uruttaja 16.01.2006 11:11:18 | |
---|
cobit on kovimpia... :) Niin mä olen kuullut. Kutsun sain jo vuosi sitten!!! |
Musiikkia korville 16.01.2006 11:11:21 | |
---|
en tarkoita että pitää alkaa jeesustelemaan ja hymistelemään ja nyökkäämään samaan tahtiin, mutta kyllä alkeellisimmat käyttäytymistaidot pitää hallita. Tässä oli mun pitkä keskustelunavaus lyhyesti kiteytettynä. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
omarklah 16.01.2006 11:12:13 | |
---|
HOHO täältäkin - alkoi naurattamaan :o) Ollaan me aika EGOistejä täällä. Jos joku uskoo olevansa hyvä jätkä - hetken päästä joku sanoo olevansa parempi. Jos joku uskoo olevansa täys kusipää - ei kauaa kulu, kun joku sanoo olevansa kusipäisempi. Oman navan nöyhtä on paljon tärkeämpää kuin naapurin :o) Minä ainakin tunnustan olevani hyvinkin itsekeskeinen - oma tekeminen se on tärkeintä. Jos joku kehuu, mennään rinta rottingilla viikkotolkulla - jos joku vittuilee, niin heti herne nenässä ja mä en leiki sun kaa... Mun iskä soittaakin bassoa teidän isille :o) Tää sit sanois tälleen... |
kuunsirppi 16.01.2006 11:41:26 (muokattu 16.01.2006 12:17:28) | |
---|
Minäkin oon täällä kyllä ihan varmaan osani saanut ja pahoittanut mielenikin oikein kunnolla. Parin päivän päästä aina ajattelee, että olkoon, kyllä tää taas tästä. Kuitenkin oon ihan onnellinen, että nytkin tuolla pikkuesoissa otettiin meikäläinen vastaan tosi hyvin. Kukaan ei arvostellut, ainakaan negatiivisesti. edit: sekin tuntui kivalta, että moni kaveri sanoi, että jos tarviit joskus komppaajaa, niin ota yhteyttä ja muitakin yhteistyökuvioita mietittiin. Se oli positiivista! Mulla kun on niin vähän näitä kilometrejä tällä alalla takana, niin kokemustakaan ei tietysti oo, eikä taitoa lähellekään sitä, mitä täällä monilla on, enkä ehkä koskaan sitä saavutakaan, mutta se on kyllä tuntunut kivalta, että apua ja tsemppausta täältä on saanut moneen asiaan. Joskus on jotain, jota haluaisi kysyä ja aina pitää miettiä, että uskallanko ja kehtaanko, ettei tuu kovaa ryöppyä niskaan, mutta joskus oon uskaltanut ja oon saanut tosi ystävällisiä ja hyviä neuvoja ja vastauksia. Kaikkien kait joskus on ollut aloitettava alusta joka homma. Itse olen aika kiltti, enkä halua sanoa mitään pahaa kenellekään, vaikka joskus olisi aihettakin. Mieluummin pidän suuni kiinni ja mietin sitten pienessä mielessäni näitä asioita ja koen pahaa oloa. Mun suurin vikani on hirvee selittely, niinkuin varmaan jokainen on huomannut. Ei kait sitä tarvis niin kovin tekemisiään, tai tekemättä jättämisiään kenellekään selitellä, eikä ainakaan vieraille ihmisille. Minäkin peräänkuulutan asiallista keskustelua. Mielipiteensä saa sanoa, mutta ne henkilökohtaisuuksiin menemiset voi jättää pois, vaikka tuntisikin kaverin, saatika silloin, jos toinen osapuoli on täysin outo. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Neljä Ruuvia 16.01.2006 11:51:14 | |
---|
Niin mä olen kuullut. Kutsun sain jo vuosi sitten!!! COB-miitissä tärkeintä on salainen ja karmiva pitopaikka. Onhan COB salamyhkäisyydessään SM-Liigaakin kovempi Looshi! Tähän astinen on ollut kyllä hyvä. Vaimoni jättää minut aina kohteliaasti vähän matkan päähän k.o paikasta. Sinne pääsee myös julkisilla huomaattomasti. |
Fuzzy Boner 16.01.2006 12:55:35 | |
---|
COB-miitissä tärkeintä on salainen ja karmiva pitopaikka. Onhan COB salamyhkäisyydessään SM-Liigaakin kovempi Looshi! Tähän astinen on ollut kyllä hyvä. Vaimoni jättää minut aina kohteliaasti vähän matkan päähän k.o paikasta. Sinne pääsee myös julkisilla huomaattomasti. Joo. Se on kova luola Saapuilija |
uruttaja 16.01.2006 13:42:43 | |
---|
COB-miitissä tärkeintä on salainen ja karmiva pitopaikka. Onhan COB salamyhkäisyydessään SM-Liigaakin kovempi Looshi! Tähän astinen on ollut kyllä hyvä. Vaimoni jättää minut aina kohteliaasti vähän matkan päähän k.o paikasta. Sinne pääsee myös julkisilla huomaattomasti. Helmikuussa passais tulla salaiseenkin paikkaan... |
isojussi 16.01.2006 14:20:27 | |
---|
Joo. Se on kova luola Mä oon kerran vahingossa joutunut sellaiseen mestaan kuukausi miitin jälkeen - and it still gave me the creeps.....huuuuuuuuuuuu....... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mr.muzak 16.01.2006 14:49:47 | |
---|
