KoskPaavo 21.02.2006 11:47:54 | |
---|
ookkohan ollu koskaan tuolla lavalla soittamassa, kun mä oon ollu siellä nuorena neitona "tanssimassa" :o) Kerran tauolla kävin nurkan takana kusella niin joku pikkulikka kuikki siitä aidanraosta uteliaana, ettet vaan.....? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
kuunsirppi 21.02.2006 11:54:48 | |
---|
Kerran tauolla kävin nurkan takana kusella niin joku pikkulikka kuikki siitä aidanraosta uteliaana, ettet vaan.....? sinäkö se oot.....niin monen vuoden jälkeen :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 21.02.2006 12:08:52 (muokattu 21.02.2006 12:09:16) | |
---|
sinäkö se oot.....niin monen vuoden jälkeen :o)) Et näköjään saanut mitään traumoja kusevasta soittajasta. ;) |
kuunsirppi 21.02.2006 12:21:17 (muokattu 21.02.2006 12:21:56) | |
---|
Et näköjään saanut mitään traumoja kusevasta soittajasta. ;) no mä en sitten ehkä vielä hoksannu, että mistä tää kaikki johtuu, että oo tämmönen kun oon, mutta ehkä se tuli tosta :o)) Voiskohan näistä kaikista "raumoista" päästä eroon nyt kun tietää, mistä ne johtuu HOHO! edit: niin on mullakin siis niitä traumoja :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Jalmus 23.02.2006 13:16:58 | |
---|
Tohtori Tornado oli Ekku Johansson. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
KoskPaavo 23.02.2006 13:27:53 | |
---|
Tohtori Tornado oli Ekku Johansson. Jumalaut! Sehän se oli! Kiitos, meni pari päivää muistellessa , mutta ei löytynyt, sen muistin että jokin hurrinimi se oli. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Jalmus 23.02.2006 14:05:18 | |
---|
Jumalaut! Sehän se oli! Kiitos, meni pari päivää muistellessa , mutta ei löytynyt, sen muistin että jokin hurrinimi se oli. Ekku soitteli aikanaan myöskin Kari Koivusen ravintolatriossa, jossa (ainakin) parin basistin jälkeen olinkin minun vuoroni olla nelikielisen varressa vajaan parin vuoden ajan. Kari niitä juttuja aina silloin tällöin Ekusta kertoi. Ei mitään dramaattisia tai erityisen herkullisia kuitenkaan. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
half 23.02.2006 19:17:04 | |
---|
Tohtori Tornado oli Ekku Johansson. Rautalankamusiikin ystävät Ramy r.y:n vetäjä ja Rautsikka lehden päätoimittaja. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
markkuv 23.02.2006 21:49:46 | |
---|
Ekku soitteli aikanaan myöskin Kari Koivusen ravintolatriossa, jossa (ainakin) parin basistin jälkeen olinkin minun vuoroni olla nelikielisen varressa vajaan parin vuoden ajan. Kari niitä juttuja aina silloin tällöin Ekusta kertoi. Ei mitään dramaattisia tai erityisen herkullisia kuitenkaan. Jalmus Joensuun miehenä - tiedätkös mitä kuuluu nykyään Palsa-bändin basistille Samille (Matti?) oli 80-90 luvun taitteessa Onni Muikun Vatserissa myyjänä - kiva heppu |
Jalmus 24.02.2006 14:14:30 | |
---|
Jalmus Joensuun miehenä - tiedätkös mitä kuuluu nykyään Palsa-bändin basistille Samille (Matti?) oli 80-90 luvun taitteessa Onni Muikun Vatserissa myyjänä - kiva heppu Joo, Sami ajaa nykyään taksia renkinä käsittääkseni ja aika-ajoin myöskin tekee Palsan nimellä viikonloppukeikkoja sekalaisilla kokoonpanoilla; mukana on ollut ainakin Makkosen Tuomo ja Varosen Pekka, kunhan muilta kiireiltään kerkiävät. Karjalan Musiikissa (eli Karjalan Muikussa) Sami ei ainakaan minun Joensuussa oloni aikana ole ollut enää myymässä - nykyään siellä on 51Koodin Olli-Matti (jonka kanssa ne kaupat kannattaa hieroa, ei Onnin). Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Fred Riksberg 26.02.2006 13:33:48 | |
---|
"evripoty nou tät kamalasti sairas vääns" Ameriikan mantereella kamalasti sairas vääns |
uruttaja 26.02.2006 14:16:39 | |
---|
Ameriikan mantereella kamalasti sairas vääns Sairas vääns, sairas vääns, evripadi nou tät sairas vääns. Ameriikan mantereella kamalasti sairas vääns. |
Tankoprinssi 27.02.2006 19:43:59 (muokattu 27.02.2006 19:44:41) | |
---|
Ekku soitteli aikanaan myöskin Kari Koivusen ravintolatriossa, jossa (ainakin) parin basistin jälkeen olinkin minun vuoroni olla nelikielisen varressa vajaan parin vuoden ajan. Kari niitä juttuja aina silloin tällöin Ekusta kertoi. Ei mitään dramaattisia tai erityisen herkullisia kuitenkaan. Tarkoitatko tätä Isojoen miestä, siis Koivusen Kari? Koskettimet ja Markku Aromainen laulu. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Jalmus 27.02.2006 20:57:17 | |
---|
Tarkoitatko tätä Isojoen miestä, siis Koivusen Kari? Koskettimet ja Markku Aromainen laulu. Sepä se, juuri sama mies. Mies joka rakensi DX-21:sta ja DX-9:stä ihan itse nänniurut! Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
KoskPaavo 27.02.2006 22:24:13 | |
---|
Sepä se, juuri sama mies. Mies joka rakensi DX-21:sta ja DX-9:stä ihan itse nänniurut! Haa, mäkin taidan tuntea sen , nyt sillä on "nänni-Solton". Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Jalmus 28.02.2006 09:03:42 | |
---|
Haa, mäkin taidan tuntea sen , nyt sillä on "nänni-Solton". Tai itseasiassa ihan nykyään Ketron XD-8. Mutta kuitenkin sama mies. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Sertzo S 28.02.2006 09:08:48 | |
---|
Varokaahan, ettei lipsahda tornadot housuun. ;9 |
Jalmus 28.02.2006 09:55:53 | |
---|
Varokaahan, ettei lipsahda tornadot housuun. ;9 Vähän kyllä on vatsa revlonilla... Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Tankero 28.02.2006 12:26:27 | |
---|
Jalmus Joensuun miehenä - tiedätkös mitä kuuluu nykyään Palsa-bändin basistille Samille (Matti?) oli 80-90 luvun taitteessa Onni Muikun Vatserissa myyjänä - kiva heppu Tervetuloa Suur-Kantolan kansalaiseksi HOHOHOHO Varmasti, vissiin. |
Tankero 28.02.2006 12:28:33 | |
---|
Joo, Sami ajaa nykyään taksia renkinä käsittääkseni ja aika-ajoin myöskin tekee Palsan nimellä viikonloppukeikkoja sekalaisilla kokoonpanoilla; mukana on ollut ainakin Makkosen Tuomo ja Varosen Pekka, kunhan muilta kiireiltään kerkiävät. Karjalan Musiikissa (eli Karjalan Muikussa) Sami ei ainakaan minun Joensuussa oloni aikana ole ollut enää myymässä - nykyään siellä on 51Koodin Olli-Matti (jonka kanssa ne kaupat kannattaa hieroa, ei Onnin). Eikös Onni ole kunnostautunut myöskin musiikin tekemisen saralla. Varmasti, vissiin. |