mack the knife 31.12.2005 20:38:12 | |
---|
Niin siis sori eiku Espooseen. Mut niinku sanoin, kitaristi oli erittäin jees - tai on vieläkin. Joo, ei siinä mitään. Mua oikeasti kiinnostais just tuollainen bändi, missä ei tarvi joka ikkunaprinsessaan kaivaa paksua kansiota esiin. Ja että stemmoissa sovitaan vaan, kuka minkäkin äänen ottaa ja se tulee melkein eka kerralla. Eka säkeistön aikana kaikki kuulis, minkä tyyppinen soinnutus ja siinä olis sekin. Ja paljon muuta. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
isojussi 31.12.2005 20:42:21 | |
---|
Joo, ei siinä mitään. Mua oikeasti kiinnostais just tuollainen bändi, missä ei tarvi joka ikkunaprinsessaan kaivaa paksua kansiota esiin. Ja että stemmoissa sovitaan vaan, kuka minkäkin äänen ottaa ja se tulee melkein eka kerralla. Eka säkeistön aikana kaikki kuulis, minkä tyyppinen soinnutus ja siinä olis sekin. Ja paljon muuta. Joo - sinänsä olis hauskaa. Itteeni vituttaa, kun oon touhunnu niin monen soittimen kanssa, että ykskän eii oo täysin synkassa päässä kuuluvan musan kans. Jaa - paitti prkl rummut. Pitäisköhän ottaa ne uudestaan haltuun. Mun hyvä puoli on se, että osaan/opin biisien rakenteet hyvin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 31.12.2005 20:46:56 | |
---|
Niin. Koko illan kollotusohjelmisto ja sitten tuo pieni lieveilmiö, joka mulla kuuluu siihen hommaan... Ei sen kollotuksen opettelu ole vieläkään myöhäistä. |
mack the knife 31.12.2005 20:50:02 | |
---|
Ei sen kollotuksen opettelu ole vieläkään myöhäistä. Kyllä se soundi on semmonen, että ei millään soolobiisejä. Olen kokeillu, nauhottanu ja ei helevetti. Stemmoihin käy, kun on aika tarkka ja ilman vibraa. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
uruttaja 31.12.2005 20:51:44 | |
---|
Kyllä se soundi on semmonen, että ei millään soolobiisejä. Olen kokeillu, nauhottanu ja ei helevetti. Stemmoihin käy, kun on aika tarkka ja ilman vibraa. Haloo, urkuveli, mieti sitä kuka sitä kollotusta kuuntelee... |
Ukko 31.12.2005 20:56:10 | |
---|
Laulupuoleen se täälläkin tökkää... Oletteko muuten koskaan huomanneet sellaista hauskaa seikkaa eli kun laulelette itseksenne, ajattelette että vitalis, onpas komea ääni. Sitten kun kuuntelette lauluanne purkitettuna, hiipii epätoivo mieleen. Näin ainakin täällä :( |
mack the knife 31.12.2005 20:56:37 | |
---|
Haloo, urkuveli, mieti sitä kuka sitä kollotusta kuuntelee... On se niinkin. Pitää miettiä, nyt uskaltaa täysillä vetää ne stemmat ja spiikkaus on erittäinkin mukavaa. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
Ukko 31.12.2005 20:57:53 | |
---|
Tänne Espooseen ainakin. Huhhuh. Espoo on maailman keskipiste. Ja etenkin Tapiola. |
mack the knife 31.12.2005 20:58:28 | |
---|
Oletteko muuten koskaan huomanneet sellaista hauskaa seikkaa eli kun laulelette itseksenne, ajattelette että vitalis, onpas komea ääni. Sitten kun kuuntelette lauluanne purkitettuna, hiipii epätoivo mieleen. Näin ainakin täällä :( Joo, kyllä mä tuon tiedän, mutta olen opetellu kuuntelemaan sitä niin kuin ulkopuolisena. Puheäänityksen kautta siihen tottuu. Ja telkkarista olen katsonut omaa puhetta ja pystyn jo häpeämättä olemaan. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