Pitäisköhän lopettaa tuo viikonloppukeikkailu, niin pääsis miitteihin. COB-miitit eritoten kiinnostais, mutta ne on aina Tsadissa. Humppamiittejä on ollu 2 meikäläisen mnettiläisyyden aikana, molempien aikana keikka. Mä lopetin just keikkailun ja valitsin COB-miitit osaksi omaa elämäntapaani. Pitää sanoa kyllä että päivääkään en ole katunut, suosittelen kaikille tm-palstalaisille! |
isojussi 16.01.2006 14:52:54 | |
---|
Mä lopetin just keikkailun ja valitsin COB-miitit osaksi omaa elämäntapaani. Pitää sanoa kyllä että päivääkään en ole katunut, suosittelen kaikille tm-palstalaisille! Onnellisuushan selkästi suorastaan huokuu myös avatar-omakuvastasi! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 16.01.2006 18:10:00 | |
---|
Tässä oli mun pitkä keskustelunavaus lyhyesti kiteytettynä. Sie oot kyllä ihan miun nupu, kun tuollasta lohkot... , annan lussankin vielä... Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
Musiikkia korville 17.01.2006 07:36:13 | |
---|
Sie oot kyllä ihan miun nupu, kun tuollasta lohkot... , annan lussankin vielä... :) :) Kitoos. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
Musiikkia korville 07.03.2006 09:16:41 | |
---|
Oon peräänkuluttanu sitä, että välttämättä ei tarvis henkilökohtasuuksiin mennä, mutta itekin jokseenkin sorruin siihen. Se nyt vaan sattuu sieppaamaan toi ylenpalttinen loan heittely toisten niskaan ja se, että arvostellaan ilman, että on tietoa tai kokemuksia kyseisestä asiasta. Jos joku tältä palstalta lähtee sen takia, että täällä on harrastelijoita joukossa, niin moro vaan. Tietääkseni en suinkaan ole ainut, joka tän palstan kavereista ei tee tätä hommaa ammatikseen. Edelleen, jos joku haluaa meidän bändi asioista lisätietoa, voi laittaa pikaviestiä. Turha on julkisesti mitään "musta tuntuu" tai "kaverilta kuulin" juttuja heitellä. Olen hidas mutta tyhmä |
artope 07.03.2006 09:27:15 | |
---|
Oon peräänkuluttanu sitä, että välttämättä ei tarvis henkilökohtasuuksiin mennä, mutta itekin jokseenkin sorruin siihen. Se nyt vaan sattuu sieppaamaan toi ylenpalttinen loan heittely toisten niskaan ja se, että arvostellaan ilman, että on tietoa tai kokemuksia kyseisestä asiasta. Jos joku tältä palstalta lähtee sen takia, että täällä on harrastelijoita joukossa, niin moro vaan. Tietääkseni en suinkaan ole ainut, joka tän palstan kavereista ei tee tätä hommaa ammatikseen. Komppaan täysillä! ++ -halitulijallaa- |
Sertzo S 07.03.2006 09:39:31 | |
---|
Oon peräänkuluttanu sitä, että välttämättä ei tarvis henkilökohtasuuksiin mennä, mutta itekin jokseenkin sorruin siihen. Se nyt vaan sattuu sieppaamaan toi ylenpalttinen loan heittely toisten niskaan ja se, että arvostellaan ilman, että on tietoa tai kokemuksia kyseisestä asiasta. Jos joku tältä palstalta lähtee sen takia, että täällä on harrastelijoita joukossa, niin moro vaan. Tietääkseni en suinkaan ole ainut, joka tän palstan kavereista ei tee tätä hommaa ammatikseen. Edelleen, jos joku haluaa meidän bändi asioista lisätietoa, voi laittaa pikaviestiä. Turha on julkisesti mitään "musta tuntuu" tai "kaverilta kuulin" juttuja heitellä. Taitaa nuo pahimmat "vittuiluni" olla tuolla klasari-palstalla, eikä nekään niin pahoja mielestäni ole. Täällä en ole ruutiani pahemmin polttanut uskoakseni, jos oikein muistan. Tunnen joitakin tältä palstalta, että voin heittää heille tarvitessa tekstiä, jonka joku voi kokea vittuiluksi, mutta SITÄHÄN SE ONKIN! ;) |
BigPapa 07.03.2006 09:41:44 | |
---|
Onko nimimerkin takaa helppo p..koa niskaan? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
isojussi 07.03.2006 09:42:52 | |
---|
Jos paha tarve yllättää, nii mä kestän mitä vaan - tosin voi tulla pahasti vastapalloonkin. HOHO! Ei tää hei äijät nyt niin vakavaa oo. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 07.03.2006 09:45:28 | |
---|
Jos paha tarve yllättää, nii mä kestän mitä vaan - tosin voi tulla pahasti vastapalloonkin. HOHO! Ei tää hei äijät nyt niin vakavaa oo. Sitä kestää vaikka jääpuikkoa persesilmässä pakkasella. Jos paivän pitää yhtämittaa, niin jo seuraavana päivänä kaipaa. ;) |
manjaana 07.03.2006 09:54:19 | |
---|
Sitä kestää vaikka jääpuikkoa persesilmässä pakkasella. Jos paivän pitää yhtämittaa, niin jo seuraavana päivänä kaipaa. ;) Mie oon kuullut, et joillain on sängyssäkin jääpuikko... nopia saapuilija.... |
Chysleri 07.03.2006 09:56:36 | |
---|
Mie oon kuullut, et joillain on sängyssäkin jääpuikko... heh!!!!...oho...maito läisky! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |