R.Syke 11.09.2005 17:20:14 (muokattu 11.09.2005 17:21:12) | |
---|
Kirjastosakkoja 1 euro tällä hetkellä maksamatta. Yllättäen, sillä pyrin hoitamaan suhteet sinne päin hyvin, koska olen himolainaaja. Mites muilla? Ja tässä on mutten TäKy:n paikka. |
jon lord 11.09.2005 17:34:40 | |
---|
Mulla taas oli monta vuotta lainauskielto Tampereen Metsoon kun oli lainat hieman myöhässä. Onkohan siellä vielä niitä ns.anteeksi anto päiviä? Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
aisa 11.09.2005 17:47:26 | |
---|
Mulla taas oli monta vuotta lainauskielto Tampereen Metsoon kun oli lainat hieman myöhässä. Onkohan siellä vielä niitä ns.anteeksi anto päiviä? eihän toi ylikiinnostava bodomikaan vanhentunu... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
jon lord 11.09.2005 17:50:22 | |
---|
eihän toi ylikiinnostava bodomikaan vanhentunu... Joopa joo heko heko.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Eddy 11.09.2005 19:09:19 | |
---|
Kirjastosakkoja 1 euro tällä hetkellä maksamatta. Yllättäen, sillä pyrin hoitamaan suhteet sinne päin hyvin, koska olen himolainaaja. Mites muilla?. Mulla meni joskus perintään, kun en saanut aikaiseksi palauttaa yhtä kirjaa. Veloittivat perintämaksujen lisäksi aika kovan hinnan siitä kirjasta. Lasku yhteensä n.100€. Koskettelen soittimia... |
Mikko T. 11.09.2005 20:38:59 | |
---|
Meitsi hillotti vuosi sitten, syyskuun ekana sunnuntaina, Hesan keskustassa Mechelininkadulla mennessäni ekalle Kämpin keikalleni 40 km/h:n alueella 67 tutkaan. 480 euroa siirtyi omasta valtion kassaan. Yhdestä asiasta oon muuten perskuleen ylpeä: mut on puhallutettu viimeisen puolentoista vuoden aikana ainakin 30 kertaa, kertaakaan ei ole ollut yli 0,1 promillea. Itse asiassa ainut kerta, jolloin jotain on näkynyt, oli tänä keväänä - kävin vanhempieni luona ja äiti teki vanatallinnakahvit. Noin tunti sen juotuani lähdin omaan kotiini ja matkalla oli rysä. Poliisi sanoi että mittari huomaa että alkoholia on veressä, muttei siitä kuulemma lukemaa saa. Alle 0,1 promillea poliisin sanoman mukaan siis kuitenkin. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Fuzzy Boner 11.09.2005 20:52:42 (muokattu 11.09.2005 20:53:31) | |
---|
Puhuin stadis kännyyn autoillessa, rysä ja 50egee. Poliiseja nauratti ja mua nauratti. Suht turha show, mut väliäkö tuolla. Notefix meinas kuolla nauruun (oli langan toisessa päässä) Saapuilija |
jon lord 12.09.2005 09:39:13 | |
---|
Yhdestä asiasta oon muuten perskuleen ylpeä: mut on puhallutettu viimeisen puolentoista vuoden aikana ainakin 30 kertaa, kertaakaan ei ole ollut yli 0,1 promillea. Heinäkuun loppu puolella keikalta tullessani iltamyöhään poliisi piti puhallus ratsiaa. No puhallutti tietenkin,.. sanoin niille että olisi ihme jos 8 vuoden jälkeen jotain vielä näkyisi. Toinen poliiseista nauroi ja sanoi että onko niin pitkä "putki" päällä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 12.09.2005 15:20:11 | |
---|
Olin kerran junnuporukkaa pikkubussilla talkoomielessä kuskaamassa johonkin turnaukseen. Välillä oli puhallusratsia ja matka jatkui. Takapenkiltä kuului kirkkaalla äänellä: -Etkö sinä ollutkaan humalassa? |
häläppääjä 14.09.2005 17:39:45 | |
---|
Siinä mielesä oolu hyvä tuuri, kun ei oo pollisit palio pyssäytelly.Ois voinu tulla joskus sanomista.Ajokunnosta en sano mittään, mutta kun tahto tuo katastus unehtua autosta..Joskus tyrkkäs kotia lappuja tyyliin-katsasta tai kilivet pois. Yksi ainua parkkisakko räpsähti Tampereella. Mistä minä tiijän.. |
