uruttaja 22.01.2006 23:41:20 | |
---|
Turha reikä!!! ..sepalus siis! Ei käyttöö täälläkään. |
EP 22.01.2006 23:43:19 | |
---|
Ei käyttöö täälläkään. Mulla on kumpaakin mallia, mutta ei mitään satumaa-tangoja, niissä tulee niin "tyttömäinen" olo.. |
KoskPaavo 23.01.2006 00:32:13 | |
---|
Tasa-arvoa loukkaava asia on vasenkätisten sepalusten puuttuminen.Jos haluaa tuntea itsensä normaaliksi, on kalsarit käännettävä nurinpäin. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jeppeq 23.01.2006 01:04:10 | |
---|
Jotta tieteelliselle tutkimukselle vaadittava otos saataisiin kasaan, voinee jokainen kommentoida kysymystä omalta osaltaan tai omien kokemustensa valossa. Hyvä Pula-aho. kiitos kyselystänne. Jotta tieteellinen tutkimuksenne saisi otantaa täältä "ikuiselta humppaturvesuolta" voin osaltani vahvistaa, ehkä epävarman muistikuvasi, johtuen liiallisesta fantan tilaamisesta cumuluksessa lauantai-aamuna ( klo 14 -> ). Ollessani sekä iältäni, painoltani että pituudeltani (ruumis) pienempi, tuli muutamia kertoja testanneeksi sepalus-tuotetta. Nämä testit eivät johtaneet jatkokäyttämiseen tai sepalusriippuvuuteen. Täten ilmoitan osaltani, että nopein tapa hoitaa monenmoisia housuttomia rituaaleja on ottaa/laskea/riisua housut pois.En siis käytä. Siis sepalusta. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
AnselmiMaa 23.01.2006 08:02:24 (muokattu 23.01.2006 08:03:26) | |
---|
Tehdään atressi..?? Jos kalsareihin/alushousuihin/pikkipökkiin ei tartte tehtaalla tehdä reikiä, nii kait niitä saa ostaa halvemmalla. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot! EDIT Nii en määkään semmosta käytä.. mikä lie ...sepalus? Hä.. Uranus? Join - ehkä en.. |
Musiikkia korville 23.01.2006 08:54:39 | |
---|
En myönnä käyttäväni (kun ei kerta muutkaan). Itteasiassa mä käytän nykyisin ainoastaan poksereita ja ei niissä sepalusta ookaan. Nih. P.s. Tällasille aiheille on aina kysyntää ja tarvetta Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
rahvas 23.01.2006 09:13:18 | |
---|
Koskaan ei ole jäänyt kusemati tai naimati sen vuoksi, ettei housuissa ole sepalusta. Eli ihan turha hörpötin. - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
poppamies 23.01.2006 12:04:32 | |
---|
Tehdään atressi..?? Jos kalsareihin/alushousuihin/pikkipökkiin ei tartte tehtaalla tehdä reikiä, nii kait niitä saa ostaa halvemmalla... Ei niitä reikiä tartte tehdä. Kyllä jokainen saa ne raavittua ihan ite. G-strings are for strippers |
AnselmiMaa 23.01.2006 12:06:33 | |
---|
Ei niitä reikiä tartte tehdä. Kyllä jokainen saa ne raavittua ihan ite. Heh.. Join - ehkä en.. |
EP 23.01.2006 12:10:22 | |
---|
Ei niitä reikiä tartte tehdä. Kyllä jokainen saa ne raavittua ihan ite. Kyllä sepalus pitää olla se on miehekkään näköinenki.. Ja nykyaikana jos on iskeny semmosen ihmisen jolla onki sepalus ehtii karkuu, ennen lopullista järkytystä.. |
Tankero 23.01.2006 12:38:25 | |
---|
Ulkotöissä pyöriville aika välttämätön. Varmasti, vissiin. |
poppamies 23.01.2006 18:08:40 | |
---|
Kyllä sepalus pitää olla se on miehekkään näköinenki... Niin, tuli mieleen tässä kerran kun olin ulkona koiran kanssa niin Shellin kohdalla seisoi semmon pieni nuorisotyhmä mustalaisia. Kun kuljin siitä ohi joku niistä sanoi tärkeänä mulle jotain mutta kun mulla oli musiikkia korvissa en oikein kuullut mistä oli kysymys. Nyökkäsin vain ja hymyilin. Vartin päästä tulin takaisin samaa reittiä ja pojat seisoi siinä edelleen. Taas kävi pojilla suut siihen tyyliin että oli pakko ottaa luurit korvilta. Sitten vanhin pojista sanoi minulle "Sulta karkaaaa hevoneeen". Se sepaluksista. G-strings are for strippers |
faith 23.01.2006 18:15:52 | |
---|
.. seisoi semmon pieni nuorisotyhmä mustalaisia. .. Freudilainen??? Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
aisa 23.01.2006 18:18:25 | |
---|
Ulkotöissä pyöriville aika välttämätön. just mietin että mihin helevettiin koko reikää tarvii, mut onhan se kyllä ulkohommia tekevälle kerrospukeutujalle ihan käytännöllinen. kyllä sä oot kuhilas niin viisas, että mä oon ihan lemmessä suhun. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
Tankero 23.01.2006 19:11:49 | |
---|
just mietin että mihin helevettiin koko reikää tarvii, mut onhan se kyllä ulkohommia tekevälle kerrospukeutujalle ihan käytännöllinen. kyllä sä oot kuhilas niin viisas, että mä oon ihan lemmessä suhun. Oothan nää muutenki. Kolomattakytävuotta tuli pyörittyä ulon kausteella hommissa, niin se vähän opetti yhtä jos toista. Varmasti, vissiin. |
pekkajau 23.01.2006 20:57:29 | |
---|
Tyttöjen housuissa ei ole sepalusta! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
omarklah 23.01.2006 20:59:20 | |
---|
Tyttöjen housuissa ei ole sepalusta! Kukakohan on keksinyt sanan sepalus ja mitkä ovat mahtaneet olla muut vaihtoehdot... Tää sit sanois tälleen... |
pekkajau 23.01.2006 21:01:33 | |
---|
Kukakohan on keksinyt sanan sepalus ja mitkä ovat mahtaneet olla muut vaihtoehdot... *Sepalus *Sepkeskel *Seplopus Kirjoitin mitä kirjoitin! |
omarklah 23.01.2006 21:03:08 | |
---|
*Sepalus *Sepkeskel *Seplopus tai *apalus *bepalus *sepalus Tää sit sanois tälleen... |
KoskPaavo 23.01.2006 21:05:46 | |
---|
Kukakohan on keksinyt sanan sepalus ja mitkä ovat mahtaneet olla muut vaihtoehdot... Sepalus Seplaiva Seppaatti Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |