Aihe: Muusikon 10-ottelu..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
baron
18.01.2006 16:05:01

Niin tai tee kaikki tämä 15 min. Juota yksi piuha kuntoon molemmista päistä, syö annos ranskiksia ja pihvi , käy vessassa ja juo kuppi kahvia tai teetä ja käy vielä tupakilla.Ai niin fingerporilinen jalua vielä...

Äh, pitää lisäksi käydä baarista ostamassa yksi keskari, jonne 100 turakaista on rynnännyt tauon alkaessa ja jotka sanoo, että soittajat ei täällä etuile ja kumma kun soitto ei ala, vaikka 15 minuuttia oot jo kaljajonossa seisonut.
My name is Baron, Sir Baron.
EP
18.01.2006 16:12:21
Niin tai tee kaikki tämä 15 min. Juota yksi piuha kuntoon molemmista päistä, syö annos ranskiksia ja pihvi , käy vessassa ja juo kuppi kahvia tai teetä ja käy vielä tupakilla.Ai niin fingerporilinen jalua vielä...

Joo, toi mutta päinvastaisessa järjestyksessä ja ai niin" fingerporillinen jalua" vielä..
ja noi ranskikset vois unohtaa ja kahvit..eikä toi yks'piuhakaan kai NIIN tärkee oo..
8))
Ukko
18.01.2006 16:22:43

Kun tässä nyt on järjestetty ja järjestetään kaikkea yhteistä touhua niin me joskus mietittiin ihan tosissaan muusikoiden urheilukisoja. .

Varoituksen sana tähän. Jos on tarkoitus otella yleisurheilun piirissä eikä kovin hirveästi löydy harrastusta viime vuosilta ja kilpailu menee veren maku suussa kamppailuksi, niin on ainakin yli nelikymppisten ( miksei allekin ) syytä ottaa sellainen parin viikon lämmittelykausi ennen ottelua. Muuten voi tulla aika tuskalliset kilpailun jälkeiset pari viikkoa.
baron
18.01.2006 16:27:40 (muokattu 18.01.2006 16:27:51)

Varoituksen sana tähän. Jos on tarkoitus otella yleisurheilun piirissä eikä kovin hirveästi löydy harrastusta viime vuosilta ja kilpailu menee veren maku suussa kamppailuksi, niin on ainakin yli nelikymppisten ( miksei allekin ) syytä ottaa sellainen parin viikon lämmittelykausi ennen ottelua. Muuten voi tulla aika tuskalliset kilpailun jälkeiset pari viikkoa.

Treenaaminenhan alkaa välittömästi kun ajankohta ja lajit ratkaistu!
My name is Baron, Sir Baron.
aisa
18.01.2006 16:41:02
Treenaaminenhan alkaa välittömästi kun ajankohta ja lajit ratkaistu!

tuosta vois melkein päätellä, että ei tule olemaan verenmaku suussa...
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
omarklah
18.01.2006 16:42:17 (muokattu 18.01.2006 16:44:45)

Kun tässä nyt on järjestetty ja järjestetään kaikkea yhteistä touhua niin me joskus mietittiin ihan tosissaan muusikoiden urheilukisoja. Tuli mieleen että onnistuisiko tuollainen ja mietintä siihen että mitä lajeja siinä voisi olla. Mielellään ihan urheilu lajeja eikä pilu ja jalu pohjalta. Paikka kyllä löytyy helposti ja päälle voisi olla sauna ilta jossa sitten voisi nauttia tuosta muusikoiden toisesta urheilu puolesta..jalu, golpertti ym.ym. Heittäkäähän lajeja jotka voisi olla toteuttamisen arvoisia. Itselleni tuli heti mieleen Pituushyppy ja 100 m. Ehkä kuulantyöntö tai keihäänheitto. Seiväs voi olla liian vaarallinen ja Backwood ehdotti kerran muusikon tappolajia loppuun 800 m. Mitäs mieltä ollaan.

En urheile, mutta voin tulla mukaan cheerleaderiksi - juon keppanaa ja koloperttia, poltan tupakkia, heilutan huiskuja, peppua ja raajoja tahdissa sekä teen yksinäni ihmispyramideja. Voin laittaa mekonkin, jos tarvis....
Tää sit sanois tälleen...
jon lord
18.01.2006 18:24:29
Pidetään mielessä. Minä hommaan kilpailupaikan ja täältä mnetistä kehitellään lajit. Ne voi olla mitä vaan mutta kohtuuden rajoissa tai ainakin leikkimielisiä. Ollaan kuulolla tässä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankero
18.01.2006 18:51:57
Murtomaapaini olis kyllä yks hyvä. Matka vois olla 5 km.
Varmasti, vissiin.
jon lord
18.01.2006 18:55:00
Murtomaapaini olis kyllä yks hyvä. Matka vois olla 5 km.

Tai keihäs hyppy tai seipäänheitto tai miten olis 1500m. pika-aidat?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
kuunsirppi
18.01.2006 19:55:11
Kantolajit mielellään nokkakärryillä ja portaissa..

mä voisin olla kannettava, kun en ite pysty kantaan. Olis ainakin kilpailijoilla haastetta :o/
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
manjaana
18.01.2006 19:56:34
mä voisin olla kannettava, kun en ite pysty kantaan. Olis ainakin kilpailijoilla haastetta :o/

Juu oo vaan, mä oon liian painava...
faith
18.01.2006 20:24:25

niin mieki.
Kiusanhenki.
Tankoprinssi
18.01.2006 20:24:46

Kyllä Pelimannikroketti on ihan ehdoton laji.

Tarvitaan välineinä: 1 nainen, 1 10 litran ämpäri, 1 tuorekurkku ja 1 tanko lauantaimakkaraa.

Pelin kulku: Asetetaan alaston nainen selälleen haarat levellä (siis se tuttu backstage asento), asetetaan kurkku sinne (just sinne), laitetaan ämpäri jalkopäähän 5 metrin päähän naisesta. Sitten vuorotellen lyödään lauantaimakkaratangolla naista vatsaan (jokaisella pelaajalla viisi lyötiä) ja aina kun kurkku lentää ämpäriin saa 2 pistettä.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
kuunsirppi
18.01.2006 20:52:46

no hah hah! Et tasan paina enemmän, kun mä....aikalailla yhtä paljon näky meillä olevan rinnuksia, persuksia ja reisiä ja pituuskin oli varmaan aikalailla sama, joten kato kaks voi kilpailla yhtä aikaa....
kuunsirppi
18.01.2006 20:53:28
niin mieki.

kuvasta päätellen sä oot kyllä ihan eri kaliiperia :o/
Oot kyllä niin hoikan näköinen
kuunsirppi
18.01.2006 20:55:00
Kyllä Pelimannikroketti on ihan ehdoton laji.

Tarvitaan välineinä: 1 nainen, 1 10 litran ämpäri, 1 tuorekurkku ja 1 tanko lauantaimakkaraa.

Pelin kulku: Asetetaan alaston nainen selälleen haarat levellä (siis se tuttu backstage asento), asetetaan kurkku sinne (just sinne), laitetaan ämpäri jalkopäähän 5 metrin päähän naisesta. Sitten vuorotellen lyödään lauantaimakkaratangolla naista vatsaan (jokaisella pelaajalla viisi lyötiä) ja aina kun kurkku lentää ämpäriin saa 2 pistettä.

voinksmä laistaa ton homman :o/ Mä en millään saa lyötyä *Virn*
faith
18.01.2006 20:58:37
kuvasta päätellen sä oot kyllä ihan eri kaliiperia :o/
Oot kyllä niin hoikan näköinen

Onko sielä painorajotuksia..??
Kiusanhenki.
manjaana
18.01.2006 21:01:59

Ei tietenkään ole, hoikat pesee paksut kuus/nolla, ainaski eukonkantokisassa, joten oisit aika vahvoilla..
kuunsirppi
18.01.2006 21:02:59

joo on...:o) Naisten pitää painaa vähintään 65 kg ;o)
kuunsirppi
18.01.2006 21:03:50
Ei tietenkään ole, hoikat pesee paksut kuus/nolla, ainaski eukonkantokisassa, joten oisit aika vahvoilla..

no joo, mutta sitten kilpailijat ei oo tasaverosia, jos toinen kantaa viiskymppistä (ei siis ikä, vaan paino) ja toinen seittemänkymppistä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)