WanhaWetäjä 21.08.2005 21:13:09 (muokattu 21.08.2005 21:15:41) | |
---|
Mun nuotti on c-mollista. Ei ole kanneria, pojilta löytyy digikamera, voiko sen hoitaa silläkin? Mä oon vähän tollisko näitten uusien pelien kanssa. SIis kuvaan sen nuotin jne?? Perkele, urkuja en vaihda. ENkä sukkia. Jep,jos sulla on usb-välipiuha koneeseen kamerasta,otat vaan kuvan siitä nuotista,piuha kiinni,kopioit kuvan koneeseen ja eikun lähetät sen sähköpostissa liitteenä... varsin oletettavasti kameran mukana on tullut tuo kaapeli? Vai c-molli...prkl voisko olla originaalinuotti?Mä kun vaistomaisesti aloin soittaa sitä ähvästä,kun tossa kokeilin?No enpäs mene väittämään,bassolla kun tota viimeks oon soittanut..mutta mielenrauhani takia aioin asian tarkistaa jostain notta löytyykö f-nuotti ... EDIT toki sen kameran mukana tuli myös ohjelmat tuolle kameralle,eli ne pitää asentaa enstex :-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
baron 21.08.2005 21:23:39 | |
---|
Baronillahan oli kans sen halpisversio!! ;);) Martso viittaa siihen, että mun vaimo voitti jossain lääketehtaan kilpailussa HP psc 1317 all-in-one koneen, jossa on printteri, skanneri ja kopiokone ja mä huijasin sen itselleni (oon kuullut et sitä on vaikea käyttää ja sillä on tapana levähdellä) ja olin hirveän ylpeä, että mulla on hieno laite. Kesällä tarvitsin mökille uutta printteriä, kun vanha levähti ja tää HP:n laite oli halvin, mikä paikallisesta PC-kaupasta löytyi, halvempi pelkkiä mustesuihkuprinttereitä. Sellaisia pihejä ne rikkaat lääketehtaat on. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
uruttaja 21.08.2005 22:22:56 | |
---|
Jep,jos sulla on usb-välipiuha koneeseen kamerasta,otat vaan kuvan siitä nuotista,piuha kiinni,kopioit kuvan koneeseen ja eikun lähetät sen sähköpostissa liitteenä... varsin oletettavasti kameran mukana on tullut tuo kaapeli? Vai c-molli...prkl voisko olla originaalinuotti?Mä kun vaistomaisesti aloin soittaa sitä ähvästä,kun tossa kokeilin?No enpäs mene väittämään,bassolla kun tota viimeks oon soittanut..mutta mielenrauhani takia aioin asian tarkistaa jostain notta löytyykö f-nuotti ... EDIT toki sen kameran mukana tuli myös ohjelmat tuolle kameralle,eli ne pitää asentaa enstex :-) Jeah, mä teen sen huomenna klo 16. jäläkeen, kun vanhin tulee duunista ja sillä taittuu tuo homma ainakin. Se nuotti on yhden urkurin kirjoittama. |
baron 21.08.2005 22:26:14 | |
---|
Jeah, mä teen sen huomenna klo 16. jäläkeen, kun vanhin tulee duunista ja sillä taittuu tuo homma ainakin. Se nuotti on yhden urkurin kirjoittama. Lähetä mullekin, jos se kerran uruillakin taittuu. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
uruttaja 21.08.2005 23:05:26 | |
---|
Lähetä mullekin, jos se kerran uruillakin taittuu. Yeah. |
mr.muzak 22.08.2005 01:00:56 (muokattu 22.08.2005 01:01:54) | |
---|
Mulla on Sibeliuksella tehty lappu, jostain haitari-nuotista kopsittu, vähän omaa sovitusta mukana myös. Voin sendaa jos tarviit. EDIT: juu F-molli on se "alkuperäinen" |
WanhaWetäjä 22.08.2005 01:35:00 (muokattu 22.08.2005 01:35:30) | |
---|
Mulla on Sibeliuksella tehty lappu, jostain haitari-nuotista kopsittu, vähän omaa sovitusta mukana myös. Voin sendaa jos tarviit. EDIT: juu F-molli on se "alkuperäinen" Voi vee!!!Pelastit päiväni,thanks...mulla on sittenkin oikeesti hyvä korva ja biisimuisti,hetken jo sitä epäilin:-) Kun kiippareilla ihan milenkiinnosta tota rupesin veivaan niin "vaistonvarasesti"tietty f-mollista,siitä on kuitenkin aikaa kun tota oon soittanut keikalla,ja tosiaankin bassolla viimeks,ja korvakuulolta,kun ei ollut nuottia ;-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
mr.muzak 22.08.2005 02:45:17 | |
---|