Retku 14.09.2005 19:17:27 | |
---|
Siinä mielesä oolu hyvä tuuri, kun ei oo pollisit palio pyssäytelly.Ois voinu tulla joskus sanomista.Ajokunnosta en sano mittään, mutta kun tahto tuo katastus unehtua autosta.. Lucky You!! Mulla ei oo tommosta tuuria ollu... laskin juuri että mut on tänä vuonna pysäytetty yli 30 kertaa. Siis ihan vaan pyäsytetty ilman mitään ylinopeuksia tai muita laittomuuksia... tyyliin "ajokortti ja rekisteriote.. ja puhallatko vielä tuohon" noista reilut 10 on ollu ratsioita ja loput vastaantulleita liikkuvan polliisin miehiä aamuöiseen aikaan kun ei ressukoilla oo ollu muutakaan puuhaa yösydännä... Välillä tuo ottaa jo aivoon. Jos ajattelee että yhteen pysähdykseen menee 5min niin olen tärvännyt kalliista ajastani jo yli kaksi ja puoli tuntia valtion käyttöön :D Tietenkin syytän tästä osittain sitä että ajan todella paljon mutta toisaalta yksikin kaveri ajaa yhtä paljon ja ei ole joutunut elämänsä aikana kertaakaan edes puhallusratsiaan ja kaverilla on ikää jo n. 35v... Missä vika... ja joku vielä tuossa aikaisemmin valitteli että poliiseja näkyy harvoin tien päällä? Mulla se on ainakin niin että aina kun näen liikenteessä polliisin niin valmistaudun puhaltamaan ja kaivan rekisteriotetta esiin ja lähes joka kerta mut pysäytetään... ...ikävää... Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
WanhaWetäjä 14.09.2005 21:25:09 | |
---|
Lucky You!! Mulla ei oo tommosta tuuria ollu... laskin juuri että mut on tänä vuonna pysäytetty yli 30 kertaa. Siis ihan vaan pyäsytetty ilman mitään ylinopeuksia tai muita laittomuuksia... tyyliin "ajokortti ja rekisteriote.. ja puhallatko vielä tuohon" ...ikävää... Joo,eihän se kivaa ole kun tuikitaan taskulampulla autoon ja "jahas!montakos kaljaa sitä on otettu!!!" Mun täytyy oikeen miettiä tulisko mulle noita 30:ntä kertaa pysäytyksiä edes koko ajohistoriani ajalta,tuskin...ja sentään 30 vuotta ollut kortti!Sulla taitaa olla jotenkin epäilyttävän näkönen ajoneuvo;-) Mä en edes muista koska viimeks oisin joutunut ratsiaan,eli oisko asuinpaikalla merkitystä tässä kohtaa,ainakin Treelta kun on kuljettu,niin ei paljoa ratsioita ole ollut ,on sitten menty mihin suuntaan tahansa pääväyliä käyttäen;-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Retku 15.09.2005 18:39:29 | |
---|
Sulla taitaa olla jotenkin epäilyttävän näkönen ajoneuvo;-)
Aikaisemmin se on voinut olla tuostakin... mutta nyt on alla tuommoinen aika tavallisen näköinen farkku Vectra. Ja pääkaupunkiseudulla asustelen... nurmijärvellä tarkalleen. Jostain käsittämättömästä syystä vaan on ollu ihme tuuria noitten kanssa. Kaikesta tästä saattaa helposti tietenkin saada sen kuvan että mä oon joku kauhea kaahari ja ajan miten sattuu jne jne muttakun ei. Olen kohtalaisen rauhallinen ja muut huomioon ottava autoilija vaikka saatan itsekseni kiroilla joillekin liikenteessä törttöilijöille. Maantiellä pidän yleensä reipasta matkavauhtia yllä mutta harvoin enempää kuin 5km yli rajoituksen (ja senverran nyt yleensä autoissa vähintään on mittarivirhettäkin). Taajama alueilla olen erittäin varovainen enkä oikeastaan ole ollut yhdessäkään kolarissa osallisena paitsi tuossa muutama viikko takaperin sattuneessa hirvikolarissa, joka ei vaan ollut vältettävissä. Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
Retku 15.09.2005 18:50:37 | |
---|
