Aihe: Pari nuottia haussa!
1 2 3 4
Tankoprinssi
19.09.2005 20:42:05

Noo just. Koskaan ikinä en ole täältä mitään pyytänyt, ajattelin nyt kun täältä niin monet ovat apua kysyneet ja saaneet, että jos onnais. Kyllä mulla on bändissä myös henkilö, joka tekee nuotteja. Ajattelin vaan, että jos löytyis joltain valmiina.
Kyllä ne sitten itse tehdään varmaan joka tapauksessa..

Hyvä että bändistäsi löytyy apua. Itse juoksin jo kirjastossakin katsomassa mutta ei löytynyt ja muutenkin biisit oli aivan outoja (ainakin nimeltä) joten ei voi edes korvakuulolta heittää.

Toivottavasti pystytään "jeesaamaan" joku toinen kerta. Kysyä kannattaa aina, sillä kaikki ei täällä roiku pelkästään rahan takia.

Ps. En veloita kilometrikustannuksia kirjastossa käynnistä.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
19.09.2005 21:10:49

Nyt olen tsekannut nuottikirjastoni.
Mulla on ihan oikeesti yksi seinänkokoinen kirjahylly pelkkiä nuottialbumeita, mutta yhtään pyytämistäsi kappaleista ei sattunut niissä olemaan.

Mutta siitä huolimatta, älä masennu, jos jatkossa kaipaat jotain, pyydä ihmeessä, mulla tai jollain muulla saattaa olla.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
Sandy
19.09.2005 22:23:27
Nyt olen tsekannut nuottikirjastoni.
Mulla on ihan oikeesti yksi seinänkokoinen kirjahylly pelkkiä nuottialbumeita, mutta yhtään pyytämistäsi kappaleista ei sattunut niissä olemaan.

Mutta siitä huolimatta, älä masennu, jos jatkossa kaipaat jotain, pyydä ihmeessä, mulla tai jollain muulla saattaa olla.

Kiitos kaikille asiallisille vastaajille! Täytyy sit pistää kitaristi blokkaushommiin! Toihan oli toisaalta hyvä uutinen et keltään ei noita nuotteja löytynyt - tulee ohjelmistoon biisejä joita ei varmaan muut soittele! :)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
mr.muzak
19.09.2005 23:33:21
Kiitos kaikille asiallisille vastaajille! Täytyy sit pistää kitaristi blokkaushommiin! Toihan oli toisaalta hyvä uutinen et keltään ei noita nuotteja löytynyt - tulee ohjelmistoon biisejä joita ei varmaan muut soittele! :)

Siis toi blokkaushomma on aina hyvästä, vaikka löytyisikin nuotit niin kandee kirjoittaa omat juuri niin kuin omalla orkalla haluaa ko. kappaleen tulkita. Tollasta pikku arri/transkriba hommaa tulee tehtyä vähän väliä. Ja paljon kivampi soittaa niistä nuoteista kuin mistä tahansa nuottivihosta.
isojussi
20.09.2005 10:40:47
...oisko 15€ biisi?..

Älä hyvä veli myy ittees liian halvalla!
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
garyfey
20.09.2005 18:38:34
Kysytään nyt sitten itsekin tässä yhtä nuottia, eli Gilbert O'Sullivan - Matrimony.

Siis joko kopio, tai sitten alkuperäinen tai tieto mistä voi ostaa?
jmercy
20.09.2005 20:00:57
Vastapallona kaikille, ei kellään satu olemaan Final Countdownin soolon Transcriptiota? Tarttee muuten ostaa, ku en viitti soittaa omasta maailmasta sitä sooloa...
isojussi
20.09.2005 20:03:43
jmercy
20.09.2005 20:10:25
Saat tän vitosella:

http://www.google.fi/search?hl=fi&a … itar+solo+transcription&spell=1

Thanks Jussi, katselen mielenkiinnolla tätä ilman suurempia odotuksia, yleensähän nää vekkotranskriptiot on aika heikkoja, mutta toivotaan ja sitten ehkä maksetaan...
isojussi
20.09.2005 20:14:25
...ja sitten ehkä maksetaan...

Hoho!

Paa se raha sit vaikka kummeille.
jmercy
20.09.2005 20:17:00
Joo, kummuille menee...
Alias
24.09.2005 23:22:55
Hahaa... etpä ehkä olekaan ainut, joka sitä blokkailee - olen itsekin ajatellut poimia jotain Vaya con Dios-biisejä ohjelmistoon :)
Ja livenä mennään tsekkaamaan lokakuussa..

