Aihe: Shure E5 korvanapit 1 2 | |
---|---|
![]() 09.10.2005 16:23:46 | |
Pitää olla joka tilanteeseen, tietty myös siihen kun tulee joku mimmi kämpille ja valot on vähän hämärät ja punaviini aukeaa... :) Höpöhöpö. Viinaa voi olla ilman hauskaakin. | |
![]() 09.10.2005 16:50:54 | |
mun pitäs saada tommonen korvamonitorisysteemi, mutta mistä sais rahnaa sen verran. Tässä just selaan hinnastoo, niin Shure PSM400 stereo monitorointijärjestelmä maksaa 1195 eur (EP4TRE3 esimerkkipaketti) (shure E5 korvanapit 620 eur tossa hinnastossa) Tänään ostin just päätevahvistimen, kun mulla on ollut tommoset pikkuset keikkakamat, jokka on mun isukin ja se tarvii ne nyt itelleen. Jos joskus on tarvetta, että meniskin joidenkin tuuraajien, tai muiden kans keikalle, niin on hyvä, että on jonkinlaiset kamat itelläkin, vaikka normaalisti käytetäänkin kosketinsoittajan kamoja. Nyt mulla on kumminkin itelläkin kaikki. Mikseri oli, samoin kaapit ym. releet ja nyt on vielä vahvistinkin. Raaskiskohan ostaa veronpalautuksista ton korvamonitorisysteemin. Siihen kyllä menis isännänkin palautukset :/ Eikö Behringerillä oo hyviä kuulokevahvistimia? Muistaakseni Hidalgoisa meillä ainaski oli...Siinä tosin joutuu johtojen kans häläppään, mutta mitä se haittaa.Eikä ollu tieten pahan hintanenkaan, ellen väärin muista niin jotaki 200€ luokkaa? Sanokaa jos oon vääräsä. Ja Sonyn kuulokkeet oli mielestäni ihan käypäset, eikä hyvin tyyriit.. mitisä on hyvä sounti | |
![]() 10.10.2005 08:43:12 | |
Eikö Behringerillä oo hyviä kuulokevahvistimia? Muistaakseni Hidalgoisa meillä ainaski oli...Siinä tosin joutuu johtojen kans häläppään, mutta mitä se haittaa.Eikä ollu tieten pahan hintanenkaan, ellen väärin muista niin jotaki 200€ luokkaa? Sanokaa jos oon vääräsä. Ja Sonyn kuulokkeet oli mielestäni ihan käypäset, eikä hyvin tyyriit.. Meillä on juuri tuo behkun langallinen luurivahvistin, maksoi 125 euroa ja sit viiden kympin sonyn kuulokkeet on mulla. Toimii minusta helevtin hyvin. Mä kun olen kumminkin piuhassa kiinni, niin siinä se menee se luurin piuhakin. molemmat piuhat ( midi ja luuri) vyön alle lenksulle tonne perseen taka ja sit löysä lenkki haituriin ja haiturin takana korville. Ihan yhtä lailla niitä saa räpeltää langattomienkin vehkeiden kanssa. Toki olis aika elvis, jos olis yksi räkki, jossa on langattomat korvalähettimet ja langattomat mikkivastaanottimet, kaikki samassa. Kärrätään räkki vaan lavan reunaan ja otetaan mikit telineisiin, ja langattomat lähettimet kurttuun skittaan ja bassoon. Ei yhtään piuhaa lavalla, lukuunottamatta runpalin kolmea mikkiä. Ja voi saatana sitä virittelemistä ja pattereiedn vaihtoa... Eikä mikään ikinä toimis. ;) | |
![]() 13.10.2005 09:26:42 | |
Meillä on juuri tuo behkun langallinen luurivahvistin, maksoi 125 euroa ja sit viiden kympin sonyn kuulokkeet on mulla. Toimii minusta helevtin hyvin. Mä kun olen kumminkin piuhassa kiinni, niin siinä se menee se luurin piuhakin. molemmat piuhat ( midi ja luuri) vyön alle lenksulle tonne perseen taka ja sit löysä lenkki haituriin ja haiturin takana korville. Soitatko keikatkin luurit päässä? Tuntuu kovin vieraalta. Meillä on toi samainen behku-luuri-setuppi treeneissä. Tulee soittoon aika paljon lisää tarkkuutta. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. | |
![]() 13.10.2005 10:55:49 | |
Soitatko keikatkin luurit päässä? Tuntuu kovin vieraalta. Meillä on toi samainen behku-luuri-setuppi treeneissä. Tulee soittoon aika paljon lisää tarkkuutta. Kyllä niihin tottuu hyvin äkkiä. Kyllä luurit pääsä on eri mukava vettää. mitisä on hyvä sounti | |
![]() 13.10.2005 11:02:32 | |
Eikö Behringerillä oo hyviä kuulokevahvistimia? Behringerillä ei ole mitään hyvää. Korkeintaan keskinkertaista. Kysymyshän on kuitenkin myös rahasta mutta itsekin huomasin vasta kun pääsin kokeilemaan kunnon kuuloke-vaffaria. Hinta nyt oli yli kolminkertainen behruun verrattuna mutta onpa laatukin. Jottei elämä olisi liian yksitoikkoista osa koskettimista on mustia. | |
![]() 13.10.2005 11:11:14 | |
Soitatko keikatkin luurit päässä? Tuntuu kovin vieraalta. Meillä on toi samainen behku-luuri-setuppi treeneissä. Tulee soittoon aika paljon lisää tarkkuutta. niin luureilla tarkoitan nyt nappeja, mutta luuri on kivempi sana kuin nappi. Jees, vedän kaikki keikat napitkorvilla. treenejä kokeiltiin joskus napit korvilla, mutta ei ollu oikein hyvä juttu. Nyt meillä on erilliset treenikamat, jotka on aina valmiina soittoa varten. Keikkakamat on sitten aina laatikoissa pakattuna. Helpottaa kovasti elämää. Tää keskustelu behringeristä ja sen laadusta verrattuna muihin on käyty jo monta kertaa monilla palstoilla. mä ja me ollaan tyytyväisiä behkun satasen luurivahvistimeen ja se riittää. yleisökään ei ole tullut ksokaan valittamaan, että "kylläpä nuo teidän mikserin etuasteet kihisee kovasti, että saundi menee ihan pilalle" Tiedän ja ymmärrän kyllä mitä sillä laadulla ja laaduttomuudella tarkoitetaan, mutta monissa tapauksissa taso on riittävä. Sanotaanko näin: Behringerin tuotteet ovat avanneet ammattitason laitteiden käytön mahdolliseksi hieman riisuttuina evrsioina riittävän hyvällä tasolla myös musiiki harrastelijaluokkaan. | |
![]() 13.10.2005 11:12:45 | |
Behringerillä ei ole mitään hyvää. Korkeintaan keskinkertaista. Kysymyshän on kuitenkin myös rahasta mutta itsekin huomasin vasta kun pääsin kokeilemaan kunnon kuuloke-vaffaria. Hinta nyt oli yli kolminkertainen behruun verrattuna mutta onpa laatukin. No,no. Kyllä meikälle riittää Behringeriki. Tietenkinhän on nii, ettei halapaa ja parasta saa samasa paketisa. Mutta, köyhän on oltava nöyrä.. mitisä on hyvä sounti | |
![]() 13.10.2005 11:29:13 | |
Kellähän soittorosvolla on korvat vielä niin hyvässä kunnossa että nappeihin tarvii hifi-tason tavaraa,tai sitten lavamonitorointiin.Siihen nähden noi "halvat" systeemit toimii ihan ok. Ja sitä tarkkuutta tulee sieltä riittävästi. Ainoo huono puoli tossa nappisysteemissä on et ilman ambienssimikkiä olo on kun akvaariossa.Eli liian sulkevat luurit päässä ei tiedä lauteiden ulkopuolisesta elämästä mitn. | |
![]() 13.10.2005 12:08:45 | |
.Eli liian sulkevat luurit päässä ei tiedä lauteiden ulkopuolisesta elämästä mitn. Siinä vaiheessa minä laitankin napit korviin kun en haluakkaan tietää ulkopuolisesta elämästä, niitäkin tilanteita kun joskus on :) Humppaa tai soita humppaa | |
![]() 13.10.2005 12:21:51 | |
Kellähän soittorosvolla on korvat vielä niin hyvässä kunnossa että nappeihin tarvii hifi-tason tavaraa,tai sitten lavamonitorointiin.Siihen nähden noi "halvat" systeemit toimii ihan ok. Ja sitä tarkkuutta tulee sieltä riittävästi. Juu juu, näinhän se on....aina siihen asti kun pääsee kokeileen parempia. Sen jälkeen tuo hintaero ei niin kovalta vaikutakaan. Eihän se ole kuin parin Paradisen verran. Jottei elämä olisi liian yksitoikkoista osa koskettimista on mustia. | |
![]() 24.03.2017 11:45:46 | |
Lainataanpas vanhaa threadia ja kysytään että vieläkö on villihevosia? Eikäkö siis tyyppejä jotka tänä päivänä käyttää Shuren E5:sta? Näitähän ei käsittääkseni ole ollut aikoihin myynnissä mutta itse löysin vasta käyttämättömät E5:set kuusi kertaa halvemmalla kuin alkuperäinen lähtöhinta. Varmaan ens viikolla saapuvat mulle käteen. Vieläkö E5 pärjää tämän päivän vertailussa nykyisiin high-end-tuotteisiin? Mistähän sitä hankkis näihin valetut tulpat? "Ei mitään hätää! Kyllä se ehitään soundcheckissä harjotella!"
Humppa piristää ja pi.. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)