...f-molli lienee laatikko, ja sitten se yks osa f-duuri,eikö?Ja b osa bbm7/Eb/Abmaj7/Fm7 etc...introo ja lopetusta en kyllä muista,vai oliko siinä ees introo? intro |Fm|Eb|Db|C7| B-osa: ||:Bbm7|Eb7|Cm7|Ab:|| ja tietty vikalla Ab tilalle C7 ->a-osa c-osa: |F|Fdim|F|%|F|Abdim|Gm7|C7| |C7|Cdim|C7|%|C7|%|Fdim|F| |F|Fdim|F|%|F|Ebdim|D7|Gm| |Bbmaj7|Bbdim|Am7|Abdim|Gm7|C7|F|%|| Ei pitäis olla ihan pitkin v***ua vaikka ulkomuistista kirjoitinkin...a-osan ny osaa tietty kaikki muutenkin!:) |
uruttaja 22.08.2005 16:55:27 | |
---|
HEHEE. Kulttuuri saapunut Patelaan. Lähetin ensimmäisen ite tekemäni nuottitiedoston... Tulikohan se perille? |
KoskPaavo 22.08.2005 17:15:27 | |
---|
Se Leinon Seppo R.niemeltä on tehnyt sellaisen haitarisovituksen että toisen kerran kun pitäis vetää niitä trioleja niin tämäpä oli laittanut kuudestoistaosia.Kyllä on mahotonta.... Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 22.08.2005 18:29:16 (muokattu 22.08.2005 18:42:34) | |
---|
Kato tuli kolmenkympin kriisi täällä vastaan, prh. pssst....Onko tuo muzakki ollu yöllä päissään? :D ...sotkenu prosentit ja promillet.... |
isojussi 22.08.2005 18:36:39 | |
---|
Martso viittaa siihen, että mun vaimo voitti jossain lääketehtaan kilpailussa HP psc 1317 all-in-one koneen, .... AHAA! LAHJUS! Mähän sanoin: Mulla on vaan psc 1110 Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Lennu 29.06.2006 17:01:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 310 päivää vanhaan ketjuun! Juujuu, mutta kun tää löytyi haulla, ja oli osuvimmin otsikoitu. Kun taas on kesä ja häät painaa päälle ja tulee mieli tilailla kivoja toiveita. Niin, löytyisikö kellään ajo-ohjetta Souvareiden kappaleeseen Tänään Ruusut Nää Kukkii Vaan Sulle? |
manjaana 29.06.2006 17:04:20 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 310 päivää vanhaan ketjuun! Juujuu, mutta kun tää löytyi haulla, ja oli osuvimmin otsikoitu. Kun taas on kesä ja häät painaa päälle ja tulee mieli tilailla kivoja toiveita. Niin, löytyisikö kellään ajo-ohjetta Souvareiden kappaleeseen Tänään Ruusut Nää Kukkii Vaan Sulle? Klabbisen biisi... maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään.. |
Lennu 29.06.2006 17:10:01 | |
---|
Klabbisen biisi... Ahh, ok. Laitoin vaan hanuristin kyselyn suoraan tänne. Itsehän en ole edes kuullut ko. veisua. Ihmekös ei löytynyt souvarilevyiltä ;/ |
jeppeq 29.06.2006 22:25:14 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 310 päivää vanhaan ketjuun! Juujuu, mutta kun tää löytyi haulla, ja oli osuvimmin otsikoitu. Kun taas on kesä ja häät painaa päälle ja tulee mieli tilailla kivoja toiveita. Niin, löytyisikö kellään ajo-ohjetta Souvareiden kappaleeseen Tänään Ruusut Nää Kukkii Vaan Sulle? Ton biisin teksti kuvailee muistoa esmes. menetetyn, kuolleen rakkaan muistolle. aika karu veto häissä, voisin kuvitella.. Vanhemmiten alkaa väliin lukea noi tekstitkin läpi.. Biisihän on kyllä hieno hidas valssi. ja niin molli, niin molli. Valehtelisin jos väittäisin |
Lennu 29.06.2006 22:43:28 | |
---|
Ton biisin teksti kuvailee muistoa esmes. menetetyn, kuolleen rakkaan muistolle. aika karu veto häissä, voisin kuvitella.. Vanhemmiten alkaa väliin lukea noi tekstitkin läpi.. Biisihän on kyllä hieno hidas valssi. ja niin molli, niin molli. Juu, näin ymmärsin. Mutta tämmöinen toive kävi, ja kyllähän se veetään, jos jonkinlaasta nuottia olis. |
jeppeq 29.06.2006 23:20:03 | |
---|
Juu, näin ymmärsin. Mutta tämmöinen toive kävi, ja kyllähän se veetään, jos jonkinlaasta nuottia olis. tähän ei apuja, karsiutu aikanaan tekstin vuoksi. Valehtelisin jos väittäisin |
isojussi 30.06.2006 09:50:36 | |
---|
Riippuu siitä, kuinka pian saan sun e-mailin. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Lennu 30.06.2006 09:53:15 | |
---|
Riippuu siitä, kuinka pian saan sun e-mailin. Ach juu, kun otin sen tuosta kuvauksesta poiskin. Laitoin pikaa. |