Aihe: Hara Laukkanen tarjattiin Turo's Hevi Geestä
1 2 3 4 5 6 7 8
Musiikkia korville
08.12.2005 09:01:54

Helevetin hyvä tekstintekijä.

Tosi on.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
pekkajau
08.12.2005 09:06:20
Hara on ehdottomasti Suomen paras lauluparodiasanoittaja.

Helevetin hyvä tekstintekijä.

Tästä asiasta olen aivan samaa mieltä!!!
Täältä pesee... ilman kyyneleitä!
Tankero
08.12.2005 09:35:20
Lievää plagiaatin makua olen ollut haivaitsevinani tuossa bändin nimessä.
uruttaja
08.12.2005 09:36:57
Lievää plagiaatin makua olen ollut haivaitsevinani tuossa bändin nimessä.

Bändin nimi oli alunperin Turo´s Heavy Gentleman, mutta Pedro Hietasella oli siihen sen verran vahva gramex, että lahtelaiset joutuivat vaihtamaan sen.
Sertzo S
08.12.2005 09:52:54
Tästä asiasta olen aivan samaa mieltä!!!

En aivan mielestäni, kun teki vanhoihin valmiisiin sävellyspohjiin lauserakenteita hieman muuttamalla tekstinsä, kuten esim. 'Siiderihai'-biisin 'Tiikerihai'-biisistä. Nokkelia oivalluksia silti osin toki, mutta ei aivan Juicen tai Göstan tasoisia kuitenkaan.
Riksteri
08.12.2005 09:54:11
Bändin nimi oli alunperin Turo´s Heavy Gentleman, mutta Pedro Hietasella oli siihen sen verran vahva gramex, että lahtelaiset joutuivat vaihtamaan sen.

Korjaan, ennenkuin Baron kerkiää. Gentlemen (monikossa), eli Turo'n Raskaat Hellämiehet ...
uruttaja
08.12.2005 09:58:48
Korjaan, ennenkuin Baron kerkiää. Gentlemen (monikossa), eli Turo'n Raskaat Hellämiehet ...

En lähe googlettaan, vaan kiitän oikaisusta.
pekkajau
08.12.2005 10:34:44
En aivan mielestäni, kun teki vanhoihin valmiisiin sävellyspohjiin lauserakenteita hieman muuttamalla tekstinsä, kuten esim. 'Siiderihai'-biisin 'Tiikerihai'-biisistä. Nokkelia oivalluksia silti osin toki, mutta ei aivan Juicen tai Göstan tasoisia kuitenkaan.

Parodia on hyvin pitkälti imitointia ja onhan aivan päivänselvää että sillon lainataan aika paljon alkuperäisestä ja koeteaan tehdä tämä alkuperäinen juttu sen verran yli että se huvittaa! Juicea en ole kuullut kovin monen onnistuneesti parodioineen enkä myöskään Göstaa. Tahaton parodiointi on kyllä usein nähtyä ja kuultua!
Täältä pesee... ilman kyyneleitä!
uruttaja
08.12.2005 10:35:38
Varmasti bändin parodia uppos kovastikkin kansaan. Keikkamäärät sen verran kunnioitettavia tuolle osastolle.
Sertzo S
08.12.2005 10:40:17 (muokattu 08.12.2005 10:40:54)
Varmasti bändin parodia uppos kovastikkin kansaan. Keikkamäärät sen verran kunnioitettavia tuolle osastolle.

Totta, mutta jatkuvasti parodiomalla hauskaa vaatii aina ennemmin tai myöhemmin myös veronsa syystä tai toisesta ja etenkin ryhmissä rasittavine kiertueineen ja lieveilmiöineen, kuten tässäkin tapauksessa. Me kiertolaiset kyllä tiedämmme sen.
vanhami
08.12.2005 10:55:46
Silti tuo Laukkasen vastine oli rokkenroll.

Sehän on ihan normaalia, jos herra hauskuuttajalle ei enään kapakassa myydä, niin voi pistää baaritikin paskaksi jakkaralla ja hajottaa hotellihuoneen ja lähtee taxilla lahteen. kaikki voi sopii sit fyrkalla myöhemmin.
mack the knife
08.12.2005 11:00:25
Silti tuo Laukkasen vastine oli rokkenroll.

Sehän on ihan normaalia, jos herra hauskuuttajalle ei enään kapakassa myydä, niin voi pistää baaritikin paskaksi jakkaralla ja hajottaa hotellihuoneen ja lähtee taxilla lahteen. kaikki voi sopii sit fyrkalla myöhemmin.

Perhana, oli hyvä kyyti. Antokohan tippiä. Särkispä uruttaja Fortuna-pubin baarin ja saunaosaston täällä ja tilais minut viemään Patelaan. Voitas sopia könttähinta tuossa matkalla.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
uruttaja
08.12.2005 11:13:50
Perhana, oli hyvä kyyti. Antokohan tippiä. Särkispä uruttaja Fortuna-pubin baarin ja saunaosaston täällä ja tilais minut viemään Patelaan. Voitas sopia könttähinta tuossa matkalla.

Siinä kerkiäis parikin kertaa päityä ja sammua Fortuna-baarin ja Patelan välillä.
jon lord
08.12.2005 11:16:15

Oltiin kerran Poptorin risteilyllä samaan aikaan ja ainakin minun mielestä toi sanojen vääntely vitsi vanheni melko nopeasti ja en jaksanut kauaa kuunnella. Bändi sinänsä toimi hienosti joskin veti kyllä helvatan kovaa ja se hieman haittasi.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
mack the knife
08.12.2005 11:21:14
Oltiin kerran Poptorin risteilyllä samaan aikaan ja ainakin minun mielestä toi sanojen vääntely vitsi vanheni melko nopeasti ja en jaksanut kauaa kuunnella. Bändi sinänsä toimi hienosti joskin veti kyllä helvatan kovaa ja se hieman haittasi.

Oothan säkin väännelly melodioita mun kuullen aika paljonkin. :) Koster-valssi mollissa jne...
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
mack the knife
08.12.2005 11:22:11
Siinä kerkiäis parikin kertaa päityä ja sammua Fortuna-baarin ja Patelan välillä.

Ei ne välikuolemat mitään haittaa. Ei kun uutta naamaan kun herää. Oltais oltu vaikka Pihkurissa yötä välillä niin olisin voinu minäkin ottaa.
uruttaja
08.12.2005 11:25:43

Samaa minäkin ihmettelin. Miksihän niillä oli äänimies? Kaikki nupit taatusi kaakossa ja meteli oli aivan infernaalinen. Vitsit eka kerralla nauratti.
jon lord
08.12.2005 11:28:15
Oothan säkin väännelly melodioita mun kuullen aika paljonkin. :) Koster-valssi mollissa jne...

No....ehkä se on johtunut pienestä leipääntymisestä tms. Usein olen ollut ainoa jolla on ollut hauskaa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
mack the knife
08.12.2005 11:29:39
No....ehkä se on johtunut pienestä leipääntymisestä tms. Usein olen ollut ainoa jolla on ollut hauskaa.

Kyllä mä sen tiesin. Mutta kun yks bassoherra soitti silti duuriterssejä siihen eikä osannut olla mukana, niin se nauratti aika paljon.
Sertzo S
08.12.2005 11:30:39

Mä oon sortunut soittaan Metsäkukkia duurissa joskus aikoinani, ei sen kummempaa. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)