Aihe: ohjelmaa 60v juhlaan
1 2
KoskPaavo
20.09.2005 16:05:36
Tuo Jäärän "Vaiva-Bingo" olis kyllä ihan toteuttamiskelpoinen juttu. Jotain linimenttiä palkinnoksi.Tai asiallisena jokin kylpyläpaketti.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
ninmari
20.09.2005 17:00:34
Mä tein kerran yhden ystävän kolmikymppissynttäreille hänelle oman laulun muutellen Reetun kolmikymppisen sanoja juhlakalun elämästä kertovaksi.
Tykkäsi hirveästi.
Ja sen jälkeen niitä sanoituksia on saanut sukulaisten synttäreitä varten väsätä viisi- ja kuusikymppisille.Aina ovat olleet ihan onnessaan.=)
Eli jos yhtään irtoaa riimiä,niin kannattaa kokeilla.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Kumiankka
20.09.2005 17:42:44
Tässä hauska aiheeseen liittyvä vitsikevennys jutun jatkoksi jos joudut pitämään juhlakalulle jonkin sortin puhetta tai muuten lausumaan lämpimiä sanoja.

Muistuta häntä, että jos hän nyt jää auton alle, niin lehdessä kirjoitetaan että "Vanhus jäi auton alle"
manjaana
20.09.2005 17:51:13
Mä tein kerran yhden ystävän kolmikymppissynttäreille hänelle oman laulun muutellen Reetun kolmikymppisen sanoja juhlakalun elämästä kertovaksi.
Tykkäsi hirveästi.
Ja sen jälkeen niitä sanoituksia on saanut sukulaisten synttäreitä varten väsätä viisi- ja kuusikymppisille.Aina ovat olleet ihan onnessaan.=)

Rosvo-Roope on kanssa hyvin muokattavis, sävel tuttu vaikka juhlaväen laulaa..
Elämä on, mitä sitten...
artope
20.09.2005 18:06:16

Tykkäsi hirveästi.

Joo olen ittekin tehny mm vanhemmilleni 5kymppisiin ja parille muullekin. Mut enpä tiedä, musiikkia tulee lauantaina muutenkin paljon, kun mm tytär laulaa pappallensa...
-kaikki muu paitsi humpansoitto on turhaa-
faith
20.09.2005 18:12:38
Joo olen ittekin tehny mm vanhemmilleni 5kymppisiin ja parille muullekin. Mut enpä tiedä, musiikkia tulee lauantaina muutenkin paljon, kun mm tytär laulaa pappallensa...

No sitte tietenki se perinteinen aukkotehtävä, eli teet tarinan(/etit valmiin pohjan ja muokkaat sitä) ja poistat siitä adjektiivit. Sitte pyyät juhlakalun ystäviä/sukulaisia sanomaan niitä adjektiiveja summittaisessa järjestyksessä, tarinasta tietämättä. (esim. sano mulle 3 adjektiivia joilla kuvailet *****a, samaa ei saa sanoa kahesti.) ja sitten se puhe pidetään juhlakalulle. Tai voi sen toki tehä niinki päin että juhlakalu pitää sen puheen yleisölle.
Riippumatta tukan väristä, kaikki naiset ovat blondeja, joko priimaa tai värivikaista sekundaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)