isojussi 31.01.2006 21:15:50 | |
---|
Jumagegga!oottekste taas aivan kännisä+?&€=!"@.Valkkaa noista sopiva merkki.Ei kai me niin julkimo.Heavystara.Mä oon Mä .Linjoilla olla, et joku tienais keikalta 400 egee/nuppi?Sehä kuuluu tolle rok rok rok osioon? Aijaa....onks mun pakko mennä? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
baron 31.01.2006 21:16:02 | |
---|
Ei vai? Kai ne ottaa vaikka ilmaseen kun noita ilmatteeksi soittajia riittää. No mut mä oon mun rokkipumpun kanssa kiertänyt noita laitakaupungin räkäläpubeja ja 800 sellainen perusliksa. My name is Baron, Sir Baron. |
Eddy 31.01.2006 21:40:42 | |
---|
No mut mä oon mun rokkipumpun kanssa kiertänyt noita laitakaupungin räkäläpubeja ja 800 sellainen perusliksa. Per nuppi? Koskettelen soittimia... |
Fuzzy Boner 31.01.2006 21:43:45 (muokattu 31.01.2006 21:44:00) | |
---|
Per nuppi? Tietty Mut yleensä liideri pitää isomman osan. Perusjätkille jotain 500. Se on baronin taktiikka MÖLLISTY |
KoskPaavo 31.01.2006 21:57:32 | |
---|
No mut mä oon mun rokkipumpun kanssa kiertänyt noita laitakaupungin räkäläpubeja ja 800 sellainen perusliksa. No kai sunkin eteen on kuitenkin tullut sellainenkin räkäläpubi jossa on sanottu että liikaa pyydät? Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
baron 31.01.2006 22:05:56 (muokattu 31.01.2006 23:15:53) | |
---|
No kai sunkin eteen on kuitenkin tullut sellainenkin räkäläpubi jossa on sanottu että liikaa pyydät? Mähän teen yleensä humppakeikkoja kaupungin hienoimmissa ravintoloissa. Nuo laitakaupungin pubikeikat räkäkänniselle yleisölle kolmen soinnun rokkia soittamassa on kivaa vaihtelua, mutta ei kyllä koskaan hinnasta oo tingitty, ei kummaltakaan puolelta. Ei tää tietysti tarkoita, että aina olis diili tullut, mutta ei hintaan oo kaatunut. Siks mä vähän ihmettelen, miksi nuoret huippurokkarit soittaa kalja/pitsapalkalla ja me vanhat äijät huvittelemassa saadaan pitsan ja kaljan lisäksi liksaakin mut oisko ero siinä, että me emme soita omia piisejä, ainoastaa kovereita. My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 31.01.2006 23:45:22 | |
---|
Ei kai kysymys oo lopunperin kuin siitä, että on pokkaa olla ottamatta keikkaa halvemmalla, kuin haluaapi. Mä oon ennekin todennu, että niiden joille mä oon liian kallis on tyytyminen pelkkää kvartettiin. Heidät toivotan kohteliaasti kotio päin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Timi 01.02.2006 09:05:32 | |
---|
Tä, eihän sellaista räkälää stadissa ookaan, joka noin vähän bändille maksais? (Vai onko, ei oo sattunut kohdalle?) Kokeile vaikka Pasilassa olevaa mestaa joka on siinä pysäkin kohdalla missä oli se sporaonnettomuus!Vai oletko käynyt jo. |
baron 01.02.2006 09:14:51 | |
---|
Kokeile vaikka Pasilassa olevaa mestaa joka on siinä pysäkin kohdalla missä oli se sporaonnettomuus!Vai oletko käynyt jo. En mää oo uskaltautunut niin keskustaan, oon vain kaupungin laitoja kiertänyt, mitä niitä K:lla alkavia on: Kontulaa, Kannelmäkeä, Kaivokselaa ym. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 01.02.2006 11:41:54 | |
---|
En mää oo uskaltautunut niin keskustaan, oon vain kaupungin laitoja kiertänyt, mitä niitä K:lla alkavia on: Kontulaa, Kannelmäkeä, Kaivokselaa ym. Laitakaupungin lapsi.. :) |
baron 01.02.2006 11:45:53 | |
---|
Laitakaupungin lapsi.. :) Ei kaikki uskalla lähteä öiseen aikaan Kontulan ostarille edes kävelemään. Mä uskallan lähteä keikallekin! My name is Baron, Sir Baron. |
half 01.02.2006 19:20:51 | |
---|
Ei kaikki uskalla lähteä öiseen aikaan Kontulan ostarille edes kävelemään. Mä uskallan lähteä keikallekin! Kyl määkin pänrin kans uskallan. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
EP 01.02.2006 19:27:41 (muokattu 01.02.2006 19:28:53) | |
---|
Kyl määkin pänrin kans uskallan. Joo, ei siellä kyllä kovin paljon turhaan viitti hortoilla, yöaikaan.. Keikalle tietenkin pitää uskaltaa. :) |
isojussi 01.02.2006 19:30:26 | |
---|
Kyl määkin pänrin kans uskallan. Ja mää Barskan. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ukko 01.02.2006 19:59:47 | |
---|
Ei kaikki uskalla lähteä öiseen aikaan Kontulan ostarille edes kävelemään! Ei kaikkien tartte ;) |
KoskPaavo 01.02.2006 22:13:42 | |
---|
Mä oon Kontulassa ollut kerran jossain kuppilassa keikalla ja sellainen fiilis iski että täällä ei ole yhtään järjissään olevaa olentoa.Enpä yleistä ,mutta kauhea pillerinsyöjämesta oli, kuppilan nimikin on unohtunut...jokin ylevä ja kaunis kuitenkin. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
baron 01.02.2006 23:10:00 | |
---|
Mä oon Kontulassa ollut kerran jossain kuppilassa keikalla ja sellainen fiilis iski että täällä ei ole yhtään järjissään olevaa olentoa.Enpä yleistä ,mutta kauhea pillerinsyöjämesta oli, kuppilan nimikin on unohtunut...jokin ylevä ja kaunis kuitenkin. Oon mä kertonut tän ennenkin, mutta kerran keikan jälkeen ajettiin keikkataksilla Kontulaan ryyppäämään laulajan kanssa ja vasta taksista poistuttaessa havaittiin että taksiin oli unohtunut treenikämpälle purkamatta kaiuttimien standit, runsaan metrin mittaiset rautatangot. Otettiin ne olkapäille, käveltiin kapakkaan ja jätettiin tangot narikkaan. Portsari vähän ihmetteli ja sanottiin: "Yritä itse mennä kävelemään tonne ostarille yöllä smokissa ilman kättä pitempää" ja portsari nyökytteli ymmärtäväisesti ja piti meitä fiksuina tyyppeinä. My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 02.02.2006 08:44:32 | |
---|
Oon mä kertonut tän ennenkin, mutta kerran keikan jälkeen ajettiin keikkataksilla Kontulaan ryyppäämään laulajan kanssa ja vasta taksista poistuttaessa havaittiin että taksiin oli unohtunut treenikämpälle purkamatta kaiuttimien standit, runsaan metrin mittaiset rautatangot. Otettiin ne olkapäille, käveltiin kapakkaan ja jätettiin tangot narikkaan. Portsari vähän ihmetteli ja sanottiin: "Yritä itse mennä kävelemään tonne ostarille yöllä smokissa ilman kättä pitempää" ja portsari nyökytteli ymmärtäväisesti ja piti meitä fiksuina tyyppeinä. Tottako haastat? Prle, Ootta kyllä tosi kovia karjuja! :) |
Ukko 02.02.2006 17:16:13 | |
---|
Tottako haastat? Prle, Ootta kyllä tosi kovia karjuja! :) Baron on kova koville ( vanha kontulalainen sananlasku ) :/ |
jon lord 02.02.2006 18:13:01 | |
---|
Baron on kova koville ( vanha kontulalainen sananlasku ) :/ (Sävel Daiga Gaiga duu) Pubissa nyt Kontulan kuulet laulun lupsakan Älä möly älä möly läälää älä möly älä möly määä kumpaa jengi kannattaa hifkiä vai tapparaa älä möly.... mitä laulun oudot sanat oikein tarkoittaa salaisuus se suuri on ei siitä selvää saa... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |