Aihe: Elämä Lapselle
1 2 3 4
faith
14.09.2005 21:55:20
Ja sitte tanssityttöjä näille äijille kateltavaksi ;) K-Maro siis =) Ei mitenkään pahan näkönen muuten herra itekkään.
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
baron
14.09.2005 22:04:01

Tulihan se sieltä: Illan ehdottomasti paras piisi "CRAZY". Vasta se sai mun kukkaronnyörit aukeamaan.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
faith
14.09.2005 22:07:24
Tulihan se sieltä: Illan ehdottomasti paras piisi "CRAZY". Vasta se sai mun kukkaronnyörit aukeamaan.

Ai mie ku aattelin että Sani ois sulattanu sun sydämen.. *naur*
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
baron
14.09.2005 22:09:52

Ai mie ku aattelin että Sani ois sulattanu sun sydämen.. *naur*

Ei ainoastaan laatu vaan myös määrä!
Musiikkia korville
15.09.2005 08:16:15

Hih, mulle, mulle, mulle...... No ei ku, ensin oli Jimi ja sit Aki R.I.P.

Siis oikeesti... Se Jimi. Sehän on iha syvältä. Ja vois jätkä parturissaki käydä.

Kuka oli muuten se suomalainen blondi likka? En nyt kyl muista enää biisiä, minkä se veti, eli ei tosta kuvauksesta varmaan kukaan saa kiinni. No, veti kuitenki melko hyvin.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
v_m_kangas
15.09.2005 08:37:43

Muuta tuosta spektaakkelista ei juuri jäänyt mieleen kuin, että BlueMedialla ei liene äänitarkkailijaa olleskaan. Olihan kauheeta kuunneltavaa, siis ne osuudet jotka edes vähän tuli livenä.
Humppaa tai soita humppaa
xerxes
15.09.2005 08:51:05

Mistä se on kopsattu? Se kun oli heti ekalla kerralla liian tuttu. Ja jäi minusta jotenkin kesken se kertsi.
Relax.
El Condor
15.09.2005 09:28:52
Eikö ny kukaan muu kommentoi sitä S**TANAN SAMMAKKOA!? Voi rrristus! Joku kirottu sielu heiluu tyhjällä lavalla sammakkopuku päällä sen raivostuttavan molotuksen tahtiin ja pikkutytöt on ihan banaaneina!!!! Eihän tässä oo enää mitään järkee... Tulis vaan joku meteori avaruudesta ja putsais koko pöydän.

Mutta oikeesti, en oo pitkään aikaan ollu niin täynnä vihaa kuin eilisiltana, kun Crazy Frog täytti TV-ruudun. Vaimoraukka kyhjötti peloissaan olohuoneen nurkassa ku minä keuhkosin suu vaahdossa ja silmät tapillaan nuorison musiikkimausta, kaiken turhuudesta ja sen sellaisesta. Nyt olen jo vähän rauhoittunut, mutta vieläkin välillä tulee kouristuksia.

Aiheeseen liittyen:

http://www.baseball.celebrityprankcalls.com/
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
rahvas
15.09.2005 09:32:57 (muokattu 15.09.2005 09:34:28)
Crazyfrog. Sakusammakon pikkuveli, joka eksyi kosiomatkallaan? Mokoma mulkosilmä saanut minut inhoamaan sammakoita ihan uudella tavalla. Mitähän seuraavaksi? Horny Hepokatti joka pistelee kyykkyviulun kanssa vanhat hitit uusiin kuoseihin.. ja penskat tykkää.

Sammakkifaneilta pyydän anteeksi angstista asennettani. :P

EDIT: eikä tämä purkaus tullut edellisen kirjoittajan tilauksesta, vaan ihan spontaanisti ;)
- Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. -
baron
15.09.2005 09:39:28

Eikö ny kukaan muu kommentoi sitä S**TANAN SAMMAKKOA!?

Mä kommentoin: Se oli hyvä hetki lopettaa telkun töllöttäminen ja mennä M-nettiin, mulla ne on eri huoneissa.
Musiikkia korville
15.09.2005 09:41:48

Mä en ehtiny paljon kys ohjelmaa seuraamaan, ni jäi sammakko näkemättä. Ois vissiin pitäny kattoo...
baron
15.09.2005 09:46:35

Mä en ehtiny paljon kys ohjelmaa seuraamaan, ni jäi sammakko näkemättä. Ois vissiin pitäny kattoo...

Sattuiko kukaan nauhoittamaan, että pääsisit näkemään Crazyfrogin livenä?
Musiikkia korville
15.09.2005 09:49:24

Sattuiko kukaan nauhoittamaan, että pääsisit näkemään Crazyfrogin livenä?

Se olis muuten kullanarvoinen juttu. Kyllä se nimittäin kuuluis näköjään yleissivistykseen tietää mikä on Crazyfrog.
ninmari
15.09.2005 11:43:24
Kuka oli muuten se suomalainen blondi likka? En nyt kyl muista enää biisiä, minkä se veti, eli ei tosta kuvauksesta varmaan kukaan saa kiinni. No, veti kuitenki melko hyvin.

Tarkoititkohan Katariina Hännistä?Voitti jonkin maikkarin/Auraviihteen Golden Stars laulukisan kai jotain reilu vuosi sitten jos oikein muistan.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Musiikkia korville
15.09.2005 11:46:20

Tarkoititkohan Katariina Hännistä?Voitti jonkin maikkarin/Auraviihteen Golden Stars laulukisan kai jotain reilu vuosi sitten jos oikein muistan.

No sepä se varmaan oli.
matchbox
15.09.2005 19:31:16
Mistä se on kopsattu? Se kun oli heti ekalla kerralla liian tuttu. Ja jäi minusta jotenkin kesken se kertsi.

http://www.jamba.fi/

Tuolta löytyy soittoääninäyte Crazy Frogin Axel F:stä
faith
15.09.2005 19:44:01

No pakko mun on todeta että oli se ihan kohtuullisen hellyyttävän näkönen (no on on, sitä pittää vaan ajatella sillai... öö... avarakatseisesti), mutta se miltä se kuulostaa.. Aargh!! Yäk.
manjaana
15.09.2005 19:45:30
Siis oikeesti... Se Jimi. Sehän on iha syvältä. Ja vois jätkä parturissaki käydä.

Just sopiva se on tällaisen vanhan pierun katsella.. ;o)
Olo kuin Aku Ankalla...
faith
15.09.2005 19:48:15
Just sopiva se on tällaisen vanhan pierun katsella.. ;o)

Niin just ;)
Olis kyllä saanu terottaa terät henk.koht ruohonleikkuristaan ennen käyttöä....
häläppääjä
15.09.2005 20:02:47
Mistä te puhutta? Oon vaihteeksi ulukona ku raktorin peräkärry.
Se oli ilmaa vain....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)