Aihe: Hector 40 v
1 2 3 4 5 6 7
Musiikkia korville
18.02.2006 11:10:15

40v...? luulin kaveria 60v

Lukemisen ymmärtämisen vaikeus?..
Olen hidas mutta tyhmä
WanhaWetäjä
20.02.2006 00:49:55 (muokattu 20.02.2006 02:47:04)

No ei ole ikinä oikeen kolahtanut,nuoresta asti kun olen ollut enemmän ulkomaisen musan kuuntelija,ja nuo naurettavat Bowie-imitaatiot niin laulun kuin ulkonäönkin suhteen,ja helevetin huonosti tehdyt coverit,ei ne oikeen pudonneet...ja laulusaundista en ole ikinä pitänyt=huono laulaja...tai huono imitaattori,aikoinaan:-)

Kuunnelkaa Bowien versio wanhasta hitistä "Friday on my mind"ja perään Trak...eikun Hectorin "Perjantai on mielessäin"...siinä kulminoituu mainiosti tuon ajan populäärimusiikin tuottamisen ero Suomessa ja suuressa maailmassa:-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
KoskPaavo
20.02.2006 01:26:40
Kummelissahan oli joskus hyvä Musacorner -Harma -parodia.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
EP
20.02.2006 01:31:20
No ei ole ikinä oikeen kolahtanut,nuoresta asti kun olen ollut enemmän ulkomaisen musan kuuntelija,ja nuo naurettavat Bowie-imitaatiot niin laulun kuin ulkonäönkin suhteen,ja helevetin huonosti tehdyt coverit,ei ne oikeen pudonneet...ja laulusaundista en ole ikinä pitänyt=huono laulaja...tai huono imitaattori,aikoinaan:-)

Kuunnelkaa Bowien versio wanhasta hitistä "Friday on my mind"ja perään Trak...eikun Hectorin "Perjantai on mielessäin"...siinä kulmimoituu mainiosti tuon ajan populäärimusiikin tuottamisen ero Suomessa ja suuressa maailmassa:-)

Mä ihailin siihen aikaan kotimaisista Paradisea ja Pettersson brassia, toisaalta taas tykkäsin Irwinin ja Juha Watt Vainion ralleista.. :)
uruttaja
20.02.2006 10:13:41
Eilisessä Kalevassa siitä oli haastattelu. Kysymys kuului mitä vaikutusta Dylanilla on sen uraan. No Hektori siihen että se on kollega. Siis kun Hektori on tehnyt biisejä itse, se on omastamielestään Dylanin kollega. Meneekö se automaattisesti noin?

No, tuntuukohan Dylanista samalta.
AnselmiMaa
20.02.2006 10:20:53
Eilisessä Kalevassa siitä oli haastattelu. Kysymys kuului mitä vaikutusta Dylanilla on sen uraan. No Hektori siihen että se on kollega. Siis kun Hektori on tehnyt biisejä itse, se on omastamielestään Dylanin kollega. Meneekö se automaattisesti noin?

No, tuntuukohan Dylanista samalta.

Eli sitten mulla ja David Paichilla on vaa se ero, että mä en oo soittanu Totossa, mut ei oo Davidkaan soittanu ******* *******???????

Melko tuttavallisen suurpiirteistä.. sanoisin.

Itse en diggaile hektoria, olkoon kenen kollega hyvänsä..
Join - ehkä en..
isojussi
20.02.2006 10:30:09
...Kuunnelkaa Bowien versio wanhasta hitistä "Friday on my mind"ja perään Trak...eikun Hectorin "Perjantai on mielessäin"...siinä kulminoituu mainiosti tuon ajan populäärimusiikin tuottamisen ero Suomessa ja suuressa maailmassa:-)

HOHO!

