kuunsirppi 13.02.2006 13:56:37 | |
---|
Nyt pitäs löytää lappu finkkujen biisiin En. Onkohan sitä olemassa valmiina? Onko kukaan törmännyt tähän taideteokseen nuotin muodossa? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
humppahanuristi 13.02.2006 13:59:32 | |
---|
Tuohon Yölinnun kappaleeseen liittyen. Ekan kerran kun se tuli radiosta, niin meidän juniori oli justiin oppinut kiipeämään ruokapöytään tuolille. No sitten siellä radiossa Simo hoilasi " Mä putoan..." ja herra jysähti lattialle samantien. Oli jotenkin naurussa pitelemistä vaikka asia olikin vakava. Ilonpilaaja |
kuunsirppi 13.02.2006 14:01:48 | |
---|
Tuohon Yölinnun kappaleeseen liittyen. Ekan kerran kun se tuli radiosta, niin meidän juniori oli justiin oppinut kiipeämään ruokapöytään tuolille. No sitten siellä radiossa Simo hoilasi " Mä putoan..." ja herra jysähti lattialle samantien. Oli jotenkin naurussa pitelemistä vaikka asia olikin vakava. poika oli heti asian ytimessä :o)) olis voinu kyllä sattuakin, hui! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 13.02.2006 14:36:42 | |
---|
Soittajan viimenen lause ennen sammumista baarijakkaralla. "Mä putoan." |
rahvas 13.02.2006 15:20:04 | |
---|
Muistan kun meidän isäukko kuuli tuon iskelmän radiosta... se sanoi ensimmäisellä kuulemalla että tästä tulee hitti. Ja laski vielä mielessään senkin että kuinka pian. Olisi ehkä kannattanut jatkaa uraa liimataisena ;) Tuo on muuten tempon kannalta yksi ärsyttävimpiä kappaleita mitä olen soittanut. - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
Fuzzy Boner 13.02.2006 15:45:51 | |
---|
Mäki oon tota joskus vetäny. Hyvä biisi jos diggaa ton tyyppisestä. MÖLLISTY |
Tankero 13.02.2006 16:44:21 | |
---|
Mäki oon tota joskus vetäny. Hyvä biisi jos diggaa ton tyyppisestä. Eikös silloin mikä vaan oo? ;) Ilmeisen hyvä iskelmä, kun uppoaa niin hyvin porukkaan. Eikä oo liikaa kamaa lyöty. Varmasti, vissiin. |
jeppeq 13.02.2006 18:20:43 | |
---|
Mäki oon tota joskus vetäny. Hyvä biisi jos diggaa ton tyyppisestä. sitäkö me kunnellaan ny ratiosta ? Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
manjaana 13.02.2006 18:24:17 | |
---|
sitäkö me kunnellaan ny ratiosta ? No taatusti ei...., hyh mitä enemmän opin, sitä vähemmän ymmärrän. |
half 13.02.2006 20:04:01 | |
---|
Nyt pitäs löytää lappu finkkujen biisiin En. Onkohan sitä olemassa valmiina? Onko kukaan törmännyt tähän taideteokseen nuotin muodossa? Miksi ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
M.i.k.key 13.02.2006 20:43:29 | |
---|
Nyt pitäs löytää lappu finkkujen biisiin En. Onkohan sitä olemassa valmiina? Onko kukaan törmännyt tähän taideteokseen nuotin muodossa? Miksi ? Juuri näin! MIKSI!? sanat eivät riitä kuvaamaan... ensikuuleman jälkeinen järkytys oli valtava! Möllisty! |
Sertzo S 13.02.2006 20:46:55 | |
---|
Juuri näin! MIKSI!? sanat eivät riitä kuvaamaan... ensikuuleman jälkeinen järkytys oli valtava! No elähän nyt, kun kaveri asiallisesti pyytää arria. Finkuillahan on oma levy-yhtiö, joten asianomainen voisi tiedustella sieltä nuottia biisiin. Firman nimeä en nyt muista, mutta googlettamalla löytyy varmasti. |
M.i.k.key 13.02.2006 20:51:30 (muokattu 13.02.2006 20:52:24) | |
---|
