ÄM 13.03.2006 22:10:29 | |
---|
Juu, teen pikkuhiljaa tässä välillä aina, niinkun oon sanonu, täältä saa hyviä biisi-ehdotuksia.. Toi "Maa muuttukoon" muuten voisi olla kanssa taas kovasana keikalla?? Jos oikeesti teet, niin mahtavaa. Plokattiin tänään treeneissä, mutta mua välillä vituttaa toi meidän heebojen plokkaus intensiteetti; jotkut kusiset sointulaput ne rustas . Ei siinä muuta, mutta kun sitten vetää sitä, biisin oltua pidempään syrjässä, niin eipä taitu. Mutta kun nuotit on kunnossa, niin sittenhän se lähtee ihan tosta vaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
EP 13.03.2006 22:27:25 | |
---|
Jos oikeesti teet, niin mahtavaa. Plokattiin tänään treeneissä, mutta mua välillä vituttaa toi meidän heebojen plokkaus intensiteetti; jotkut kusiset sointulaput ne rustas . Ei siinä muuta, mutta kun sitten vetää sitä, biisin oltua pidempään syrjässä, niin eipä taitu. Mutta kun nuotit on kunnossa, niin sittenhän se lähtee ihan tosta vaan. Joo, tässä justiin B- osaa väsään, ilimottelen sitte kun saan valmiiksi.. |
KoskPaavo 13.03.2006 23:00:59 | |
---|
Tuon olen aina halunnut tietää kuka niitä hammondeja soitti siinä Kauniston "Maa muuttukoon" -versiossa? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 13.03.2006 23:10:40 | |
---|
Tuon olen aina halunnut tietää kuka niitä hammondeja soitti siinä Kauniston "Maa muuttukoon" -versiossa? Olisko Esa? Arvaus.. |
WanhaWetäjä 14.03.2006 10:56:20 | |
---|
Muistattekos Pasi Kauniston kappaleen "Maa muuttukoon".. Tuli mieleen kun aloin väsäämään tuota Jarskin "Onnenetsijää".. 8) No joo.. Ai se on tuo biisi tuo "Onnenetsijä"...kuulin sen just mennä viikolla yhen kapakan väliaikamusana ja heti oitis otti korvaan sama asia;lähes täys plagiaattihan tuo on tuosta wanhasta Kalmiston hitistä,eli parina kun nuo vetäsis niin sanoista huomais notta on eri biisi,jos nyt vähän karrikoidaan ;-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
KoskPaavo 14.03.2006 10:57:55 | |
---|
No joo.. Ai se on tuo biisi tuo "Onnenetsijä"...kuulin sen just mennä viikolla yhen kapakan väliaikamusana ja heti oitis otti korvaan sama asia;lähes täys plagiaattihan tuo on tuosta wanhasta Kalmiston hitistä,eli parina kun nuo vetäsis niin sanoista huomais notta on eri biisi,jos nyt vähän karrikoidaan ;-) Entäpäs Andre ja Seine? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Musiikkia korville 14.03.2006 11:01:17 (muokattu 14.03.2006 11:02:35) | |
---|
Entäpäs Andre ja Seine? Kyllä... edit: saman mestarin kynästähän molemmat on peräisin. On muitakin biisejä, joista huomaa, että on KL:n tekemiä... Olen hidas mutta tyhmä |
ÄM 14.03.2006 11:23:47 | |
---|
No joo.. Ai se on tuo biisi tuo "Onnenetsijä"...kuulin sen just mennä viikolla yhen kapakan väliaikamusana ja heti oitis otti korvaan sama asia;lähes täys plagiaattihan tuo on tuosta wanhasta Kalmiston hitistä,eli parina kun nuo vetäsis niin sanoista huomais notta on eri biisi,jos nyt vähän karrikoidaan ;-) Täytyypä hoitaa jostain toi toinenkin ja vetäis vaikka potpurina, ihan niinku vittuilumielessä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
half 14.03.2006 11:49:14 | |
---|
Kyllä... edit: saman mestarin kynästähän molemmat on peräisin. On muitakin biisejä, joista huomaa, että on KL:n tekemiä... Eipähän kukaan haasta käräjille plagioinnista, ellei sitten itse ole jakautunut persoona. Kyllä itseään saa plagioida, mikäli omistaa oikeudet teoksiinsa, mutta kansa kyllä tietää. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
jjussila 14.03.2006 12:16:56 | |
---|
Täytyypä hoitaa jostain toi toinenkin ja vetäis vaikka potpurina, ihan niinku vittu mielessä.Niin niin... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
kuunsirppi 14.03.2006 12:26:22 (muokattu 14.03.2006 12:27:05) | |
---|
Täytyypä hoitaa jostain toi toinenkin ja vetäis vaikka potpurina, ihan niinku vittuilumielessä. meilläkin noin kummatkin on listalla...pitäskin ottaa ne peräkkäin, niin ei tarvis poikain muuta ku jatkaa vaan soittoo ja mä vaihtaisin olemukseni Bretagnesta Seinen rannalle :o) edit: kirotusvire Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 14.03.2006 13:38:49 | |
---|
Jos oikeesti teet, niin mahtavaa. Plokattiin tänään treeneissä, mutta mua välillä vituttaa toi meidän heebojen plokkaus intensiteetti; jotkut kusiset sointulaput ne rustas . Ei siinä muuta, mutta kun sitten vetää sitä, biisin oltua pidempään syrjässä, niin eipä taitu. Mutta kun nuotit on kunnossa, niin sittenhän se lähtee ihan tosta vaan. Miten taittu tuo biisi? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
ÄM 14.03.2006 22:16:21 | |
---|
Miten taittu tuo biisi? Ihan ookoo, solisti ei ollut reeneissä, niin meikä lauleli, joka ei oo yleensä tapana, että siinä mielessä tosin ei kovin hyvin. Kiirehän siinä tulee haikka-kädellä, mutta hyvin kulki, kun kitaristi piiskaa ska-komppausta läpeensä. Mä oon tässä pyöritelly, että taidan laulaa sen keikallakin, jos ei oo solistille yhtään tuttu biisi, kun tulis sille kuitenkin kylmiltään keikalla. Ja meikähän on Meilahden Sillanpää, tosin en missään semmosessa mielessä, josta Juha Miedon pitäis olla tietoinen. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |