Anonymous-jazz 13.12.2005 19:27:35 | |
---|
Olen luvannut ilmoittaa tarkennut arvion osallistujajoukosta Plevenaan ennen vuoden vaihetta joten kaikki, jotka ovat VARMUUDELLA tulossa ilmoittautukaa täällä. "Ehkä, jos siltä tuntuu eikä ole keikkaa, eikä krapulaa ja vaimo päästää" -vastauksia en kaipaa. Kopiokaa nimilista omaan ilmoittautumiseenne, jotta asia pysyy kasassa. Kaiken muun aiheeseen liittyvän keskustelun, kysymykset ja jorinat voi jättää tuohon toiseen aiheeseen liittyvään treadiin. Tähän siis vain ilmoittautumisia. Kiitos. OSALLISTUJAT: Pula-Aho OSALLISTUJAT: Pula-Aho Baron Vanhala acc omarklah laulaja Isojussi Guido + 1 (bändin kitaristi) Manjaana Riff Jeppeq AnselmiMaa tulee kans!! Jon Lord 98 % varmuudella Decker90 Anonymous-jazz Let the music speak |
Kosac 19.12.2005 17:12:11 | |
---|
OSALLISTUJAT: Pula-Aho Baron Vanhala acc omarklah laulaja Isojussi Guido + 1 (bändin kitaristi) Manjaana Riff Jeppeq AnselmiMaa tulee kans!! Jon Lord 98 % varmuudella Decker90 Anonymous-jazz Kosac Ei ihan perillä, mutta ainakin hajulla. |
Pula-Aho 29.12.2005 16:42:31 | |
---|
Jaahaste, tässäkö on sitten osallistujajoukko, vai oliko joku vielä tuloillaan?? OSALLISTUJAT: Pula-Aho Baron Vanhala acc omarklah laulaja Isojussi Guido + 1 (bändin kitaristi) Manjaana Riff Jeppeq AnselmiMaa tulee kans!! Jon Lord 98 % varmuudella Decker90 Anonymous-jazz Kosac Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 30.12.2005 21:01:47 | |
---|
Jaahaste, tässäkö on sitten osallistujajoukko, vai oliko joku vielä tuloillaan?? OSALLISTUJAT: Pula-Aho Baron Vanhala acc omarklah laulaja Isojussi Guido + 1 (bändin kitaristi) Manjaana Riff Jeppeq AnselmiMaa tulee kans!! Jon Lord 98 % varmuudella Decker90 Anonymous-jazz Kosac Eikös pohjosen miehet ollenkaa lähde liikkeelle? Olis mukava nähdä uruttaja ja kuhilaskin. Kuhilas vois ottaa sen potkukelkan mukaan, niin sais lykkiä meidät daamit sinne omenahotelliin ehtoon päätteeks o) ja laulettais matkalla niin, että manselaiset tietäis, ketä on liikkeellä :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
riff 30.12.2005 21:39:26 | |
---|
Eikös pohjosen miehet ollenkaa lähde liikkeelle? Olis mukava nähdä uruttaja ja kuhilaskin. Kuhilas vois ottaa sen potkukelkan mukaan, niin sais lykkiä meidät daamit sinne omenahotelliin ehtoon päätteeks o) ja laulettais matkalla niin, että manselaiset tietäis, ketä on liikkeellä :o) Kyllä ne vielä saadaan houkuteltua mukaan, kunhan yritetään! Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 30.12.2005 21:40:57 | |
---|
Kyllä ne vielä saadaan houkuteltua mukaan, kunhan yritetään! rihvi! sä oot linjoilla! Jes! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
riff 30.12.2005 21:45:05 | |
---|
rihvi! sä oot linjoilla! Jes! Joo, just saunasta laskeutuneena! Tsih Nr. 2 menossa! Selvä mies ei sisulle haise! |
Fred Riksberg 30.12.2005 21:45:52 | |
---|
Jaahaste, tässäkö on sitten osallistujajoukko, vai oliko joku vielä tuloillaan?? OSALLISTUJAT: Pula-Aho Baron Vanhala acc omarklah laulaja Isojussi Guido + 1 (bändin kitaristi) Manjaana Riff Jeppeq AnselmiMaa tulee kans!! Jon Lord 98 % varmuudella Decker90 Anonymous-jazz Kosac Have |
riff 30.12.2005 21:50:59 | |
---|
Tuleeko b-g-? Eikös jossain vaiheessa ollut puhetta? Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 30.12.2005 21:51:03 | |
---|
OSALLISTUJAT: Pula-Aho Baron Vanhala acc omarklah laulaja Isojussi Guido + 1 (bändin kitaristi) Manjaana Riff Jeppeq AnselmiMaa tulee kans!! Jon Lord 98 % varmuudella Decker90 Anonymous-jazz Kosac Have Etkö Fredi oo tulossa mukaan? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 30.12.2005 21:52:42 | |
---|
Joo, just saunasta laskeutuneena! Tsih Nr. 2 menossa! mun piti kans lämmittää sauna, mutten oo vielä ehtiny :o) Tsih nro....4 (?) menossa ja glögi sitä ennen. Äiti soitti just ja sanoi, että olivat pikkusiskon kans ottaneet vähän näkäräisiä, että mitenkäs sinä siellä, kun oot yksin kotona...:o) No, mä sanoin, että pärjään kyllä...olut riittää täks illaks. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 30.12.2005 21:53:37 | |
---|
Tuleeko b-g-? Eikös jossain vaiheessa ollut puhetta? no nyt se on varmaan unohtanu ilmoittautua....hö! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 30.12.2005 21:55:26 (muokattu 30.12.2005 22:05:25) | |
---|
Tuleeko b-g-? Eikös jossain vaiheessa ollut puhetta? Oli tossa Aisan kanssa puhetta. Sen piti vetää toi Hectorin 'Pianomies' , ja mun säestää. Aisa on muualla silloin. Laulatko? Sitten lähen. Tosin nuotteja ei ou, mutta plokataan levyltä soinnut. Mitä? Tällä eholla. Voin laittaa sulle mp3:n tosta biisistä. Sen pitäs olla tallessa. Olishan näitä persoonia kiva nähdä. |
riff 30.12.2005 21:57:48 | |
---|
Oli tossa Aisan kanssa puhetta. Sen piti vetää toi Hectorin 'Pianomies' , ja mun säestää. Aisa on muualla silloin. Laulatko? Sitten lähen. Tosin nuotteja ei ou, mutta plokataan levyltä soinnut. Mitä? Tällä eholla. Jos lähetät matskun, asia (ei aisa) sovittu! Minä valitsen sävellajin! Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 30.12.2005 21:59:41 | |
---|
Oli tossa Aisan kanssa puhetta. Sen piti vetää toi Hectorin 'Pianomies' , ja mun säestää. Aisa on muualla silloin. Laulatko? Sitten lähen. Tosin nuotteja ei ou, mutta plokataan levyltä soinnut. Mitä? Tällä eholla. Voin laittaa sulle mp3:n tosta biisistä. Sen pitäs olla tallessa. tietysti riffi laulaa ja tietysti sä tuut...mitä muutakaan sä voit? Mä haluan nähdä sut kans livenä, niinku riffinkin :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 30.12.2005 22:01:59 (muokattu 30.12.2005 22:04:29) | |
---|
Jos lähetät matskun, asia (ei aisa) sovittu! Minä valitsen sävellajin! Ok. Laita mulle joku s-postiosoite privana niin saat kipaleen. Jos en tänään kerkee, niin sitten huomenna. bg PS. Voin lähteä omalla autolla, kun oot sopivasti siinä Jykylässä. |
riff 30.12.2005 22:19:31 | |
---|
Ok. Laita mulle joku s-postiosoite privana niin saat kipaleen. Jos en tänään kerkee, niin sitten huomenna. bg PS. Voin lähteä omalla autolla, kun oot sopivasti siinä Jykylässä. Joo, mä punkean kyytiin. Otetaanko jeppeq ja anselmimaa matkalla kyytiin? Selvä mies ei sisulle haise! |
R.Syke 30.12.2005 22:27:30 (muokattu 30.12.2005 22:27:41) | |
---|
Joo, mä punkean kyytiin. Otetaanko jeppeq ja anselmimaa matkalla kyytiin? Saitko kipaleen? Jos tuo reissu onnistuu, niin ok. Vähän vielä vaimosta kiinni... bg |
kuunsirppi 30.12.2005 22:28:33 | |
---|
Saitko kipaleen? Jos tuo reissu onnistuu, niin ok. Vähän vielä vaimosta kiinni... bg osta sille jotain nättiä ja pidä hyvänä jo etukäteen.....ja sano, että sulla on siellä säestys Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 30.12.2005 22:31:50 | |
---|
Laita rihwi postia. Mun pitää mennä nukkumaan... |