Aihe: Love me tonight/Unta en saa
1 2
jon lord
12.01.2006 12:03:55
HOHOHO. Tiedän tapauksen. "Saanko käyttää teidän mikrofonia?"

Kokko on todellakin sytytetty!!! HOHOOHO. Plussa.

Teit päiväni.

Vanhan liiton miehillä nää legendat näköjään on tuttuja. ....markku suomalainen....unta en nää......voi prk....yhteen aikaan soundtsekissä aina ..kokko on sytytetty...tsöh..tsöh...kokko on sytytetty..
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
EP
12.01.2006 12:06:14
Legendaarinen juttu jostain Suomalaisesta tanssipaikasta kertoo että paikallinen järjestysmies halusi aina itse kuuluttaa illan artistin ekan kappaleen, Sinä iltana Suomisen Markku oli bändeineen paikalla ja järkkäri kuulutti; hyvät naiset ja herrat seuraavana Markku Suomalainen esittää kappaleen ,unta en nää; Loppuillasta kuulutteli mikrofonitelineen väärään päähän ensin siihen puhallettuaan ;kokko on sytytetty..

Joo, vituttaa tommoset joilla on hirvee hinku sinne mikrofonin ääreen ja sitten ei viittitä sen vertaa, että otetaan asioista selvää ja edes nimet on oikein..
Sertzo S
12.01.2006 12:08:56
No niin, laskut maksettu, kolpertti ja viini ostettu.
Harvoin kun viinakaupassa käyn, niin asiantuntija-apua sain oitis, jotta löytyi nuo linjamentit nopeasti. :)
mack the knife
12.01.2006 12:30:36
Legendaarinen juttu jostain Suomalaisesta tanssipaikasta kertoo että paikallinen järjestysmies halusi aina itse kuuluttaa illan artistin ekan kappaleen, Sinä iltana Suomisen Markku oli bändeineen paikalla ja järkkäri kuulutti; hyvät naiset ja herrat seuraavana Markku Suomalainen esittää kappaleen ,unta en nää; Loppuillasta kuulutteli mikrofonitelineen väärään päähän ensin siihen puhallettuaan ;kokko on sytytetty..

Mä kuulin tuon lopun niin, että ensin puomitelineen väärään päähän sormella: tum tum tum, ja sitten: LAPUALAISET SYÖMÄÄN!
uruttaja
12.01.2006 13:00:19
Mä kuulin tuon lopun niin, että ensin puomitelineen väärään päähän sormella: tum tum tum, ja sitten: LAPUALAISET SYÖMÄÄN!

HAHAHAHA. Voihan perse. HOHOHOOOOOOOOOOOOOOOO. Saat sinäkin lussan.
Neljä Ruuvia
12.01.2006 13:11:21
Jumalauta,tätä on odotettu. Nyt vielä pari kaskua siitä kuinka Viljasen Masa...

Tulihan se sieltä! Kokko on sytytetty.

Jos ei vaihdeta biisejä niin ei kyllä vaihdeta juttujakaan.

P.S LJYLY,LJYLY,kaiki pyotikat ovat poiki.
AnselmiMaa
12.01.2006 13:15:01

HOHOHHHOOOOOHHOH... Jumankauta, että osu nauru hermoon.. ja äänellä!!
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
uruttaja
12.01.2006 13:15:05
Jumalauta,tätä on odotettu. Nyt vielä pari kaskua siitä kuinka Viljasen Masa...

Tulihan se sieltä! Kokko on sytytetty.

Jos ei vaihdeta biisejä niin ei kyllä vaihdeta juttujakaan.

Minä olen niin nuori, että tuo lapualaishomma oli aivan uusi.
jeppeq
12.01.2006 14:02:04 (muokattu 12.01.2006 14:02:14)
Tuo kokon sytytys on kyllä tuttu :) Joskus sitä itekin hokenu. Mutta toinen.. ?
Soitan - olen siis olemassa
Neljä Ruuvia
12.01.2006 14:09:29
No tätäkö ei oo Patelan miehet kuulleet?
uruttaja
12.01.2006 14:19:35
No tätäkö ei oo Patelan miehet kuulleet?
Ei ole, ainakaan kaikki. Ihan metissä tuon suhteen.
Neljä Ruuvia
12.01.2006 14:59:32 (muokattu 12.01.2006 15:11:39)
Ei ole, ainakaan kaikki. Ihan metissä tuon suhteen.

Olivat vetäneet joskus vissiin Islanders loppuaikoina tai Poppoo alkuaikana mettään kärryn kanssa nii ,olisko ollu Puolan Antti kun oli sanonut EKANA : Ljyly ,Ljyly,kaiki pjutikat ovat poiki.
uruttaja
12.01.2006 15:02:45
Olivat vetäneet joskus vissiin Islanders loppuaikoina tai Poppoo alkuaikana mettään kärryn kanssa nii ,olisko ollu Unkarin poika kun oli sanonut EKANA : Ljyly ,Ljyly,kaiki pjutikat ovat poiki.

Poppoon aikana. Joo, nyt mä muistan. Puolan Antti oli se kaveri.

Se kärry oli mahtavan näköinen kun se oli parkissa meidän pihalla. Asutiin rumparistin morssiamen kanssa naapureina. Nailonköydellä köytetty, siitä olis pitäny saada kuva: Marvellous music of many minds luki kylessä eikä yhtään sivua ollut siinä kärryssä vaaterissa.
KoskPaavo
12.01.2006 15:34:22
Tuo kokon sytytys on kyllä tuttu :) Joskus sitä itekin hokenu. Mutta toinen.. ?

Tuon kokkojutun olen nimenomaan Suojasen Tapin lausumaksi kuullut.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
jon lord
12.01.2006 18:27:38
Olivat vetäneet joskus vissiin Islanders loppuaikoina tai Poppoo alkuaikana mettään kärryn kanssa nii ,olisko ollu Puolan Antti kun oli sanonut EKANA : Ljyly ,Ljyly,kaiki pjutikat ovat poiki.

Yksi kaveri aikoinaan kertoi että yhdessä bändissä oli sellainen kaveri joka ei osannut koskaan päättää mitään. Kerran olivat menossa lappiin keikalle ja eteen tuli sellainen tienhaara joka erkani kahteen suuntaan y:n muotoisena. Bändi ei oikein tiennyt kumpaan suuntaan pitäisi mennä ja alkoivat riitelemään siinä. Kuski yritti arasti kysellä kumpaan käännytään ja kun ei saanut vastausta niin ajoikin suoraan risteyksestä pellolle. Kaverit alkoivat kysellä romujen seasta mikset kääntänyt niin kuski sanoi ; kun kukaan ei tiennyt kumpaan suuntaan ajetaan.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)