Joo,eihän se kivaa ole kun tuikitaan taskulampulla autoon ja "jahas!montakos kaljaa sitä on otettu!!!" Tätä on pakko kommentoida eräällä tarinalla: Olipa kerran synkkä ja myrskyinen yö... olimme parin kaverin kanssa tulossa riihimäen riutanharjulta (jossa ihan vaan oltiin kuuntelemassa humppaa ja tanssahtelemassa hivenen) ja palasimme siinä sitten noin 02.00 hyvinkäälle jossa pudottelin yksi kerrallaan kavereita kyydistä. Viimeistä kaveria palauttaessa kurvasin ko. hemmon pihaan hänen omaan parkkiruutuunsa ja samalla hetkellä huomasin että takaa ohi meni poliisiauto. Yllätys yllätys ko. pollissimobiili heitti ugandalaiset ja kurvasi pillit ulvoen pihaan ja ajoi taakseni ennenkuin kaveri oli ehtinyt edes autosta pihalle. Siihen jäivät hälyvalot vilkkuen ja hakuvaloilla autoon sisälle valaisten. Kymmeneen minuuttiin ei tapahtunut mitään, paitsi jos jompikumpi meistä yritti avata esim. ovea tai ikkunaa, niin poliisiautosta huudettiin megafonilla: "pysykää sisällä siellä autossa, älkää liikkuko" viimein sitten lähestyy kahta puolta autoa konstaapelit ja kummallakin on käsi aseen kahvalla valmiina. Siitä seurasi tyly kuulustelu ihan niinkun oltaisiin oltu jotain rikollisia tms. Mikään antamamme vastaus ei kelvannut suoraan vaan kaikki asiat nuo konstaapelit kysyivät tuplana. Rekisteriotetta ja mun ajokorttia vatvottiin minuuttitolkulla ja niistäkin yrittivät väkisin keksiä jotain valittamista. Alkoholia ei tietenkään ollut tippaakaan veressä ja autokin oli tiptop kunnossa vaikkakin silloin hivenen vanhempi kuin nykyinen. Täytyy sanoa että tuon illan jälkeen en enää ole poliisia pitänyt ystävänä... Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
jmercy 15.09.2005 20:41:35 | |
---|
Keikkareissulla Turussa, poislähtiessä sakkolappu ikkunassa, että ajoneuvo pysäköity alle 5 m päähän suojatiestä. Tätä sitten ihmettelemään, että onko todella ja varmuuden vuoksi mitta hutlarista käteen ja eiku mittaamaan. Olihan se totta, etäisyys suojatiehen oli 4,60 m. |
omarklah 16.09.2005 15:02:35 | |
---|
Parkkisakko napsahti eilen - pääsi vaimo kuittailemaan.... Tää sit sanois tälleen... |
garyfey 20.09.2005 11:22:59 | |
---|
20-vuoden ajalta muutama ylinopeussakko. Aina on oma jalka ollut kaasulla enkä ole siitä poliiseja tai liikennemerkkejä syytellyt. Vähän sama juttu kuin jos soittaa väärin - turha siinä on muita soittajia syytellä. |
Chysleri 24.10.2005 20:24:59 | |
---|
22.10 20€ yleisellä paikalla virtsaamisesta. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Landola59 24.10.2005 21:14:20 | |
---|
Nuori kuljettaja oikaisi alueen läpi, missä oli selvä LÄPIAJO KIELLETTY-merkki. Poliisi pysäytti kaverin ja kysyi, että "osaakos se nuorimies lukea?" Kaveri vastasi: "Kyllä, voinko olla avuksi?" Ja sakkoa... Hohohoo!! :D Kaveri oli tampereella käymässä ja oli pienissä maisteissa. Poliisi pyrähti paikalle ja tämä juoksee siihen niitten maijan eteen ja koputtaa ikkunaan. Poliisi avaa ikkunan: - Niin? - Kumpi teistä on se joka osaa kirjottaa? - osaakko ite? Kaveri lähtee nauraen pois ja poliisi ruuvaa ikkunan kiinni. Onko pojilla pokkaa toistaa samaa? Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Chysleri 24.10.2005 21:18:25 (muokattu 24.10.2005 21:19:21) | |
---|
Eräs pyssykyläläinen taiteilija ajeleskeli polkupyörällä tuhdissa humalassa Kitisen sillalla ja poliisi pysäytti kaverin. "täälä sitä ajeleskellaan humalassa","niin,ja vielä poliisiautolla"..!Sakothan siitä tuli. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |