jon lord 14.01.2006 16:53:23 | |
---|
Olisi myös ihan mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä baarin henkilökunta oli tapahtumasta? Hah hah haaaaa...voi prk.....pääasia että oli hauskaa...ainakin meillä.Ei se nyt niin kauheeta ollut , jotkut biisit jopa toimi yllättävän hyvinkin kun soundi politiikka saatiin kohdalleen. Ainut oli vaan se että esim. kiippareista ei kuullut stagelle mitään mutta piti mennä arpapelillä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 14.01.2006 16:54:14 | |
---|
Olisi myös ihan mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä baarin henkilökunta oli tapahtumasta? Tossa edellä oli. Tavattiiin myös sun bändin jäseniä, jotka kehuivat meidät maasta taivaaseen! My name is Baron, Sir Baron. |
Martso 14.01.2006 16:55:05 | |
---|
Tossa edellä oli. Tavattiiin myös sun bändin jäseniä, jotka kehuivat meidät maasta taivaaseen! AI jätkät tuli sinne?! Mahtavaa! Suosittelin kovasti tuota tapahtumaa! :) |
baron 14.01.2006 16:56:07 | |
---|
AI jätkät tuli sinne?! Mahtavaa! Suosittelin kovasti tuota tapahtumaa! :) Sehän oli paikallinen merkkitapahtuma! Myös muuta jengiä oli tullut varta vasten meitä kuuntelemaan. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 14.01.2006 17:07:35 | |
---|
Sehän oli paikallinen merkkitapahtuma! Myös muuta jengiä oli tullut varta vasten meitä kuuntelemaan. Öh, tuota käväisin siellä minäkin, tunnustan ja meno oli mahtava ja hjuva fviilis.. |
jon lord 14.01.2006 17:11:07 | |
---|
AI jätkät tuli sinne?! Mahtavaa! Suosittelin kovasti tuota tapahtumaa! :) Joo ..Pablon kanssa muisteltiin menneitä aikoja kun vedettiin yhdessä laivoilla. Hauskoja aikoja. Purtsin ( onko sillä lempi nimeä??) kanssa pähkäiltiin missä ollaan viimeksi nähty. Kyllä se hämärästi muisti minut mutta minä muistin sen paremmin ..joskus 15 vuotta sitten. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Martso 14.01.2006 17:14:49 | |
---|
Joo ..Pablon kanssa muisteltiin menneitä aikoja kun vedettiin yhdessä laivoilla. Hauskoja aikoja. Purtsin ( onko sillä lempi nimeä??) kanssa pähkäiltiin missä ollaan viimeksi nähty. Kyllä se hämärästi muisti minut mutta minä muistin sen paremmin ..joskus 15 vuotta sitten. Nimeä Onni se tottelee aika hyvin. :) |
jon lord 14.01.2006 17:25:36 | |
---|
Nimeä Onni se tottelee aika hyvin. :) Joitain vanhoja hullujen showjuttuja muisteltiin silloin kun Pablo vielä oli mukana. Hallin Jannessa ainakin nähtiin viimeksi ja Onni muisti heti että siitä täytyy olla aikaa n. 15 vuotta,ehkä enemmänkin. Se kertoi semmoisen jutun teidän basistista joskus aikoinaan että nyt tuli "kuolema" soittamaan bassoa bändiin. Näytti eleillä sen jutun ja mä nauroin sitä vertausta.."kuolema". Kestähän oli kyse? se jäi epäselväksi. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Martso 14.01.2006 17:28:22 | |
---|
Joitain vanhoja hullujen showjuttuja muisteltiin silloin kun Pablo vielä oli mukana. Hallin Jannessa ainakin nähtiin viimeksi ja Onni muisti heti että siitä täytyy olla aikaa n. 15 vuotta,ehkä enemmänkin. Se kertoi semmoisen jutun teidän basistista joskus aikoinaan että nyt tuli "kuolema" soittamaan bassoa bändiin. Näytti eleillä sen jutun ja mä nauroin sitä vertausta.."kuolema". Kestähän oli kyse? se jäi epäselväksi. Just juttelen tässä pienen kaljun kanssa, ei ole varma mutta veikkaa Vaihisen Jaskaa? |
