Aihe: Joulujuhlakeikkakiertue alkaa..
1 2 3
humppahanuristi
02.12.2005 15:11:55

Joulujuhlakiertuetta...
Tänään, huomenna ja maanantaina. Sitten taas monta päivää väliä ennen seuraavaa viikonloppua. Nyt on pikkuhiljaa rouvakin alkanut jo muistuttaa kotona käynnistä, päivätöissä kun ollaan myös. Tosin tytär 4v sanoi kanssa, että isi ei saa mennä keikalle. Häntä nyt olisi viimeistään kuunneltava. No onneksi enää yksi viikonloppu tämän jälkeen ja sitten muutama viikko taukoa ja loma välissä.
jeppeq
02.12.2005 15:46:34
tammi-helmikuussa ajattelin mennä leikkauttamaan silmät, jotta pääsen laseista eroon!

Keskustelua tuuraajan kanssa biisiä valitessa:

Vakkari: Mites soitatsää ilman nuotteja ?
Tuuraaja: E, mä soitan ilman laseja...

Oma gramex, eli huono :(
Soitan - olen siis olemassa
KoskPaavo
02.12.2005 16:10:57
Pikkujouluja ,joo. Tänää ,huomenna ja sunnuntaina. Pyhänä on Lahden Tanssimuusikkojen pikkujoulu , itsekin tuolla jotain liruttelen.Liikoja ei kuitenkaan tuollaisessa tilaisuudessa kannata odottaa.Vapaamuotoista "stand-by"- touhua.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
poppamies
02.12.2005 20:31:21

... keikkaliksoilla sit tammi-helmikuussa ajattelin mennä leikkauttamaan silmät, jotta pääsen laseista eroon!

Elä hyvä nainen. Minusta lasit on seksikkäät, paitsi jos ne on sillai nenällä. Jos ne taas on sillai niinkuin Instrun mainoksissa niin ovat seksikkäät. Tämä on minun vakaamuksellinen mielipiteeni. Muista sitten laittaa kuvat ennen - jälkeen niin annan pisteitä.
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
pekkajau
02.12.2005 23:35:21
Pikkujouluja ,joo. Tänää ,huomenna ja sunnuntaina. Pyhänä on Lahden Tanssimuusikkojen pikkujoulu , itsekin tuolla jotain liruttelen.Liikoja ei kuitenkaan tuollaisessa tilaisuudessa kannata odottaa.Vapaamuotoista "stand-by"- touhua.

"Jouluputki maksaan jo käy...?"
Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia.
ÄM
03.12.2005 00:23:05

Tämä joulun aika on sellaista aikaa että saa pienen kuvan siitä mitä ammattimuusikon rauhaan kuuluu. Nyt on keikkoja joka viikonloppu mutta kyllä tämä menettelee kun tietää että amatöörimuusikolle tulee takuuvarmasti vuosiloma tammi-helmikuussa. Ei tätä jaksaisi vuoden ympäri..

Joo viikonloput on erittäin jees päivätöissä ramppaavallekin, mutta viikkokeikat vähän turhan rankkoja, jos menee myöhään. Keskiviikkona myrkytettiin erään lentoyhtiön pikkujoulut ja kotona olin 04:n jälkeen. Sitten vaan tikkana pystyyn 6.30 ja töihin. Kyllä meni loppu työviikko lepäillessä, niin töissä kuin kotonakin. Huomenna veivataan taas, eiku siis tänään näköjään (katsoo kelloa). Jonkun moottoripyöräkerhon pikkujoulut, mutta ei pitäis olla mitään liiviporukkaa, tai jos musta ei kuulu sunnuntaina, niin sitten oli ja eivät tykänneet bändistä.
uruttaja
03.12.2005 00:25:53
Joo viikonloput on erittäin jees päivätöissä ramppaavallekin, mutta viikkokeikat vähän turhan rankkoja, jos menee myöhään. Keskiviikkona myrkytettiin erään lentoyhtiön pikkujoulut ja kotona olin 04:n jälkeen. Sitten vaan tikkana pystyyn 6.30 ja töihin. Kyllä meni loppu työviikko lepäillessä, niin töissä kuin kotonakin. Huomenna veivataan taas, eiku siis tänään näköjään (katsoo kelloa). Jonkun moottoripyöräkerhon pikkujoulut, mutta ei pitäis olla mitään liiviporukkaa, tai jos musta ei kuulu sunnuntaina, niin sitten oli ja eivät tykänneet bändistä.

Sinko on hankala lisävaruste perseessä.
baron
03.12.2005 00:35:14

niin sitten oli ja eivät tykänneet bändistä.

Mulla on käytännön kokemusta, että vaikka perisuomalainen häätappelu on käynnissä, se voidaan keskeyttää siksi ajaksi, että bändi kävelee läpi.
My name is Baron, Sir Baron.
Sandy
03.12.2005 03:32:27
Elä hyvä nainen. Minusta lasit on seksikkäät, paitsi jos ne on sillai nenällä. Jos ne taas on sillai niinkuin Instrun mainoksissa niin ovat seksikkäät. Tämä on minun vakaamuksellinen mielipiteeni. Muista sitten laittaa kuvat ennen - jälkeen niin annan pisteitä.

Kyllä mulla on vakaa aikomus. Sitten kun niitä rillejä on joutunu käyttämään vuosia, niin ei niissä oo yhtään mitään seksikästä! Musta ei edes taida olla montaa kuvaa lasit päässä, edellisessä omakuvassa tais tosin olla. Sit mie oon niin onnellinen, ku saa heittää pokat nurkkaan ja piilarit huuhtoa vaikka vessasta alas! Jihuuuu!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
poppamies
03.12.2005 08:20:48

... Jonkun moottoripyöräkerhon pikkujoulut, mutta ei pitäis olla mitään liiviporukkaa, tai jos musta ei kuulu sunnuntaina, niin sitten oli ja eivät tykänneet bändistä.

Me ollaan soitettu moottoripyöräkerhon lopettajaisissa (menikö ihan oikein kun mulla on tuo suomenkieli niin huono), eikä ollut mitään ongelmia. Päinvastoin sovittiin välittömästi uusi keikka. Toki Steppenwolf'in "Born To Be Wild" pitää osata. Muuten ei mitään asiaa.
poppamies
03.12.2005 08:23:12

...kun niitä rillejä on joutunu käyttämään vuosia, niin ei niissä oo yhtään mitään seksikästä!...

Kyllä tuo homma toimii, Sandy, lasien kanssa tai ilman. Vilkaisin omakuvaa...
veeka
03.12.2005 12:21:19
Me ollaan soitettu moottoripyöräkerhon lopettajaisissa (menikö ihan oikein kun mulla on tuo suomenkieli niin huono), eikä ollut mitään ongelmia. Päinvastoin sovittiin välittömästi uusi keikka. Toki Steppenwolf'in "Born To Be Wild" pitää osata. Muuten ei mitään asiaa.

Oltiin muuan vuosi sitten tsadissa soittamassa prätkäbileissä joissa pyöri mm. Bandidos-porukkaa, hienot järjestelyt ja bändistä pidettiin huolta. Ei pahaa sanottavaa. Itsekin 20 vuotta mopoilleena oon huomannut että prätkäbileissä harvoin on ongelmia, yleensä se on joku ulkopuolinen känniääliö joka alkaa aukomaan päätään, mutta niskaperseote järkkäreiden toimesta on yleensä noihin auttanut.
Ei oo muuten soitettu kertaakaan Born to be wildia noilla keikoilla, meillä onkin enempi tuota kantri- ja southernrock-osastoa. Jiihaa!
jon lord
03.12.2005 12:54:56

Meillä oli 3 vuotta sitten moottoripyöräkerhon pikkujouluissa show ja jengi nauro niin perkuleesti. Oli ystävällinen vastaanotto ja huolehtivat siitä että taiteilijoilla oli ruokaa ja backstagella kaikki kunnnossajne. Oli siellä liiviporukkaakin mukana ja ei mitään ongelmia. Eilen oltiin Pyhtäällä Patruunantalossa ja yleisöllä nauru meni jo hysterian puolelle. Siinä on silloin aina se vaara että ne polttaa naurut jo ihan alussa mutta jaksoivat nauraa loppuun asti. Tänään lapsenlapsen ristiäiset joten ilta kotona ja huomenna jatkuu kiertue. Tulenpa illalla katsomaan mitä täällä suunnitellaan.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
ÄM
04.12.2005 12:22:13

Hyvin meni prätkäkerhon kinkerit, hengissä ollaan. Järjestelyt toimi, hyvää perus jouluruokaa, paikassa takaraja klo 24.00. Baari oli maksullinen, mutta ei bändille ja siitä huolimatta yks yleisön edustaja meni jossain hurmiossa ja osti bändille korin kaljaa. No eipähän tarvinnu koko ajan rampata sielä tiskillä ja lavan takana oli ovi suoraan ulos, johon sai kiisselit kylmään. Ja tuuraaja basisti myrkytti saatanan hyvin; en tiennytkään, että "Hetki Lyö":n bassosoolon voi myös tykittää släppibassolla.

Hyvä kun on se joku saitti, missä on keikkapaikoista soittajien arvosteluja, niin mainittuna oli tää Vartiokylän työväentalokin. Siinä mainittiin, että lavan takana olevissa ulkoportaissa on näkyvyys huono, kun lamppu on rikki. Kyllä vähän hörähdin, kun oli lamppu paskana edelleen.
ludari
05.12.2005 19:47:04
Hohhoijaa, täällä nämä samat aiheet jaksaa kirvoittaa keskustelua.. Sinänsä hauska ja hyvä threadin aloitus! Siihen palatakseni, kyllä joulukuu on meidänkin bändille kiireisintä aikaa vuodesta, nyt on jo tehty parit pikkujoulut ja tänään taas yhdet, parit vielä jäljellä ja siihen ravintolavedot päälle. Eli käy kyllä duunista, varsinkin kun viikolla sit aamu kasiks opettamaan. Mutta ei se mitään, keikkaliksoilla sit tammi-helmikuussa ajattelin mennä leikkauttamaan silmät, jotta pääsen laseista eroon!

Kyllä opella lasit pitäis olla!
ludari
05.12.2005 19:48:11
...Ja nuttura.
Sandy
05.12.2005 20:02:39
...Ja nuttura.

Hiljaa siellä takarivissä!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
ÄM
05.12.2005 20:20:55

Hiljaa siellä takarivissä!

Opettaja opettaja, saanks mä mennä baariin?
Sandy
05.12.2005 20:22:10
Opettaja opettaja, saanks mä mennä baariin?

Kyllä noilla pakaroilla saa mennä ihan mihin vaan!
manjaana
05.12.2005 20:24:30
Kyllä noilla pakaroilla saa mennä ihan mihin vaan!

HOHO, mahtoi nyt mennä opella pakarat ja pakarat sekaisin... ;o))
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)