No elähän nyt, kun kaveri asiallisesti pyytää arria. Finkuillahan on oma levy-yhtiö, joten asianomainen voisi tiedustella sieltä nuottia biisiin. Firman nimeä en nyt muista, mutta googlettamalla löytyy varmasti. Mtg:n listoilla ovat mutta jotenkin muistelen että oma tuotantoyhtiö ainakin noilla on http://www.mtgmusiikki.fi/ Ja siis muutenhan orkassa ei varsinaisesti ole mitään vikaa, muut sinkut uudelta levyltä on ihan oorait, mutta toi EN on silti vaan ihan paska biisi. EDIT: Näköjään Aku Toivonen onkin MTG:n toimari eli toi onkin noitten firma. Möllisty! |
jjussila 13.02.2006 20:54:56 | |
---|
No elähän nyt, kun kaveri asiallisesti pyytää arria. Finkuillahan on oma levy-yhtiö, joten asianomainen voisi tiedustella sieltä nuottia biisiin. Firman nimeä en nyt muista, mutta googlettamalla löytyy varmasti. Oli aika, jolloin heidän tuotantoyhtiönsä lähestyi nuottikuvioissa säännöllisesti, mutta viimeisen vuoden aikana, jos jotain arria on pyydetty, niin eipä ole kuulunut... syystä jota tiedä en jne... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
Sertzo S 13.02.2006 21:01:47 | |
---|
Oli aika, jolloin heidän tuotantoyhtiönsä lähestyi nuottikuvioissa säännöllisesti, mutta viimeisen vuoden aikana, jos jotain arria on pyydetty, niin eipä ole kuulunut... syystä jota tiedä en jne... Eikö edes kohtuukorvauksella? Sitten vain itse plokkaamaan |
kuunsirppi 13.02.2006 21:41:03 (muokattu 13.02.2006 21:41:56) | |
---|
No elähän nyt, kun kaveri asiallisesti pyytää arria. Finkuillahan on oma levy-yhtiö, joten asianomainen voisi tiedustella sieltä nuottia biisiin. Firman nimeä en nyt muista, mutta googlettamalla löytyy varmasti. Joo, näin teenkin, mutta ajattelin vaan, että jos jollain olis jo ollut valmiina. Kiipparisti tuota vaan tänään kyseli. En sitten kysynyt, että meinaako laulaa, vai kyselikö muuten. Finkuilta itseltään olen saanut monesti nuotteja, kun oon vaan postia ja kyselyjä lähettänyt. Henkilökohtaisesti sain heitä kiittää asiallisesta toiminnasta pari viikkoa sitten tuolla eräällä tanssipaikalla. edit: oon tainnut laittaa muuten heille itselleen suoraan sitä postia, enkä levy-yhtiöön. Pojat ovat itse aina vastailleet mun maileihin. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
jjussila 13.02.2006 21:42:07 | |
---|
Eikö edes kohtuukorvauksella? Sitten vain itse plokkaamaan Kas, siitä ei olekaan kyse, ettikö itse voisi plokata, vaan noita nuotteja saimme ilman eri pyyntöä ja aivan ilmaiseksi, kunnes ...ilman eri pyyntöä ne myös lakkasivat tulemasta... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
EP 13.02.2006 21:49:11 | |
---|
Kas, siitä ei olekaan kyse, ettikö itse voisi plokata, vaan noita nuotteja saimme ilman eri pyyntöä ja aivan ilmaiseksi, kunnes ...ilman eri pyyntöä ne myös lakkasivat tulemasta... Niitä rupes pelottaan, että ootta parempii, uso vuan ja ota positiivisesti. :) |
jjussila 13.02.2006 21:53:23 (muokattu 13.02.2006 21:57:44) | |
---|
Niitä rupes pelottaan, että ootta parempii, uso vuan ja ota positiivisesti. :) Kas näin ja vaikka savosta, niin en Olvia ....ja btw; Finkut on kyllä ihan ok, vaikkei niitä ajo- ohjeita ole enää tullutkaan... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
EP 13.02.2006 22:01:34 | |
---|
Kas, siitä ei olekaan kyse, ettikö itse voisi plokata, vaan noita nuotteja saimme ilman eri pyyntöä ja aivan ilmaiseksi, kunnes ...ilman eri pyyntöä ne myös lakkasivat tulemasta... Heh, mulla tuli tästä mieleen toi Anneli.. Elkee suuttuko, oli pakko sanua.. :) |