Aihe: Papillon
1 2 3
AnselmiMaa
12.01.2006 08:51:52
Täyty keskustelun jo ko valssin innoittamana lainata tuo leffa. Ja aion myös katsoa sen!
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
baron
12.01.2006 08:53:42 (muokattu 12.01.2006 08:54:53)

Täyty keskustelun jo ko valssin innoittamana lainata tuo leffa. Ja aion myös katsoa sen!

Mä oon nähnyt sen pariin kolmeen kertaan, sekä leffateatterissa että telkkarissa ja on mielestäni katsomisen arvoinen.

Kait tiedätte että "papillon" on perhonen.

(Yks mun nuoruuden suosikkipiisejä oli "Fleur de Papillon"= Perhosen kukka)
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
12.01.2006 08:55:25
Mä oon nähnyt sen pariin kolmeen kertaan, sekä leffateatterissa että telkkarissa ja on mielestäni katsomisen arvoinen.

Kait tiedätte että "papillon" on perhonen
, joka oli elokuvan päähenkilön rintaan tatuloitu, josta nimensäkin oli saanut.
AnselmiMaa
12.01.2006 08:57:11
..., joka oli elokuvan päähenkilön rintaan tatuloitu, josta nimensäkin oli saanut.

Aha. Hyvä saada taustatietoo, mut alkaa kohta kiinnostaa sen verran, että tää "työpäivä" täytyy muuttaa pikapekkaseks!!
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
kuunsirppi
12.01.2006 09:48:33
Aha. Hyvä saada taustatietoo, mut alkaa kohta kiinnostaa sen verran, että tää "työpäivä" täytyy muuttaa pikapekkaseks!!

kannattaa lukee myös kirjana....
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
Musiikkia korville
12.01.2006 09:58:09

kannattaa lukee myös kirjana....

Se onkin aina vähän riski lukee kirja ja kattoo leffa (varsinkin tossa järjestyksessä), kun on omat mielikuvansa tapahtuneista ja sitten ne ei yleensä kohtaakaan...
Millon on eka tauko ja mistä saa kottia?
uruttaja
12.01.2006 09:59:31
Se onkin aina vähän riski lukee kirja ja kattoo leffa (varsinkin tossa järjestyksessä), kun on omat mielikuvansa tapahtuneista ja sitten ne ei yleensä kohtaakaan...

Elokuvassa jää se Köntti vähälle huomiolle.
kuunsirppi
12.01.2006 11:01:37

Leffassahan ei yleensä koskaan oo kaikkee mitä kirjassa. Sen vuoks toikin kirja kantsii lukee sitten jälestäpäin
EP
12.01.2006 11:08:15

Joo..+
Jaskaa pakoon
12.01.2006 18:43:02
Yksi tuttu kameli söi ensin kirjan ja sitten filmikelan. Sen mielestä kirja oli parempi, eteni jotenkin sulavammin. Filmikelasta se ei saanut irti paljon paskaakaan.
markkuv
15.01.2006 15:08:34

Suomenkieliset sanat löytyi netistä joltakin runosivuilta - en ole varma ovako 100% oikein, vaikuttavat kuitenkin oikeilta.

EILINEN MUISTO JO ON, KUULEN LAULUNI OON PAPILLON, NIINKUIN LAPSI SEN TUNTEISTA TEIN UNELMAAN KAIKEN VEIN

PERHOSEN LENTÄVÄN NÄIN SITÄ KATSOMAAN KUULEMAAN JÄIN SYDÄMEEN SAIN SANAT SEN: VAPAA MÄ OON VAPAA JOS KEN, PITÄISI SUN OLLA KUIN MUN TOISIN VAIN ON PAPILLON

RAKKAUS KAIKKENI SAI MUTTA UNELMAA ELÄTIN VAIN, NYT SE KYYNELEET SILMIINI TUO UNOHTAA MUN EI SUO

SYDÄMEIN POJALLE JÄI JOKA KERRAN MÄ OLIN JA NÄIN LAUSUU HÄN MUA KATSOEN: VAPAA MÄ OON VAPAA JOS KEN PITÄISI SUN OLLA KUIN MUN TOISIN VAIN ON PAPILLON

KATSELEN MERELLE PÄIN MIETIN ELÄÄKÖ PERHONEN NÄIN TUOKSUU VAPAUS HYVÄLTÄ NIIN AIKA ON NÄKEMIIN

SYDÄMEIN POJALLE JÄI JOKA KERRAN MÄ OLIN JA NÄIN LAUSUU HÄN MUA KATSOEN: VAPAA MÄ OON VAPAA JOS KEN PITÄISI SUN OLLA KUIN MUN TOISIN VAIN ON PAPILLON

PITÄISI SUN OLLA KUIN MUN TOISIN VAIN ON PAPILLON
KoskPaavo
15.01.2006 22:23:11
Tuo varmaan se Saaresahon versio kun siinä huudetaan niin h-tisti.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
EP
15.01.2006 22:26:50
Tuo varmaan se Saaresahon versio kun siinä huudetaan niin h-tisti.

HO HO! Kovaa ja korkeelta.. 8))
kuunsirppi
15.01.2006 22:38:02
oisko jollain lähettää lappuja tosta biisistä?
baron
15.01.2006 22:44:58

Ei näyttänyt olevan toivelauluissa enkä muuallakaan muista törmänneeni.
My name is Baron, Sir Baron.
EP
15.01.2006 22:46:16

Mää voisin.. jollei oo kiire, meinaan tehä ittellekin.
kuunsirppi
16.01.2006 07:47:46
Mää voisin.. jollei oo kiire, meinaan tehä ittellekin.

Ei oo kiire, mutta toi on niin kaunis biisi, että sitä vois laulaa keikoilla.

Teetkö sen encorella? Jos voit lähettää sen suoraan encore-filena, niin voin ite
transpata sopivaan sävellajiin. Miten korvaan sen sulle?

Kiittäen etukäteen!
EP
16.01.2006 10:29:05
Ei oo kiire, mutta toi on niin kaunis biisi, että sitä vois laulaa keikoilla.

Teetkö sen encorella? Jos voit lähettää sen suoraan encore-filena, niin voin ite
transpata sopivaan sävellajiin. Miten korvaan sen sulle?

Kiittäen etukäteen!

Joo, ei oo vielä sitä levyä, aloin vaan noista sanoista muisteleen, että tuttu kappalehan se on.
EP
18.01.2006 23:58:58
Elokuvassa jää se Köntti vähälle huomiolle.

No, kun se on suurimman osan aikaa hanurissa.. 8))
EP
19.01.2006 00:04:58 (muokattu 29.01.2006 18:32:03)
Niin, oliskohan kellään tota äänitteenä?
Kun tekisin siitä nuotin ja kun en muista kun pätkän sitä..

Oisko kellään laulu-versiona Papillon-valssi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)