omarklah 31.12.2005 20:58:37 | |
---|
Oletteko muuten koskaan huomanneet sellaista hauskaa seikkaa eli kun laulelette itseksenne, ajattelette että vitalis, onpas komea ääni. Sitten kun kuuntelette lauluanne purkitettuna, hiipii epätoivo mieleen. Näin ainakin täällä :( Kyllä se mulla on tasasen karsee livenä ja purkissa... Taustalauluihin sopii - silloin kun osuu kohdalleen :o) Tää sit sanois tälleen... |
mack the knife 31.12.2005 20:59:05 | |
---|
Espoo on maailman keskipiste. Ja etenkin Tapiola. Siltäkö tuntuu. Aika pieni on kyllä, no pisteeksi kyllä sopiikin sitten. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
Ukko 31.12.2005 21:02:15 | |
---|
Siltäkö tuntuu. Aika pieni on kyllä, no pisteeksi kyllä sopiikin sitten. Otan tämän kateellisen panetteluna :| |
humppahanuristi 31.12.2005 21:04:56 | |
---|
Haitaristit&muutkin ns humpanpolttamat,älkööt vaivautuko,no jos haitaresa soittaa myös kiippareita/vasuribassoo eikä ole "syntynyt humppaamaan" niin sitten,mutta ei mitään NÄNNIOSASTOJA eikä midihaitaria!!
Älä kävele noilla kommenteilla vastaan samalla puolen katua. Hyvää uutta vuotta!
Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
WanhaWetäjä 31.12.2005 21:30:24 | |
---|
Älä kävele noilla kommenteilla vastaan samalla puolen katua. Hyvää uutta vuotta! Tosikot ovat mukava lisä näilläkin palstoilla;-) Hyvää Uutta Vuotta! humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
humppahanuristi 31.12.2005 21:44:28 | |
---|
Eihän sitä muuten tiedä olevansa humoristi, jos ei ole yhtään vakavamielistä joukossa mukana... Tai jotenkin sinnepäin. Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
baron 31.12.2005 21:47:40 (muokattu 31.12.2005 22:38:40) | |
---|
BARON!Viitsisitsä..etsä viitsis olla vastaamatta tähän,tee sää vaan niitä unennäkijän virtuaalikeikkojas siellä kehä ykkösen sisäpuolella ;-) Paras bändi mistä oon koskaan kuullut, tulisin viivana, jos sallittaisiin. Edit: Mä oon aina tykännyt jämäkästä liideristä! My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 31.12.2005 21:59:50 | |
---|
Tosikot ovat mukava lisä näilläkin palstoilla;-) Hyvää Uutta Vuotta! Komp. Jostain syystä ne tylsimykset on aina haitarista ja hanurista.:O))))))) |
Ukko 31.12.2005 23:35:51 | |
---|
Edit: Mä oon aina tykännyt jämäkästä liideristä! Jämäkkä liideri on aina paikallaan silloin kun se tietää mitä tehdä. Muulloin se on pelkkä rasite :/ |
WanhaWetäjä 31.12.2005 23:46:21 | |
---|
Taitaa oikeesti olla taruolentoja nuo kolme tervepäistä soittajaa...vähän niinkun ne itämaan tietäjät;-) En mä nyt IHAN tosissani ollut tämän topicin kaa,mutta tollasena unenomaisena baron-tyyppisenä visiona ja harhaluulona voisin kuvitella että soittaisin vielä joskus tollasessa bändissä:-) Ja yy-kaa...HOHO! humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
oizo 01.01.2006 02:37:10 | |
---|
Noh jos tuutte joskus pohojanmaalle keikalle niin voin tuurata kosketinosastoa mikäli tarve vaatii. =) Ei oo kovin hyvä humppa-ammattitaito mutta kyllä ny perusjutut pystyy hihasta vetään! :) Vuosia uusia Mut hei, ei se haittaa! |