Aihe: Hajuvesi-Kilta I
1 2 3 4 513 14 15 16 17
manjaana
03.01.2006 14:25:42
Lagerfelt, Boss ym. Näitä ns parempia merkkejä. Ei ne nyt oikeastaan kovin kalliita ole, kun ei niitä tarvi joka viikko ostaa.

Kerran töissä ei olleut sääskivoidetta, mutta sääskiä oli. Autossa sattui olemaan vanhaa Kouros yäk de toilettia. Voitelin sillä kunnonlailla. Ei häirinny sääsket, mutta ei häirinnyt muutamaan päivään juuri kukaan muukaan. Aika hyvin lemahti.

:óD Pystyit hengittää.....
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
jjussila
03.01.2006 14:33:51
Vähän eppäilisin pekkajau:n perustaneen tään killan muista syistä, mutta olkoon...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
omarklah
03.01.2006 14:39:50

Vähän eppäilisin pekkajau:n perustaneen tään killan muista syistä, mutta olkoon...

Sama epäilys juolahti mieleeni jo otsikosta....
Mies haisee mieheltä, eikä miltään muulta. Saunassa kerran viikossa(tai harvemmin) pestään saippualla ja sen tuoksu säilyy(tai sitten ei) seuraavaan saunakertaan...
Tää sit sanois tälleen...
ninmari
03.01.2006 14:54:03
Hehheh!=) Voe hyvän tähen näitä poekaen metkuja!
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
jon lord
03.01.2006 16:16:00
Mahat laittaa mut ulkoruokintaan... ;o/

Hajuste on ehtottomasti Elisabeth Arden - Red door

Vaimo käytti tota jonkin aikaa mutta se oli hieman liian voimakas. Toin laivalta sille Kenzoa. Cerruti Imagea ei enää saanut mutta toi Kenzo in aika hyvä, sellainen mieto.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
kuunsirppi
03.01.2006 16:22:03
Mahat laittaa mut ulkoruokintaan... ;o/

Hajuste on ehtottomasti Elisabeth Arden - Red door

katotaan :o))

Meillä on kyllä siellä semmonen ulkomökki, jossa on kerrossängyt,
muttei mitään lämmitystä, eikä muuta, kun ohkaset lautaseinät :o)))

no ei vaiskaa....
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
manjaana
03.01.2006 17:19:48
katotaan :o))

Meillä on kyllä siellä semmonen ulkomökki, jossa on kerrossängyt,
muttei mitään lämmitystä, eikä muuta, kun ohkaset lautaseinät :o)))

no ei vaiskaa....

Mie otan siis miun patikointipussukan matkaan.. ;o)
manjaana
03.01.2006 17:21:02
Vaimo käytti tota jonkin aikaa mutta se oli hieman liian voimakas.

Juuripa näin, pitää oppia roiskaseen sopivast..
häläppääjä
03.01.2006 17:54:00
Yhellä soittokaverilla-siis rumpu-sellaisella, oli tapana lutrata partavettä ympäri kehoa. Ja pisteenä iin päälle oli se suoraan pullosta roiskasu sukukalleuksille..
Lähetään
manjaana
03.01.2006 18:05:41
Yhellä soittokaverilla-siis rumpu-sellaisella, oli tapana lutrata partavettä ympäri kehoa. Ja pisteenä iin päälle oli se suoraan pullosta roiskasu sukukalleuksille..

Auts...... ;o)
kuunsirppi
03.01.2006 18:11:12
Mie otan siis miun patikointipussukan matkaan.. ;o)

:ö))) kannattaa olla aina mukana, kun koskaan ei voi tietää,
mihin menevän naisen kulku johtaa :o))
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
Neljä Ruuvia
03.01.2006 20:29:20
Mä käytän vannoutuneesti Davidoffia ,silloin ku satun tarviimaan. Paskan haju leijuu sit siinä päällä!
Ukko
03.01.2006 21:07:01

Mulla on jotain varmaan hukkunut kun en tiedä muita hajusteita kuin kölninvesi enkä siitäkään sen vertaa että tietäisin mitä sillä oikeasti tehdään ?
poppamies
03.01.2006 21:46:46

Mulla on jotain varmaan hukkunut kun en tiedä muita hajusteita kuin kölninvesi enkä siitäkään sen vertaa että tietäisin mitä sillä oikeasti tehdään ?

