Aihe: Blue Cafe
1 2 3
Tankero
26.01.2006 10:57:32
Minusta koko tulkki on turha. Tämä on minun mielpide.

Ei ole. Mustalaiset tarvii Tulkkia karaokessa.
Varmasti, vissiin.
EP
26.01.2006 11:26:29
Nyt pyörii jälleen tuuletin, sama mikä silloinkin, sinut kun näin ja unelman mä elämääni tavoitin.
Hämärään ja lämpimään jäätiin yöhön pehmeään. Mä tiennyt en, sä että pois pian täältä joudut lähtemään.

Jäi yöstä muisto vain..Ahh..
Lennu
26.01.2006 11:41:57

Ja välillä laitoksella.
aisa
26.01.2006 12:05:12
Nyt pyörii jälleen tuuletin, sama mikä silloinkin, sinut kun näin ja unelman mä elämääni tavoitin.
Hämärään ja lämpimään jäätiin yöhön pehmeään. Mä tiennyt en, sä että pois pian täältä joudut lähtemään.

???
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
AnselmiMaa
26.01.2006 12:07:52

???

...pikku hiljaa, niinko me kaikki ennenpitkää!!?
Join - ehkä en..
aisa
26.01.2006 12:19:41
mä olen saatana taas ihan pihalla...
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
manjaana
26.01.2006 12:22:15
mä olen saatana taas ihan pihalla...

Onneksi on suojasää.... :o)
Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä.
AnselmiMaa
26.01.2006 12:23:11
Onneksi on suojasää.... :o)

Jaa mää vai..???
Join - ehkä en..
jeppeq
26.01.2006 13:15:00

Ja välillä laitoksella.

Mään en o noiden 'kavereiden' kaa kaveri, joten ihan sama. Se kun Nadja vetää "Nadjaa" onkin vielä kokematta. Varmasti vaikuttavaa.
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
riff
26.01.2006 18:26:59
Heh, ollaanpas sitä niin riittisiä heti aamusta..

Ja sama jatkuu myös näin illalla.
Selvä mies ei sisulle haise!
vesku.ka
26.01.2006 23:44:08
Kyseinen biisi myös itsellä tulossa ohjelmistoon. Chris Rean ja Taipaleen sovitukset nyt ovat niin erilaiset että hivenen treeniä vaatii kun toiset muisteli Taipaleen versiota ja mie soitin Rean version mukaisesti kun olin sen kämpillä opetellu. Lappuja ei tietenkään ollut paitsi sanat. No tulevana viikonloppuna vien bändin pojille Rean cd:n lainaan ja saavat luvan opetella sen siitä.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
baron
26.01.2006 23:49:10

Kyseinen biisi myös itsellä tulossa ohjelmistoon. Chris Rean ja Taipaleen sovitukset nyt ovat niin erilaiset että hivenen treeniä vaatii kun toiset muisteli Taipaleen versiota ja mie soitin Rean version mukaisesti kun olin sen kämpillä opetellu. Lappuja ei tietenkään ollut paitsi sanat. No tulevana viikonloppuna vien bändin pojille Rean cd:n lainaan ja saavat luvan opetella sen siitä.

Mä en muista kuulleeni Rean versiota. Me tän päivän treeneissä kuunneltiin Taipaleen versio ja treenattiin mun viime yönä plokkaamilla lapuilla ja otettiin se ohjelmistoon.
My name is Baron, Sir Baron.
Tankero
26.01.2006 23:58:20

Minä ostin sen Rean levyn alesta.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
26.01.2006 23:58:53
Aivan surkea biisi!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
baron
27.01.2006 00:00:14 (muokattu 27.01.2006 00:02:07)

Aivan surkea biisi!

Maksava (ja vielä hyvin maksava) asiakas on oikeassa.
Seuraavan keikan toivepiisi.

(Mä haluan päästä statukseen kuten Agents, jotka esittää "omaa ohjelmistoaan" mutta mulla menee vielä tuokio, ennenkuin siihen pääsen)
My name is Baron, Sir Baron.
mack the knife
27.01.2006 00:00:29
Klabbi sano Reiskalle Bamboleo-, Kent- ja Blue Cafe -versioista, että kaikkea perkele säkin menet levylle asti laulamaan. Varmaan Reakin linnassaan kuuntelee tuota Blue Cafea viskilasi kädessä että haahhhahhhaaa!
pekkajau
27.01.2006 00:01:27
Klabbi sano Reiskalle Bamboleo-, Kent- ja Blue Cafe -versioista, että kaikkea perkele säkin menet levylle asti laulamaan. Varmaan Reakin linnassaan kuuntelee tuota Blue Cafea viskilasi kädessä että haahhhahhhaaa!

No kyllä!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
mack the knife
27.01.2006 00:02:10
Niin, siis enhän mä tarkoita, että sitä ei vois keikalla vetää. On vain jotenkin niin Taipaleelle sopimatonta musaa kaikki nuo kolme mitä mainitsin.
KoskPaavo
27.01.2006 00:05:52

Ns. ympyrä sulkeutuisi jos Reiska vetäis moottorisahalla Maukka Perusjätkän "Tahdon rakastella sinua". ( muistanko tämänkin väärin?)
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
EP
27.01.2006 00:05:56
Niin, siis enhän mä tarkoita, että sitä ei vois keikalla vetää. On vain jotenkin niin Taipaleelle sopimatonta musaa kaikki nuo kolme mitä mainitsin.

Kyllähän ne sanat ainakin vanhalle miehelle sopii: "Taas pyörii vanha tuuletin, se sama niinkuin ennenkin.."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)