omarklah 12.02.2006 20:16:15 | |
---|
1. n. 15 v 2. En tule varmaan koskaan olemaan tyytyväinen... 3. en Tää sit sanois tälleen... |
paice60 12.02.2006 23:49:16 (muokattu 12.02.2006 23:51:09) | |
---|
Eli kaikki ammattilaiset ja harrastaja jälleen: Niinkun tiedetään laulu kehittyy paljon myöhemmin kuin soitto. Joten.. 1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? 3: Oletko opiskellut laulua? 1. Ekan julkisen laulu keikan tein velipojan kanssa serkun häissä noin 4- vuotiaana ja vedettiin vielä englanniksi kappale " Do,Re,Mi" elokuvasta "Sound of Music". Mutta oikein keikalla vedettiin rokkia noin 14- vuotiaana. 2. Nyt olen melkein 45, eikä oikein vieläkään tahdo olla hyvä. Paikka paikoin menee oikein mukavasti, mutta sitten taas tuntuu hetken kuluttua että ei tule mitään. No äänilaulu on hallussa, mutta soolojen kanssa on välillä tekemistä. Riippuen kuinka hyvin itsensä kuulee. Taas sitten kun kulkee niin laulun kanssa voi tehdä oikeastaan mitä vaan, mutta kuten sanottua, se on aika vaihtelevaa. 3. Ainoa oppi on se mitä tien päällä on saanut ja se on kyllä ollut aika opettavaa. Ajattelenko....siis olenko? |
Musiikkia korville 13.02.2006 08:15:27 | |
---|
1. 10V 2. Kiperä kysymys... Joskus aikoinaan olin tyytyväinen. Sitten aloin oppia laulamaan, enkä enää sen jälkeen ollutkaan... Nyt taas viime aikoina hetkittäin ollut tyytyväinen ja välillä jopa erittäin tyytyväinen. Eli ailahtelevasti... 3. Itseopiskelua Olen hidas mutta tyhmä |
jon lord 13.02.2006 09:33:15 | |
---|
1. Ihan pienenä kaikenlaisissa kissaristiäisissä ja koulun juhlissa 2. Koskaan ei voi olla tyytyväinen 3. Vuodesta 89 klassista laulua mutta huttukeikoilla en laula sooloja,stemmoja sitäkin enemmän on tullut laulettua. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
ninmari 13.02.2006 09:42:36 (muokattu 13.02.2006 09:55:16) | |
---|
Eli kaikki ammattilaiset ja harrastaja jälleen: Niinkun tiedetään laulu kehittyy paljon myöhemmin kuin soitto. Joten.. 1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? 3: Oletko opiskellut laulua? 1. Koulun juhlissa laulelin pienenä. Ensimmäinen keikka (siis josta maksetaan!) oli sitten juhannuksena 1999. 2. Nyt kolmikymppisenä alan olla jotenkin tyytyväinen.Toisaalta itsekritiikki vain kasvaa,sitä mukaa kun taito kehittyy.Olen täydellisyyden tavoittelija. 3. Satunnaisia laulutunteja. Keikkailu ja kriittiset bändikaverit on kehittäneet minua parhaiten ja tehokkaimmin. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
AnselmiMaa 13.02.2006 09:49:26 | |
---|
1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? Oisko ollu noin 18-v. 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? Tätänykyä olen tyytyväinen vain stemmoihin, tuohon sooloiluun ehkä sitten kun siihen ei enää pysty.. 3: Oletko opiskellut laulua? En. Join - ehkä en.. |
freeze 15.02.2006 02:29:50 | |
---|
Eli kaikki ammattilaiset ja harrastaja jälleen: Niinkun tiedetään laulu kehittyy paljon myöhemmin kuin soitto. Joten.. 1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? 3: Oletko opiskellut laulua? 1"" 7v häissä 2"" 16v 3"" olen oma-aloitteisesti...vinkki kaikille (miehille): laulu pitää lähtee munista! |
artope 15.02.2006 08:02:59 | |
---|
Eli kaikki ammattilaiset ja harrastaja jälleen: Niinkun tiedetään laulu kehittyy paljon myöhemmin kuin soitto. Joten.. 1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? 3: Oletko opiskellut laulua? 1. Taustalaulua ~ 15v, yksittäisiä biisejä seteissä ~25v ja kokoillan solisti 34vuotiaana 2. AINA on parantamisen varaa 3. Laulutunteja joskus tullut otettua, pitäisi aloittaa uudestaan. Kuorolaulutoiminnasta ollut hyötyä. -kaikki muu paitsi humpansoitto on turhaa- |
amma46 15.02.2006 13:32:05 | |
---|
1. 18.v 2. Ei varmaan koskaan, paitsi joskus tulee sellaisia hetkiä että tämähän meni ihan kohtuullisesti. 3. Kansalaisopistossa yhteensä n. 20 tuntia. |
Chysleri 15.02.2006 15:31:18 | |
---|
1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? 3: Oletko opiskellut laulua?
1: 7v.Nuorisoseuran joulujuhlissa lauloin "varpunen jouluaamuna" 2: en ole vieläkhän 3: sivuaineena -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
jeppeq 15.02.2006 16:03:47 (muokattu 15.02.2006 16:04:54) | |
---|
1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? Ensimmäinen "keikka" kummisedän juhlissa 5v solistinen esitys kipaleesta "peruna on pyöreä" vai olisko ollut jo aiemmin "pieni nokipoika" samaisella tanssipändin trion henkilöstöllä, jolla tää turvosasto alko ~4v. Mandoliinisäestys ! Varsinaiset keikkalaulut alko sitten 14v ja sitä nyt on sitten jatkunut jo toista vuotta.. ;) 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? Ajat ovat edessäpäin toivoakseni. Joskus keikalla lähtee "ihan kivasti". Mutta ensimmäisten omien tallenteiden jälkeen alkoi kiinnittämään huomattavasti enemmään huomiota asiaan. Kannattaa äänitellä ja kuunnella useasti, kun alkaa tuntumaan, että nyt lähtee. Rauhoittuu se into. 3: Oletko opiskellut laulua? Olen, muutamissa jaksoissa. Ei esitettäviä todistuksia tai saavutuksia aiheesta. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
jjussila 15.02.2006 16:58:07 | |
---|
1: Minkä ikäisenä lauloit ekan kerran keikalla? Varmaakin joskus 16- kesäisenä 2: Minkä ikäisenä aloit olla edes suht' tyytyväinen lauluusi? 35-40 v. 3: Oletko opiskellut laulua? En, mutta kaikki setit äänessä viimeisen n.5 vuoden aikana on koulinut kyllä => parempaanko? Tuo keikalla nauhoittaminen on oikeesti fiksua ainakin muutaman kerran vuoteen: huomaa omat maneerinsa (joista voi sitten pyrkiä pois)ja samaten kun joskus on "tahattomasti" muunnellut sanoja ja äänitettä kuunnellessa viimein tajuaa ainakin ne toimimattomat väännökset... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
Meisseli 15.02.2006 17:48:35 | |
---|
Saanko esittää jatkokysymyksen? Jos saan niin esitän, muuten lyökää mua vaikka halolla. 4. Minkä biisin lauloit? www.strangefruit-band.com
www.must.fi |