Muistelin nähneeni soinnutkin netissä, mutta eipä niitä löytynytkään :(

sanat on täällä:

http://vayacondios.lyrics-online.net/NahNehNah.html

ja mnetin oman väen tekemät tabit (kaunis kiitos ahkeralle miehelle) esim. täällä:

http://www.tabcrawler.com/archive.p … con%20dios&song=neh%20nah%20neh
"aina kakskytviis"
Sertzo S
24.09.2005 23:46:52 (muokattu 25.09.2005 08:55:52)
Me vedettiin aikoinaan Final Countdown-biisiä keikoilla mutaman kerran ja minä solistina pallit liki persesilmässä kireellä, jotta biisi toimisi tenoriäänialueella ja muistaakseni C#-mollista
Vuoksenhovissa, Kymijoen kupeessa olevassa ravintolassa, kun biisin muutaman kerran karjaisin liki J. Tempesmäisesti, niin oli tulla porttikielto ko. paikkaan. Yritettiiin muun humpan ohella triona olla ns. moderneja. Voi stanan sviddu!
jmercy
16.10.2005 02:24:06
Me vedettiin aikoinaan Final Countdown-biisiä keikoilla mutaman kerran ja minä solistina pallit liki persesilmässä kireellä, jotta biisi toimisi tenoriäänialueella ja muistaakseni C#-mollista
Vuoksenhovissa, Kymijoen kupeessa olevassa ravintolassa, kun biisin muutaman kerran karjaisin liki J. Tempesmäisesti, niin oli tulla porttikielto ko. paikkaan. Yritettiiin muun humpan ohella triona olla ns. moderneja. Voi stanan sviddu!

Onhan se aikamoinen kontrasti hunpaohjelmistoon.
No ei mun tarvikkaan opetella, annoin artistille potkut, kun pään kusimäärä ylitti sallitut arvot. Jaahans, ja taas tätä samaa paskaa eli uus laulaja hakuun.
KoskPaavo
16.10.2005 03:52:56

Meillähän oli muuten silloin yhteinen saunailtakin, muistatkos?
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Sertzo S
16.10.2005 09:12:11 (muokattu 16.10.2005 09:12:28)
Meillähän oli muuten silloin yhteinen saunailtakin, muistatkos?

Ai oli? Missä olit itse vetämässä ja juovuttiinko tuolloin...mitä oikein tapahtui. Sviddu en muista oikein tuota tapahtumaa.
mack the knife
17.10.2005 17:52:45
Onhan se aikamoinen kontrasti hunpaohjelmistoon.
No ei mun tarvikkaan opetella, annoin artistille potkut, kun pään kusimäärä ylitti sallitut arvot. Jaahans, ja taas tätä samaa paskaa eli uus laulaja hakuun.

Oho. Mitäs nyt sitten tapahtuu? Millanen pumppu se tällä hetkellä onkaan?
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
jmercy
18.10.2005 22:43:13
Oho. Mitäs nyt sitten tapahtuu? Millanen pumppu se tällä hetkellä onkaan?

No bändi pysyy mun mukana, katotaan sitten, josko löytyy riittävän hyvää kaveria neljänneksi. Laulajahan meinas, että antas fudut basistille ja runpalille ja halus jatkaa mun kanssa, mutta ei vittu tommosten keskenkasvusten artistien kanssa jaksa. Varmaan kaveri saa tolla äänellä uuden bändin kohtuu helposti, mutta ennen kuin bändi alkaa svengaamaan niin se vie vähän aikaa ja veikkaan, että siinä vaiheessa uusi pumppukin saattaa olla kyllästynyt artistiin. Tekipä mieli muutamaan otteeseen käyttää sun kuuluisia sanojasi: "Oo hiljaa tai tiput!".

Ai nii, tässä threadissa etittiin nuotteja, sorry.
KoskPaavo
19.10.2005 00:08:11
Ai oli? Missä olit itse vetämässä ja juovuttiinko tuolloin...mitä oikein tapahtui. Sviddu en muista oikein tuota tapahtumaa.

Oltiinkos me silloin siellä Väärässätalossa, en minäkään tuota paikkaa tarkkaan muista , vai olttinko Lpr:n Patriassa ja jotenkin "yhdyttiin"
Aihos-pentti ja Blomeruksen Rami olivat mukana, joku Formula trio se oli.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Sertzo S
19.10.2005 07:40:53
Oltiinkos me silloin siellä Väärässätalossa, en minäkään tuota paikkaa tarkkaan muista , vai olttinko Lpr:n Patriassa ja jotenkin "yhdyttiin"
Aihos-pentti ja Blomeruksen Rami olivat mukana, joku Formula trio se oli.

Alkaa valaistua tuo pikkuhiljaa, vaikka yksityiskohtia en muistakaan enää. Toki Penan Ramin muistan ja Sinut tietenkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)