jon lord 14.01.2006 17:33:54 (muokattu 14.01.2006 17:39:30) | |
---|
Just juttelen tässä pienen kaljun kanssa, ei ole varma mutta veikkaa Vaihisen Jaskaa? Niin taisi olla, sillä silmäluomet roikkui ja siitä se kai sai sen nimensä. Mua vaan nauratti niin helevetisti kun se näytti sen ja kertoi samalla. Edit: kerro pienelle kaljulle terveisiä vaikkei se tunnekkaan mua. Hullut on ollut mulle aina esikuva ja eräs niistä tekijöistä jotka aikoinaan sai minut tälle tielle. Soiteltiin paljon nuorena sällinä niiden biisejä ,Hasta la Vista , Muuttunut oot siitä paljon , mikä puserossa pullottaa jne.jne. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 14.01.2006 17:40:56 | |
---|
Siis ainakin 5 tuntia humppaa tauotta, aika kului kuin siivillä. Kyllä humpalla on ihmeellinen voima: Flunssa parantunut, liiasta treenaamisesta johtunut kiusallinen rasitusoire hävinnyt! My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 14.01.2006 17:45:53 | |
---|
Siis ainakin 5 tuntia humppaa tauotta, aika kului kuin siivillä. Kyllä humpalla on ihmeellinen voima: Flunssa parantunut, liiasta treenaamisesta johtunut kiusallinen rasitusoire hävinnyt! Siinäs sen näet. Sulla on terve tulevaisuus edessä. Mua taas väsyttää ihan sairaasti, täytyis sinnitellä muutama tunti vielä. Oli mukavat keskustelut, kiitos siitä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 14.01.2006 17:58:57 | |
---|
Siinäs sen näet. Sulla on terve tulevaisuus edessä. Mua taas väsyttää ihan sairaasti, täytyis sinnitellä muutama tunti vielä. Oli mukavat keskustelut, kiitos siitä. Kiitos itsellesi. Joskus haluaisin soittaa kanssasi bosista! My name is Baron, Sir Baron. |
baron 14.01.2006 18:23:21 | |
---|
Öh, tuota käväisin siellä minäkin, tunnustan ja meno oli mahtava ja hjuva fviilis.. Olisit käynyt moikkaamassa. Olisit voinut päästä lauteillekin. My name is Baron, Sir Baron. |
Kosac 14.01.2006 18:23:33 | |
---|
Kivaa oli vaikka työviikon päälle vireystila ei parasta ollutkaan, saipahan soittaa ja varsinkin kuunnella mahtavaa musisointia. Ja illan päätteeksi sai roudata, jes! Ei ihan perillä, mutta hajulla. |
baron 14.01.2006 18:25:51 | |
---|
Mä haluan vielä esittää omastakin puolesta kiitokset Pula-aholla, joka oli hoitanut järjestelyt viimeisen päälle. Aina jonkun pitää "uhrautua", jotta tällaiset systeemit saisi toimimaan. My name is Baron, Sir Baron. |
riff 14.01.2006 18:34:04 | |
---|
Huhhuh! Kylläpä puhalluttaa! On ollut kovin huono elämä tänään. Eilen se oli hyvääkin parempi;-) Mutta, hauskaa oli ja kiitokset kaikille paikalla olleille!!! Ja pulikselle erityisesti järjestelyistä ja deckerille kitaran lainaamisesta! Onnittelut AnselmiMaalle pääpälkinnon voitosta!!! Plevna - London Pub, Oli palkinto jo historiaa;-)))) Selvä mies ei sisulle haise! |
riff 14.01.2006 18:36:49 | |
---|
Moniko huomasi jeppeq:n luoman upean uuden termin? "KOMPPIKITARASOOLO" Aivan loistava! Selvä mies ei sisulle haise! |
EP 14.01.2006 18:40:26 (muokattu 14.01.2006 18:41:59) | |
---|
Olisit käynyt moikkaamassa. Olisit voinut päästä lauteillekin. No, en kehdannu kun tuli kirjoitettuakin niin hävyttömiä tänne, on se hyvä, että on tämmöinen paikka missä tällainen ujopoikakin voi kertoa mitä mieltä asioista. :) |
U.Honey 14.01.2006 18:41:46 | |
---|
Siis ainakin 5 tuntia humppaa tauotta, aika kului kuin siivillä. Mitä olenkaan menettänyt... |