Riksteri 24.11.2005 07:34:37 | |
---|
Mikään kappale ei ole vieläkään alkanut liikaa kyllästyttämään, koska tanssimisessa voi keksiä loputtomiin asti aina uusia liikkumistapoja. Turussa oli melkonen lumimyräkkä. Siellä oli tullut heidän kertomansa mukaan 20 cm lunta. Lähettivät kuvankin.
http://muusikoiden.net/dyn/members/26456_s.gif?1132810028 |
baron 24.11.2005 07:46:53 | |
---|
Kaksi piisiä oon poistanut settilistoista oman kyllästymisen takia: Tulipunaruusut Heili Karjalasta Olen korvannut ne tuoreilla: Irja Pieni polku My name is Baron, Sir Baron. |
tanjuli 24.11.2005 07:59:59 | |
---|
Kaikki tykkää kaikista piiseistä? Sehän on herttaista. Miksi sä mainitsit sitten sen Lokkivalssin? koska sitä ei edes harkittu. koska se oli jo kaikille valmiiksi kusenpolttama pakkobiisi. [i hear voices but at least they're on tune] |
Kyllikki 24.11.2005 08:07:25 | |
---|
Mä oon meidän liideri. Ei soiteta piisejä, jotka ei mua huvita!!! Ne yksinkertaisesti puuttuu settilistoista. Tällä asenteella voi perustaa OMB:n, joka soittaa kotona itselleen. Sähköt sain ja sähkökitaran... Vielä kun osais soittaa... |
Simplex 24.11.2005 08:13:55 | |
---|
-Daa daa daa -Dirlandaa -I will stay -Lauantai ilta + puolet n. meidän biisilistasta ja n. puolet siitä mitä jengi haluaa kuulla Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Simplex 24.11.2005 08:14:39 | |
---|
Olen korvannut ne tuoreilla: Irja Pieni polku Hohoo!!! Tää oli hyvä! Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Lennu 24.11.2005 08:17:18 | |
---|
puolet n. meidän biisilistasta ja n. puolet siitä mitä jengi haluaa kuulla "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
ninmari 24.11.2005 08:29:13 | |
---|
Mä en haluaisi koskaan kuulla Limperin muorin humppaa missään!! Näitä ei kitaristi suostu soittaa: Jätkän humppa Huopikkaat Jambalaya Muut ei ole mulle "kusenpolttamia".Sen verran tuore oon alalla. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
kuunsirppi 24.11.2005 08:37:14 | |
---|
lokkivalssi. Lokkivalssi on kans semmonen kappale, että siitä joko tykkää, tai ei. Mulle sano yks hääpari kerran, että ainoo biisi, mitä heidän häissään ei saa laulaa, on Lokkivalssi. Sanoivat kuulleensa joskus jonkun version, josta oli jäänyt hirveet traumat :o) Viimeks taas, kun olin Ikaalisissa laulamassa, niin siellä yks pariskunta tuli kysyyn, että osaanko Lokkivalssia ja sanoivat sen tuovan heille mieleen ihania muistoja. He vaan nojasivat toisiinsa onnellisen näköisenä, kun lauloin sen ja kiittelivät ihan ylitsevuotavasti. Nää on niin näitä! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloinl. Tanssin sulle, sulle vain. |
v_m_kangas 24.11.2005 08:41:48 | |
---|
Huonoja biisejä ei ole, on vain hyviä ja huonoja sovituksia. Paitsi tietenkin Lokki ja Lambada. Humppaa tai soita humppaa |
baron 24.11.2005 09:07:00 (muokattu 24.11.2005 09:07:21) | |
---|
Huonoja biisejä ei ole, on vain hyviä ja huonoja sovituksia. Paitsi tietenkin Lokki ja Lambada. Paratiisi alkaa olla mulla niillä rajoilla. Toistaiseksi vielä olen pitänyt listoilla ja eilisellä keikalla tultiin varta vasten kiittämään piiseistä Paratiisi ja Pieni polku. Tutkimattomia ovat turakaisten ajatukset. My name is Baron, Sir Baron. |
v_m_kangas 24.11.2005 09:12:31 | |
---|
Paratiisi alkaa olla mulla niillä rajoilla. Toistaiseksi vielä olen pitänyt listoilla ja eilisellä keikalla tultiin varta vasten kiittämään piiseistä Paratiisi ja Pieni polku. Tutkimattomia ovat turakaisten ajatukset. Tuo Paratiisi on ihmebiisi, vuodesta toiseen soitetuin ohjelmailmoitusten mukaan. Pahimmat/parhaimmat turakaiset vetävät tippa linssissä tuota menemään ja kiittelevät kuinka ihana biisi. Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 24.11.2005 09:15:21 | |
---|
Paratiisi alkaa olla mulla niillä rajoilla. Toistaiseksi vielä olen pitänyt listoilla ja eilisellä keikalla tultiin varta vasten kiittämään piiseistä Paratiisi ja Pieni polku. Tutkimattomia ovat turakaisten ajatukset. Luulenpa vain niin, että nämä ns. kusenpolttamat sitä keikkaa tuovat kuitenkin, jos ovat tuodakseen ja siksi niihin on jo työllisyyssyistä suhtauduttava mielestäni nöyrästi, vaikka kuinka ottaisi niiden veivaaminen pattiin. Palveluammatissa ollaan veljet ja sisaret, paitsi minä en niin aktiivisesti enää. |
Riksteri 24.11.2005 09:17:22 | |
---|
Mä en haluaisi koskaan kuulla Limperin muorin humppaa missään!! Näitä ei kitaristi suostu soittaa: Jätkän humppa Huopikkaat Jambalaya Muut ei ole mulle "kusenpolttamia".Sen verran tuore oon alalla. Nuo muut kappaleet ymmärrän hyvinkin, mutta Jambalayan voisi mielestäni kyllä sovittaa vaikka minkälaiseksi lattarihenkiseksikin banjoralliksi countryn sijasta. Turussa oli melkonen lumimyräkkä. Siellä oli tullut heidän kertomansa mukaan 20 cm lunta. Lähettivät kuvankin.
http://muusikoiden.net/dyn/members/26456_s.gif?1132810028 |
Decker90 24.11.2005 09:18:25 | |
---|
Samalle kiertoradalle: Girl from Ipanema, Kun saapuu syys, Cherburgin sateenvarjot. Hehe... Oli silloin Cinderellalla päivävedon aikaan vähän tylsää ja hiljaista, vedettiin semmonen 15 minuutin Cherburg medley... Sooloa kitaralla säröllä ja ilman, kiippareilla kaikilla kivoilla soundeilla, vähän fonia väliin... ja montaa kertaa sitä ei sen reissun jälkeen ole soitettu... Ja mitäs sinä Omarklah nyt niitä Irwineitä morkkaat, viimeksikin oli niin kauheeton hurmos että... =:) Ja kyllä meidän orkesterissa ainakin demokratia pelaa mm. biisivalinnoissa. Sitä vaan en ymmärrä miksi olen saanut lisänimen "Kerkko"...? "En syytä, enkä väitä...." |
Sertzo S 24.11.2005 09:20:13 | |
---|
Mä en haluaisi koskaan kuulla Limperin muorin humppaa missään!! Näitä ei kitaristi suostu soittaa: Jätkän humppa Huopikkaat Jambalaya Muut ei ole mulle "kusenpolttamia".Sen verran tuore oon alalla. Vaihtaisin kitaristin, jos mahdollista, koska ongelmabiisilistansa voi kasvaa yllättävän nopeasti suureksi asenteensa johdosta. |
Sertzo S 24.11.2005 09:21:52 | |
---|
Kaksi piisiä oon poistanut settilistoista oman kyllästymisen takia: Tulipunaruusut Heili Karjalasta Olen korvannut ne tuoreilla: Irja Pieni polku Tuoreilla? |
baron 24.11.2005 09:25:59 | |
---|
Vaihtaisin kitaristin, jos mahdollista, koska ongelmabiisilistansa voi kasvaa yllättävän nopeasti suureksi asenteensa johdosta. Mä jouduin kerran "päivystysluonteisesti" vaihtamaan basistia, kun päivää ennen keikkaa ilmoitti piisit, joita ei mun settilistasta suostu soittamaan. Ilmoitti, että joudun vaihtamaan basistia, jos haluan nämä soitettavaksi. Vastasin, että hyvä idea. My name is Baron, Sir Baron. |
baron 24.11.2005 09:26:46 | |
---|
Tuoreilla? Hymiö puuttui;-) My name is Baron, Sir Baron. |
ninmari 24.11.2005 09:27:15 | |
---|
Vaihtaisin kitaristin, jos mahdollista, koska ongelmabiisilistansa voi kasvaa yllättävän nopeasti suureksi asenteensa johdosta. No tuskinpa maailma kaatuu jos joku Jambalaya ei ole ohjelmistossa.Meidän kitaristi on soittanut vaan näitä kyseisiä kappaleita liikaa.Mistään muista vanhoistakaan biiseistä sille ei tule "näppyjä perseeseen." =) Ja humppia on hemmetin hyviä muitakin kuin Jätkän humppa ja Huopikkaat. Ja suurin osa munkin laulamista vanhoja,mutta hyviksi havaittuja. Paratiisia en jättäisi koskaan ohjelmistosta.Yleisö tykkää ja mä kanssa! En laula nuoteista.Laulan rahasta! |