Aihe: Ketä tämä palvelee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
mack the knife
07.11.2005 11:58:27
Milloin sait 3 k€ keikasta viimeksi?

Eiköhän urkuesa tarkottanu sitä, että tuo 300 on ihan naurettava koko bändille. Sitä, että lähempänä totuutta olis nolla perässä kuin ilman.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
uruttaja
07.11.2005 12:11:32
Eiköhän urkuesa tarkottanu sitä, että tuo 300 on ihan naurettava koko bändille. Sitä, että lähempänä totuutta olis nolla perässä kuin ilman.

Jep. Mutta jos mun bändi on tehnyt levyjä ja keikkoja vaikkapa 3 vuotta, niin mun bändin hinta on jotain muuta kuin 200 euroa. Niin pitäisi olla ......:n tai ..... .......nkin.

Poppis. ei 3:a vielä mutta 2k€ tipahtaa kyllä. Voi olla että ei niin itteensä kyllästynyttä olekkaan, mutta mistä noista firmabileistä koskaan tietää. Eikä se liene tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
pekkajau
07.11.2005 14:31:06
John Holmeskin teki, mutta sille tuli ammattitauti.

Tuliko sille astma? Kato pölyävää hommaa nääs se punukkien persereikien poraaminen!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Musiikkia korville
07.11.2005 14:34:05

Tuliko sille astma? Kato pölyävää hommaa nääs se punukkien persereikien poraaminen!

Vaiko kaatumatauti?..
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
asdfg
07.11.2005 14:37:26
John Holmeskin teki, mutta sille tuli ammattitauti.

Oli tuon Holmesin homma vähän kummallista kun seisokin aikana piti tehdä töitä.
isojussi
07.11.2005 15:42:55
Mr. Morkooni äkkäs näköjään heti mitä mä ajoin takaa.

Ja TiVe: Aivan sama, mitä laskuttavat, mutta maksakoot verot ja sotut kans.

Tosin kuten sanoin, ei mulla hinta oo ollu oikeestaan ongelma, mut olishan se hauskaa, jos perhejuhlat saatais kotitalousvähennyksen piiriin.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
nopsa
07.11.2005 16:47:12
tää on ihan perseestä.siis kuinka kauan te jaksatte väitellä aiheesta,amatöörejä on ja ne tulee vaikuttamaan aina tällä alalla,eikö kumminkin musiikki puhu puolestaan,jos se on hyvää ja kansa on nuudeleina,eiks se oo jo tarpeeks hyvä käyntikortti,paska bändi on paska ja sillä sikari,ei noi järkkärit mitään urpoja ole,sehän se vasta businessia on tilaamalla femman bändin ja saamalla kympin häviön.antaa noiden soitintenomistajien ynnä muiden wanna be tyyppien kolaa noi häät ynnä muut,muutenkaan noilla tilaisuuksilla(kokemusteni perusteella)ole mitään tekemistä musiikin kanssa.ugh!
Begemoth
08.11.2005 14:03:16
tää on ihan perseestä.siis kuinka kauan te jaksatte väitellä aiheesta,amatöörejä on ja ne tulee vaikuttamaan aina tällä alalla,eikö kumminkin musiikki puhu puolestaan,jos se on hyvää ja kansa on nuudeleina,eiks se oo jo tarpeeks hyvä käyntikortti,paska bändi on paska ja sillä sikari,ei noi järkkärit mitään urpoja ole,sehän se vasta businessia on tilaamalla femman bändin ja saamalla kympin häviön.antaa noiden soitintenomistajien ynnä muiden wanna be tyyppien kolaa noi häät ynnä muut,muutenkaan noilla tilaisuuksilla(kokemusteni perusteella)ole mitään tekemistä musiikin kanssa.ugh!

Hmm... tiedostavaa.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Sandy
08.11.2005 15:38:36 (muokattu 08.11.2005 15:39:15)
Onnea. Kun mä viimeks opiskelin, mulle maksettiin siitä...:D

Kiitos. Eilen tuli taas hiton hyvää palautetta - jos itsekehu sallitaan. Ja asiakas sano, että oon liian halpa - vaikka olis saanu "oikein bändin" samaan hintaan.

Tää on taas tää iänikuinen keskustelu, ihan ok aihe, itse makselen veroja kyllä kun noita hää ym. keikkoja ei oikeestaan enää tehdä motivaation puutteen vuoksi.

Mut ketuttaa toi IJ:n tapa kehua itteensä, kattokaa nyt mitä tossa yläpuolella TAAS lukee. Aina noi samat itsekehut! Kyllähän sitä juu noista yksityiskeikoista saa AINA (ihan poikkeuksetta) todella hyvää palautetta, vaikka olis millasta sontaa väännetty...

Niin, ja sit noi kehut on hyvä naamioida hymiöillä! Aargh.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
ninmari
08.11.2005 18:10:31
Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?
Itsensä kehuminen on ihan terveellistä,jos siihen tosiaan on aihetta ja luulenpa, että IJ (monen muun täällä pyörivän lisäksi)on sen verran kelpo muusikko,ettei oman rinnan röyhistämisestä pitäisi mennä hernettä kenenkään nenään.

Tietysti kohtuus on hyvä muistaa kaikessa kehumisessa ja aina pitää, niin näissä musiikki- kuin muissakin hommissa, oman osaamisen lisäksi "antaa kaikkien kukkien kukkia".Se on sitä ammattitaitoa jos mikä!=)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
manjaana
08.11.2005 18:51:25
Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?
Itsensä kehuminen on ihan terveellistä,jos siihen tosiaan on aihetta ja luulenpa, että IJ (monen muun täällä pyörivän lisäksi)on sen verran kelpo muusikko,ettei oman rinnan röyhistämisestä pitäisi mennä hernettä kenenkään nenään.

Tietysti kohtuus on hyvä muistaa kaikessa kehumisessa ja aina pitää, niin näissä musiikki- kuin muissakin hommissa, oman osaamisen lisäksi "antaa kaikkien kukkien kukkia".Se on sitä ammattitaitoa jos mikä!=)

Komp!!!

En ymmärrä tätä suomalaista "mä en oo mistään kotoisin" meininkiä, jos on hyvä niin on hyvä. Vittuako sitä ihteensä alkais haukkua ja aliarvioida, jos taidoissa löytyy. Turha brassailu on tietty asia erikseen.
Yhtä tarpeeton kun karjun nännit...
pekkajau
08.11.2005 19:32:01
Joku aika sitten oli tarkotus pikkusen tehdä bändiprojektia jossa ohjelmisto olis ollut pelkkiä solistin omia biisejä. Biisit oli ihan suhtkoht. hyviä (sanotukset oli pikkusen "tökeröitä" ) mutta kun se äijä oli jatkuvasti... painotan että J A T K U V A S T I... niin saatanan kova kehumaan ittiään niin sairaan paljon ja se oikein silleen vyöryi päälle sen oman erinomaisuutensa kanssa niin ajattelin että laula vaan saatana yksikses laulujas ja pistin sähköt pois vahvistimesta ja lähdin kotiin! Omakehussakin pitää säilyttää jonkinlainen arvokkuus olipa sitten vaikka Jeesuksesta seuraava!
manjaana
08.11.2005 19:35:27
Joku aika sitten oli tarkotus pikkusen tehdä bändiprojektia jossa ohjelmisto olis ollut pelkkiä solistin omia biisejä. Biisit oli ihan suhtkoht. hyviä (sanotukset oli pikkusen "tökeröitä" ) mutta kun se äijä oli jatkuvasti... painotan että J A T K U V A S T I... niin saatanan kova kehumaan ittiään niin sairaan paljon ja se oikein silleen vyöryi päälle sen oman erinomaisuutensa kanssa niin ajattelin että laula vaan saatana yksikses laulujas ja pistin sähköt pois vahvistimesta ja lähdin kotiin! Omakehussakin pitää säilyttää jonkinlainen arvokkuus olipa sitten vaikka Jeesuksesta seuraava!

No iliman muuta, ei kai sitä nyt jatkuval syötöllä tapetilla tarvihe olla, mutta on sillekkin paikkansa..
Yhtä tarpeeton kun karjun nännit...
pekkajau
08.11.2005 19:43:41
No iliman muuta, ei kai sitä nyt jatkuval syötöllä tapetilla tarvihe olla, mutta on sillekkin paikkansa..

Hyvät on hyviä!
Simplex
08.11.2005 19:53:04

Tää on taas tää iänikuinen keskustelu, ihan ok aihe, itse makselen veroja kyllä kun noita hää ym. keikkoja ei oikeestaan enää tehdä motivaation puutteen vuoksi.

Mut ketuttaa toi IJ:n tapa kehua itteensä, kattokaa nyt mitä tossa yläpuolella TAAS lukee. Aina noi samat itsekehut! Kyllähän sitä juu noista yksityiskeikoista saa AINA (ihan poikkeuksetta) todella hyvää palautetta, vaikka olis millasta sontaa väännetty...

Niin, ja sit noi kehut on hyvä naamioida hymiöillä! Aargh.

No ny sä sodan aloitit... Ootas ko Jussi lukee tän ;-)
Mun mielestä omakehu on yhtä kuin itsevarmuus ja itseluottamus jota pitää tällä alalla olla sopivasti ja mun mielestä Jussi on ihan ok. Ja saahan sitä sanoa miten asiat on, jos ne kerta niin on.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Sandy
08.11.2005 20:27:48 (muokattu 08.11.2005 20:28:21)
No ny sä sodan aloitit... Ootas ko Jussi lukee tän ;-)
Mun mielestä omakehu on yhtä kuin itsevarmuus ja itseluottamus jota pitää tällä alalla olla sopivasti ja mun mielestä Jussi on ihan ok. Ja saahan sitä sanoa miten asiat on, jos ne kerta niin on.

Ei haittaa, ei tää ole mulle mikään elämää suurempi juttu - täähän on vaan netin keskustelupalsta, missä varmaan kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Mua vaan rupes tänään niin korpeemaan, kun tuntuu, että aina kun lukee kyseisen henkilön kirjoituksia, niihin on jotenkin liitetty sitä oman hännän nostamista.

Ja eihän siinä mitään, hyvä jos/kun tykkää itsestään. Mutta liika on liikaa. Ja sit kun liikaa kehuu ittensä, niin siitä ei kyllä saa sitä käsitystä, että onpas hyvällä itsetunnolla varustettu tyyppi, vaan just päinvastoin.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
KoskPaavo
08.11.2005 21:09:12
Hyvät on hyviä!

Kiitos!
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Pula-Aho
08.11.2005 21:37:22 (muokattu 08.11.2005 21:43:35)
Ollaanpas täällä puhtoisia. Mää ainakin yritän kiertää veroja aina kun mahdollista. Kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin. Lisäksi myyn kalliilla. Ja pimeästi ostan kanssa kaikkea. Paitti viinaa. Siitä voi mennä näkö, jos ostaa väärää ainetta.

Huonosti olen silti onnistunut kiertelyissä. Nytkin tuli kolmentonnin mätkyt. Mutta se osoittaa vaan, kuinka mahottomasti tienaan.

Oikeat suurliikemiehet osaa paljon paremmin. Meidänkin kylällä on kaveri joka tienaa 30 miljoonaan vuodessa ja sen veroprosentti on alle 30.

Ai niin, hähää.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
kuunsirppi
08.11.2005 21:42:46
Suomalaisilla on muutenkin ihan turhan huono itsetunto, niin on se hyvä, että joku uskaltaa sanoa, että mä oon hyvä jossain.
Minä en ainakaan kehtaa mennä itteäni kehumaan, vaikka hyvää palautetta oon kuulijoilta saanutkin. Tuntuu vaan siltä, jos joku kehuu, että kunhan lämpimikseen höpöttää.

Kaipa sitä pitäis osata vastaanottaa niitä kiitoksiakin. Kai se on niin, ettei suomalainen kehu, jos ei oo aihetta. Paskaa saa kyllä niskaan pyytämättäkin :o/
virsistä rokkiin
pekkajau
08.11.2005 21:45:34
Kiitos!

Ole(t) hyvä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)