baron 08.01.2006 02:42:33 | |
---|
Voi herran jestas: Mä oon v-mäinen perusluonne. Jos ikinä tapaan kapakassa tipatonta viettävän, niin varmalla tarjoan. Turha luullakaan, että sen jälkeen. My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 08.01.2006 02:44:01 | |
---|
JEAH - Barska Svartsenekkeri! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jon lord 08.01.2006 12:58:02 | |
---|
Voi herran jestas: Mä oon v-mäinen perusluonne. Jos ikinä tapaan kapakassa tipatonta viettävän, niin varmalla tarjoan. Turha luullakaan, että sen jälkeen. Minulle joutisit tarjoamaan, sillä erolla että en ottaisi paitsi limonaadia tai muuta alkoholitonta... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 08.01.2006 13:30:54 | |
---|
Minulle joutisit tarjoamaan, sillä erolla että en ottaisi paitsi limonaadia tai muuta alkoholitonta... Sovittu: Tampereella! My name is Baron, Sir Baron. |
Ukko 08.01.2006 13:38:37 | |
---|
ollaan kohta viinipahvi tyhjätty ja hommatkin lusti ihan eri malliin, kun pikku kanuunassa. Onneksi ens vkl alkaa keikat, sit olis päiväduunin lisäksi yks ravintolarmontti, johon pitää tehdä 10 istumalooshia parketit ja kaikki pinnat, yks 52 m2 kaksion pitaremontti ja keittiöremontti, sekä yks parturikampaamon remppa. Helmikuun ekalle viikolle pitäis olla valmista. Kiirettäpukkaa kiirettäpukkaa Oletteko huomanneet että alko sumuttaa kuluttajia kun se mainostaa että niisä pahvilootissa viini säilyy monta viikkoa. V..tut säily. Menee illassa järjestään. Eihän nyt mainitsemissasi duneissa niin kiirettä voi tulla. Päivässähän ne tekee, riippuen tekijämäärästä :) |
jon lord 08.01.2006 15:16:46 | |
---|
Sovittu: Tampereella! Allright. BTW..karsin Corcovadosta paljon pois ja pikkuhiljaa alkoi löytymään. Nyt siinä alkaa olla sellaista kuin halusin. Kiitos neuvosta , myös isojussille. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |