Aihe: Onko kukaan testannut..
1 2
Voxauttaja
10.11.2005 16:16:38
Yks tuttu haitaristi tokaisi aina toivebiisejä kysyttäessä "minkä värisistä seteleistä soitetaan?"

Yleensä (känniset) turakaiset luulee että kaikki toivekappaleet on automaattisesti toteutettavissa. Jos alkaa selittää esim ettei oo lappuja ko. biisiin niin vastaukseksi tulee "Mitä vitun nuotteja? Khato vetäkää shiitä vaan"

Kuulostaa ultimate tutulta... ;)
Meidän solistin välispiikki tuli tässä mieleen:"Emme soita nuoteista, soitamme rahasta"
Aina muusissa Soittakaa se mikä se nyt on se poni ja ämmä, se on hyvä kappale!
faith
10.11.2005 17:21:18
Kuulostaa ultimate tutulta... ;)
Meidän solistin välispiikki tuli tässä mieleen:"Emme soita nuoteista, soitamme rahasta"

taitaapi olla Ninmarin allekirjotuksessaki.. =)
Kyllä sika syitä keksii.. maa jäässä tai kärsä kipiä.
vesku.ka
10.11.2005 18:22:31
Juu me vedettiin kerran eräällä keikalla ekassa setissä tuo surujen kitara instrumentaalina. Eräs mieshenkilö ilmeisesti piti kappaleesta sen verran paljon että toivoi sitä puolen yön maissa uudestaan. No kolmannen kerran noin tunnin kuluttua sama mies tuli lavan eteen ja huusi että se on poijjaat 50€ jos se surujen kitara tulee laulun kera. No meillä on bändissä solistina semmonen kävelevä laulukirja, joten kyllä se taittui.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
baron
10.11.2005 18:33:11

Mä en tiedä, oonks mä niin säälittävän persaukisen näköinen, mutta mulle on muutaman kerran heitetty hintaa, 5-20 euroa ilman mitään toivomuksia.
(Siis 6 jätkän bändissä, vain mulle!)
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
11.11.2005 09:28:38
Mä en tiedä, oonks mä niin säälittävän persaukisen näköinen, mutta mulle on muutaman kerran heitetty hintaa, 5-20 euroa ilman mitään toivomuksia.

Jonka sitten jaoit toverillisesti kaikkien kesken tasan. :)
Musiikkia korville
11.11.2005 09:35:02

Jonka sitten jaoit toverillisesti kaikkien kesken tasan. :)

Kyllähän noita avustuksia aina välillä saa ja onhan se kiva merkki siitä, että ainakin joku tykkää.

Muutama viikko sitten Wanhalla eräs iäkkäämpi rouva tykkäs meidän toisen laulajan laulamista kappaleista kovasti. Antoi ensin 15€ ja vähän myöhemmin vielä 10€. Toverillisesti jaoimme rahat ostamalla olutta.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
baron
11.11.2005 09:42:07

Kyllähän noita avustuksia aina välillä saa ja onhan se kiva merkki siitä, että ainakin joku tykkää.

Muutama viikko sitten Wanhalla eräs iäkkäämpi rouva tykkäs meidän toisen laulajan laulamista kappaleista kovasti. Antoi ensin 15€ ja vähän myöhemmin vielä 10€. Toverillisesti jaoimme rahat ostamalla olutta.

Toi on helppo tapa jakaa raha tasan, kaikkien mukiin yhtä paljon.
My name is Baron, Sir Baron.
Begemoth
12.11.2005 14:13:30
Vedin pari koorusta johonkin elviksen parempaan ralliin ja sain 50 euroa rintataskuun
laitettuna... solistilta! Ameriikkaa ja suuria eleitä. Enemmän tällästä.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Begemoth
12.11.2005 14:14:44
lisäys-> Join kaikki ite.
Lennu
12.11.2005 15:05:06

Ahh, tuli hauska juttu mieleen, kun kaveri kiersi danny-showssa tuossa markka-aikana. Niillä oli semmonen renkuksen tuplaläjä ja joku äijä fiilisteli siinä tän kitaristin puolen kaappipinon edessä. Kaveri heitti sille lennossa korvatulpat ja tää ihmetteli että mitäs? Kaveri viittoili että laita korviin, näytti että rullaa sormissa näin ja työnnä korviin. No tuli joku soolo ja huomio herpaantui, mutta kafru näki kun ukko heitti jonkun mytyn sen kitarastyrkkarin päälle. Biisin loputtua meni katsomaan, niin se oli mytätty satkun seteli. Äijä oli vissiin luullut että niistä piti maksaa, kun kaveri näytti sitä korvatulppien käyttöä ;D "mani mani!"
- how did you think I got these inside, by osmosis?
työläinen
20.11.2005 23:38:52
Vedin pari koorusta johonkin elviksen parempaan ralliin ja sain 50 euroa rintataskuun
laitettuna... solistilta! Ameriikkaa ja suuria eleitä. Enemmän tällästä.

Paljonkohan tulis tänä päivänä?
"Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... "
Begemoth
21.11.2005 14:33:45
Maksumieheksihän sitä joutuis, ni. Ei aika entinen nyt enää palaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)