Aihe: Kitaristi sitten otti ja muutti
1 2 3 4 5
baron
14.09.2005 09:33:04

Haukkukaa Helsinkiä ihan rauhassa, kunhan yrittäisitte välillä muistaa, että se on muutakin kuin ydin ja steissi.

Joo, me Itä-Helsingissä ei tykätä toispaikkakuntalaisista!
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
aisa
14.09.2005 09:34:45
Aikoinaan olin menossa Hesaan siskon luo kylään ja juutuin siihen asemakuppilaan "tuttujen" kanssa "rupattelemaan" joiden kanssa juttu alkoi junan ravintolavaunussa. Heräsin seuraavana aamuna siskolikan parvekkeelta patjalta Pikkurobertin kadulla. Muuta en muista..ja sillä sipuli!

ootko miettiny mitä ois käyny jos olisitkin menny turkuun?
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
manjaana
14.09.2005 09:41:24
ootko miettiny mitä ois käyny jos olisitkin menny turkuun?

Tai Ruotsiin :oO
Olo kuin Aku Ankalla...
aisa
14.09.2005 09:42:46
Tai Ruotsiin :oO

melkein sama asia.
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
Musiikkia korville
14.09.2005 09:45:46

melkein sama asia.

Eiks Turku oo Ruotsissa?
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
Riksteri
14.09.2005 09:47:39
Suomalainen eroittaa toisen suomalaisen suurestakin väkijoukosta, vaikka toisella puolella maapalloa.
La Solucion para todos los problemas ... es la SALSA!!!
Pula-Aho
14.09.2005 09:52:27
Mistä ottaa kitaristi, joka on ROCK! Joka on sopeutuvainen porukkaan, ei pullikoi, niinkuin ei muutkaan, osaa laulaa ite sooloja + taustoja mulle, soittais soolot kitaralla kuin tuskassa ..

Tuohan on ihan kuin mää. Mun soitossa kyllä kuuluu tuska. Ja tuskallista se on varmaan muillekin. Sitä paitti mun laulu se vasta onkin tuskaa täynnä. Olen mä niin rok rok. Ja kyllä mä olen sopeutuvainen enkä pullikoi, kunhan saan liidata ja kertoa kuinka asiat tehdään. Treeneihin en kyllä jaksa tulla. Mähän olen rok.

No tuota joo. Ei tule muita sovia nyt mieleen mutta tarttee laittaa sana kiertämää.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
KoskPaavo
14.09.2005 10:11:40
Haukkukaa Helsinkiä ihan rauhassa, kunhan yrittäisitte välillä muistaa, että se on muutakin kuin ydin ja steissi.

Joo, esim. Kontula ja Länsimäki, huh,huh
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Sertzo S
14.09.2005 10:22:34
Joo, esim. Kontula ja Länsimäki, huh,huh

Joo ja Myllypuro!
Martso
14.09.2005 10:27:35
HOHO! Saivartelijat.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
Sandy
14.09.2005 12:22:34
Joo ja Myllypuro!

Mä oon asunut siellä ja viihdyin oikein hyvin! Sielläkin on muuta kuin se slummialue, itse asiassa asuin siellä ensimmäistä kertaa elämässäni omakotitalossa. Mul oli kasvimaat ja kaikki. Se oli idyllistä.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
WanhaWetäjä
14.09.2005 12:32:50

-Jaa-a. Länsi-Suomi on helkkarin iso alue. Tervetuloa vaan länteen Andrei.

Lähtiskö toi WW pienellä houkuttelulla...

Eh he he...

Kyä mä muuten täyttäisin nuo kriteerit,mutta tuo "pullikointi"-osasto saattaa tuottaa vaikeuksia,ellei se tarkoita rautalangansoittoa tyyliin Esa Pulliainen,senhän nyt kaikki osaa jos viittii pual tuntia tsekata,tai kuuntelee yhen Agentsien biisin...

Ja niin noi reenit...jokainen reenaa tonttinsa himassa ja sitten yy kaa,ei sitä näillä kilsoilla mihinkään kellareihin enää,prkl;-)))

Ja stemmat putoo kun tallin katolta,prkl,jos vaan sanat löytyy,HOHO!!!
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Rämppy
14.09.2005 12:35:16
Jos Turku on suomen persreikä (kuten onkin), pk-seutu on sitten paskakikkare.

Olin juuri yhdessä koulutuksessa Hesassa ja junaa kotiin odotellessa totesin jälleen kerran ettei minua saisi sinne asumaan ihan herkästi.

Ei nyt jaksa kuitenkaan aloittaa tätä paikkakuntasotaa...

Aloititpa kuitenkin. Ehkä on tosiaan parempi että pysyt siellä turussa.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
kuunsirppi
14.09.2005 12:41:09
Eh he he...

Kyä mä muuten täyttäisin nuo kriteerit,mutta tuo "pullikointi"-osasto saattaa tuottaa vaikeuksia,ellei se tarkoita rautalangansoittoa tyyliin Esa Pulliainen,senhän nyt kaikki osaa jos viittii pual tuntia tsekata,tai kuuntelee yhen Agentsien biisin...

Ja niin noi reenit...jokainen reenaa tonttinsa himassa ja sitten yy kaa,ei sitä näillä kilsoilla mihinkään kellareihin enää,prkl;-)))

Ja stemmat putoo kun tallin katolta,prkl,jos vaan sanat löytyy,HOHO!!!

...eihän mekään kellareissa..:o) ja sanat kyllä löytyy...ookko oikeesti käytettävissä, kun ja jos tarvetta tulee? Miten sut saa parhaiten ja nopeiten kiinni?
M.i.k.key
14.09.2005 13:07:55
Vai Helsingin haukkumiseksi tää sitten menikin...

Eihän täällä tosiaan oo muuta joo... paitsi sitten vielä ne parhaat keikat, pitäkää tunkkinne.
Mä lopetan nää hommat!
pekkajau
14.09.2005 13:18:16
Vai Helsingin haukkumiseksi tää sitten menikin...

Eihän täällä tosiaan oo muuta joo... paitsi sitten vielä ne parhaat keikat, pitäkää tunkkinne.

Tämä pitää varmasti paikkansa!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Tankero
14.09.2005 13:21:17

Helsinki on kuiteski loppupeleissä ainoa edes jonkinlainen kaupunki suomessa.
El Condor
14.09.2005 13:26:48

Äläs nyt, onhan täällä kaupunkeja. Mm. Kannus, Haapajärvi, Kalajoki....

http://www.kaupunkiopas.com/kaupungit/

"Kaupunki"-käsite on kyllä kärsinyt varsinkin viime vuosina melkoisen inflaation.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
Sertzo S
14.09.2005 13:35:43

En muutoin halua Hesaa mollata, minä en vain viihdy siellä.
pekkajau
14.09.2005 13:46:19
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)