+++
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
isojussi
20.02.2006 10:30:47
...Juha Watt Vainion ralleista.. :)

Junnun biisit onkin hienoja.
BigPapa
20.02.2006 10:34:07

"siinä kulminoituu mainiosti tuon ajan populäärimusiikin tuottamisen ero Suomessa ja suuressa maailmassa:-)"

Kulminoituuko ihan oikeesti?Samana vuonna julkaistiin muuan Roadrunner.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
isojussi
20.02.2006 10:40:05
...Samana vuonna julkaistiin muuan Roadrunner.

Joka on humppaväännös originaalista.
BigPapa
20.02.2006 10:41:13

Joka on humppaväännös originaalista.

Tarkoitan koko kyseistä LP:tä.....siitä on souvarit aika kaukana....
isojussi
20.02.2006 10:51:11
Tarkoitan koko kyseistä LP:tä.....siitä on souvarit aika kaukana....

Paitti "I will stay":sta - täyttä Souvvarikamaa!
BigPapa
20.02.2006 10:52:56 (muokattu 20.02.2006 10:57:45)

Paitti "I will stay":sta - täyttä Souvvarikamaa!

Juu kyllä Tanskalaiset osaa säveltää....hieno se Järvisen "on meillä metsässä nuotiopiiri" soolo siinä.......; )
uruttaja
20.02.2006 11:03:46
Eli sitten mulla ja David Paichilla on vaa se ero, että mä en oo soittanu Totossa, mut ei oo Davidkaan soittanu ******* *******???????

Melko tuttavallisen suurpiirteistä.. sanoisin.

Itse en diggaile hektoria, olkoon kenen kollega hyvänsä..

Oonko minä kans ton Paichin kollega? Kun olen soittanut rumpuja yhden biisin trio Ässissä?

Sitten meitä antidiggareita on kaks. Jostain syystä jo 70-luvulla se ei kolahtanut. Kun se teki nämä Hectorockit niin samaan aikaan se huusi kitapurjeet väpättäen, että ei halua tehdä keikkoja ollenkaan.

Syy oli muistaakseni se, että hänen mielestään on väärin ottaa 1000 markkaa pe-la-su-illoilta, niin rahan ahne hän ei tule koskaan olemaan. Sen se kehu tienaavansa. Viikkokeikkoja ei voi ottaa ku se oli silloin sivarissa.

Noo, kun sitten tuli se Hectorock-rundi, se oli kallein mitä oli ollut ja mitä tuli pitkään aikaan sen jälkeen. Jos en nyt ihan paskaa muistele, niin Pohjankartanossa sen konsertin hinta oli 12000 markkaa. Se siitä markkinavoimien halveksimisesta. Tonni jäi varmaan käteen tosta liksasta.
EP
20.02.2006 11:07:10
Juu kyllä Tanskalaiset osaa säveltää....hieno se Järvisen "on meillä metsässä nuotiopiiri" soolo siinä.......; )

Puolalainen nuotiolaulu!
BigPapa
20.02.2006 11:07:50

Puolalainen nuotiolaulu!

Siis I Will Stay on alunperäisin Tanskalainen........
uruttaja
20.02.2006 11:10:30

Sen veti Lollipops. Tanskalainen bändi.

Telekkariinki ne pojat pääsi Suomessa. Ihan nuoria sällejä siihen aikaan.
turhala
20.02.2006 11:11:39
40v...? luulin kaveria 60v

40+60 eikös se tee melkein 100
'' kun sä miesten lehdessä pyllistit ,mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan.''
BigPapa
20.02.2006 11:12:30

Sen veti Lollipops. Tanskalainen bändi.

Telekkariinki ne pojat pääsi Suomessa. Ihan nuoria sällejä siihen aikaan.

Niin veti.........
EP
20.02.2006 11:15:25

Tarkoitin vain tuota: "meil' on metsässä nuotiopiiri..

Soolo on ihan sopiva siihen, ei onneksi mikään "sormiharjoitus", vaikka en ole koko Huriganesista ikinä pitänyt..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)