No kai sinä sen Keratinpullon muistat siellä saunan ikkunanlaudalla. Se sininen pullo siinä kynttilän vieressä.
G-strings are for strippers
Ukko
03.01.2006 21:50:41

No kai sinä sen Keratinpullon muistat siellä saunan ikkunanlaudalla. Se sininen pullo siinä kynttilän vieressä.

En edes sitä :(
Riksteri
04.01.2006 03:40:30
Viime laivareissulla ostin emännälle tarkan harkinnan, lukuisten koesumutusten ja sopivan pituisen hälvenemisajan umpeuduttua Tommy girlin summer colognea. Itselleni kainaloon Dieselin Zero Plus Masculin -stickin ja leukaan clinique happy for men. Kannattaa kokeilla, mikä toimii, eikä summanmutikassa vaan pullosta nuuhkaista.
Riksteri
04.01.2006 06:58:28

Eau de Cologne (oodökolonj') on tunnettua hajuvettä, "Kölnin vettä". Naiset, jotka eivät käytä tavallisia hajuvesiä, pitävät tästä raikastuoksuisesta toalettivedestä. Sitä voidaankin käyttää monella tavalla. Iholle sitä on varovaisesti käytettävä, sillä se saa aikaan ihon halkeilemisia, tehden ihon liian kuivaksi. Mutta joskut pisarat pesuveteen sekoitettuina vaikuttavat ihoon hyvin virkistävästi. Tomuisilla retkeilyillä on virkistävää pyyhkiä kasvoja hajuveteen kostutetulla vanulla tai vaatteella. Päänkivistyksessä se vaikuttaa lieventävästi. Kostutettuun nenäliinaan kaadetaan Eau de Colognea, jonka jälkeen nenäliina pannaan otsalle ja ohimoille.

Lähde: Emännän tietokirja
poppamies
04.01.2006 07:49:51

Viime laivareissulla ostin emännälle tarkan harkinnan, lukuisten koesumutusten ja sopivan pituisen hälvenemisajan umpeuduttua ...

Tuttu tilanne. Olen useesti joutunut nuuskimaan paperinpalasia. Minusta kaikki paperinpalaset on aina haissut enemmän tai vähemmän UPM:lle. Vaikea niitä on laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen...
G-strings are for strippers
EP
04.01.2006 07:54:37
Viime laivareissulla ostin emännälle tarkan harkinnan, lukuisten koesumutusten ja sopivan pituisen hälvenemisajan umpeuduttua Tommy girlin summer colognea. Itselleni kainaloon Dieselin Zero Plus Masculin -stickin ja leukaan clinique happy for men. Kannattaa kokeilla, mikä toimii, eikä summanmutikassa vaan pullosta nuuhkaista.
Toto on kokeiltava seuraavalla keikkareisulla: Dieseliä kainaloon, keikkabussin rattiin ja häpy for men!! JESS!!
Riksteri
04.01.2006 08:11:29
Tuttu tilanne. Olen useesti joutunut nuuskimaan paperinpalasia. Minusta kaikki paperinpalaset on aina haissut enemmän tai vähemmän UPM:lle. Vaikea niitä on laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen...

Eihän ne paperinpaöaset samalla tavoin kerro tuoksua kuin paljas iho, jossa jonkinlaisia yksilöllisiä ominaistuoksuja on jo valmiina. Sekin vaikuttaa, mihin paikkaan ihoa tuota tuoksua laittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)