Tankoprinssi 04.10.2005 20:41:30 | |
---|
Perjantaina olin tsekkaamassa Hemma Beastin keikan ja jätkät soitti myös yleisön toiveita (siis oikein itse pyysivät toivomaan). No eka oli tietysti Paranoid, sitten tuli Get on, Tahdon rakastella sinua jne.. Mutta toivottiiin sielläiskelmääkin mm Paula Koivuniemeä ja jätkät vetikin todella hyvin aikuisen naisen ja sekin oli Rok. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 04.10.2005 20:53:15 | |
---|
Paranoidhan on niitten bravuuri, ne soittaa sen joka keikalla, ne tilaa aina jonkun sitä toivomaan. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Fuzzy Boner 04.10.2005 20:54:44 | |
---|
Perjantaina olin tsekkaamassa Hemma Beastin keikan ja jätkät soitti myös yleisön toiveita (siis oikein itse pyysivät toivomaan). No eka oli tietysti Paranoid, sitten tuli Get on, Tahdon rakastella sinua jne.. Mutta toivottiiin sielläiskelmääkin mm Paula Koivuniemeä ja jätkät vetikin todella hyvin aikuisen naisen ja sekin oli Rok. Mä kuulin huhua että se ei ollu Hemma Beast mikä siel oli?? Joku sinnepäinkokoonpano kuulemma? Saapuilija |
Martso 04.10.2005 21:02:21 | |
---|
Mä kuulin huhua että se ei ollu Hemma Beast mikä siel oli?? Joku sinnepäinkokoonpano kuulemma? Enivei! Luulen, että aika kovat kundit on kuitenki ollu liikenteessä. Se jos mikä on nykyhuumorimusaa!! Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Fuzzy Boner 04.10.2005 21:03:30 | |
---|
Enivei! Luulen, että aika kovat kundit on kuitenki ollu liikenteessä. Se jos mikä on nykyhuumorimusaa!! Se original HemmaBeast on hauska! Saapuilija |
baron 04.10.2005 21:04:33 | |
---|
Se original HemmaBeast on hauska! Siin' on liikaa tiluttajia! The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
backwood 06.10.2005 16:14:06 | |
---|
Raja menee Maarit Hurmerinnan kohdalla siten, että Maarit on popin puolella :D Yö hyppäsi iskelmäpiiriin (käymään) kuin mörkö ;) niihän tuo Pate Mustajärven ajan päivin ajan öin ym.kulostaa niin humppaiskelmältä että ei ole rok änd rollista tietookaan.aitoja kaadetaan näköjään.kohta varmaan Souvarit tekee best of rock-levyn... humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
Sertzo S 06.10.2005 17:30:07 | |
---|
niihän tuo Pate Mustajärven ajan päivin ajan öin ym.kulostaa niin humppaiskelmältä että ei ole rok änd rollista tietookaan.aitoja kaadetaan näköjään.kohta varmaan Souvarit tekee best of rock-levyn... Härmäkantrihumppa näin suomeksi sanottuna, eikä sen kummoisempi. |
Pylkkänen 06.10.2005 18:03:04 | |
---|
Ettekö te tienneet?!?! Rok on jalostettua HUMPPAA!!! :) "Music Is The Best" -FZ |
faith 06.10.2005 19:51:59 | |
---|
Ettekö te tienneet?!?! Rok on jalostettua HUMPPAA!!! :) Heh =) + Vähän niinku Möhköfantti.. pieni ja tosi pyöreä, mutta silti ihan sympaattinen. =) |
Tankoprinssi 06.10.2005 20:02:07 (muokattu 06.10.2005 20:14:41) | |
---|
Mä kuulin huhua että se ei ollu Hemma Beast mikä siel oli?? Joku sinnepäinkokoonpano kuulemma? Joo kyllä lähes samat jätkät ilmestyi myöhemmin illalla lavalle tötterötukissa ja viulukotelot jaloissaan ja väitti olevansa Leningrad Cowboys, noh olihan siellä Järvenpään Sakke lisänä pahvikitaroineen ja Sumenin Jimi koskettimissa ja vielä pari puhaltajaakin ja kolme tanssityttöä. Siinä Hemma Beastissa oli kitaroissa Marzi Nyman ja Varre Vartiainen rummuissa Sami Järvinen, basistin nimeä en muista, solisteina kaksi "tukevan puoleista" kaveria, joista toinen on vaimon kertoman mukaan näytellyt Keisarikunta elokuvassa, toinen oli joku Kauhajoelta kotoisin Sami jotakin... Ja tietysti Lenni-Kalle koskettimissa. Leppilammen Mikonkin piti olla mutta oli sairastunut. Näistä Cowboysin riveissä oli kakki muut paitsi Lenni-Kalle ja tää Sami "Something". Anyway: illan kovimman vedon ja yleisön parhaiten mukaansa sai kuitenkin Lauri Tähkä& Elonkerjuu. Itsekin yllätyin miten kova live bändi se onkaan. Ei olisi uskonut, kun olen aiemmin kuullut ainoastaan radiosoittona. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Martso 06.10.2005 20:08:17 | |
---|
Joo kyllä lähes samat jätkät ilmestyi myöhemmin illalla lavalle tötterötukissa ja viulukotelot jaloissaan ja väitti olevansa Leningrad Cowboys, noh olihan siellä Järvenpään Sakke lisänä pahvikitaroineen ja Sumenin Jimi koskettimissa ja vielä pari puhaltajaakin ja kolme tanssityttöä. Siinä Hemma Beastissa oli kitaroissa Marzi Nyman ja Varre Vartiainen rummuissa Sami Järvinen, basistin nimeä en muista, solisteina kaksi "tukevan puoleista" kaveria, joista toinen on vaimon kertoman mukaan näytellyt Keisarikunta elokuvassa, toinen oli joku Kauhajoelta kotoisin Sami jotakin... Ja tietysti Lenni-Kalle koskettimissa. Nousiasisen Mikonkin piti olla mutta oli sairastunut. Näistä Cowboysin riveissä oli kakki muut paitsi Lenni-Kalle ja tää Sami "Something". Anyway: illan kovimman vedon ja yleisön parhaiten mukaansa sai kuitenkin Lauri Tähkä& Elonkerjuu. Itsekin yllätyin miten kova live bändi se onkaan. Ei olisi uskonut, kun olen aiemmin kuullut ainoastaan radiosoittona. Sami something oli varmaanki Sami Pitkämö. Yksi kovimmista. Erittäin lahjakas ja monipuolinen kaveri. Idoli-osastoa voisin jopa sanoa. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Tankoprinssi 06.10.2005 20:11:10 (muokattu 06.10.2005 20:15:32) | |
---|
Sami something oli varmaanki Sami Pitkämö. Yksi kovimmista. Erittäin lahjakas ja monipuolinen kaveri. Idoli-osastoa voisin jopa sanoa. Jess! Se tuli sieltä ja oikeassa olet miehen taidoista! Se oli tosi HYVÄ! Ja se basisiti oli muuten Tolonen (Ei Jukka kuitenkaan). Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankoprinssi 06.10.2005 20:39:27 | |
---|
Nyt selvisi sen toisen solistinkin nimi, eli näyttelijä Tuomas Uusitalo(tod.näk Hemma Beastissa vierailijana mutta Cowboysissa vakiojäsen). Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 06.10.2005 21:35:22 | |
---|
Sivistäkää mua: Millainen muusikko se Leppilampi on? Onks se sama kun se näyttelijä? Mitä se soittaa ja miten? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
faith 06.10.2005 21:41:30 | |
---|
Sivistäkää mua: Millainen muusikko se Leppilampi on? Onks se sama kun se näyttelijä? Mitä se soittaa ja miten? Leppilampi? Ai siis Mikko Leppilampi? Sehän laulaapi näyttelyn ohessa.. emmie muuta siitä tiiä. Ihan ok kai, paitsi on "vähän" liikaa linssilude. Vähän niinku Möhköfantti.. pieni ja tosi pyöreä, mutta silti ihan sympaattinen. =) |
baron 06.10.2005 21:47:08 | |
---|
Leppilampi? Ai siis Mikko Leppilampi? Sehän laulaapi näyttelyn ohessa.. emmie muuta siitä tiiä. Ihan ok kai, paitsi on "vähän" liikaa linssilude. Siis laulaja? (Sorry, ei tää oo joke, ensi viikolla on tilaisuus päästä tilaisuuteen jossa "Leppilampi Plays Frank Sinatra", mua vaan kiinnostaa, soittaako se sitä levyautomaatilla, karaokella, saksofonilla vai omalla suullaan.) The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
faith 06.10.2005 21:52:38 | |
---|
Siis laulaja? (Sorry, ei tää oo joke, ensi viikolla on tilaisuus päästä tilaisuuteen jossa "Leppilampi Plays Frank Sinatra", mua vaan kiinnostaa, soittaako se sitä levyautomaatilla, karaokella, saksofonilla vai omalla suullaan.) Tuota.. toi mun ainokainen aivosolu raksuttaa kiivaasti.. onkhan niitä Leppilampia kaks..? Tahtoo sanoa, että olisko toi Mikko jo toista sukupolvea, eli sen isä laulais tai jottain. Mutta Mikosta mien tiiä muuta ku että se on lahjakas näyttelijä ja lauluääntäki kyllä tuntuu löytyvän ihan asialle asti. Sen soittotaidoista en kyllä tiiä, mutta laulajana kannattaa käyä tsiigaamassa. kahjakas nuorimies. =) Vähän niinku Möhköfantti.. pieni ja tosi pyöreä, mutta silti ihan sympaattinen. =) |
manjaana 06.10.2005 21:53:23 | |
---|
Tuota.. toi mun ainokainen aivosolu raksuttaa kiivaasti.. onkhan niitä Leppilampia kaks..? Tahtoo sanoa, että olisko toi Mikko jo toista sukupolvea, eli sen isä laulais tai jottain. Mutta Mikosta mien tiiä muuta ku että se on lahjakas näyttelijä ja lauluääntäki kyllä tuntuu löytyvän ihan asialle asti. Sen soittotaidoista en kyllä tiiä, mutta laulajana kannattaa käyä tsiigaamassa. kahjakas nuorimies. =) Ei niitä kahta ole, jos olis niin mie voisin varata toisen itelleni ;o)) Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |
faith 06.10.2005 21:58:30 | |
---|
Ei niitä kahta ole, jos olis niin mie voisin varata toisen itelleni ;o)) No sitten. Se oli vain semmonen heitto, ku en tosiaan muista. Ite en ole niiiiin ihastunu siihen sen tyyliin, mutta se taitaa upota aika moniin Suomen naisiin ;) Vähän niinku Möhköfantti.. pieni ja tosi pyöreä, mutta silti ihan sympaattinen. =) |