Tankero 16.01.2010 03:31:03 | |
---|
Oli just ja oli lysti vetää kunnon basistin kans, vaikka turaaja olikin. VeskuKa tietenkin on kyseessä. Kopsuakin nautittiin. Humppajyrä |
walttoni 16.01.2010 04:33:36 (muokattu 16.01.2010 12:04:29) | |
---|
Tankero: Oli just ja oli lysti vetää kunnon basistin kans, vaikka turaaja olikin. VeskuKa tietenkin on kyseessä. Kopsuakin nautittiin. Hymyssä suin palattiin justiin, jätettiin hyvät aromit. COVS2. |
half 16.01.2010 12:14:30 | |
---|
7 Meren baari eilen. Rauman Lukko voitti ja kova meno vou, vou, vou. COVS jäsen N:o 5 |
Pete V. 16.01.2010 13:22:48 | |
---|
OK, huomenta, hengissä vielä ... Olipa moiset Rymy-Eetun 2 v. synttärit AfterSki Party meiningillä, myös useana pe tästä eteenkinpäin! Helsingin Erottajanmäellä ulkona ja sisällä oli suksia/lautoja/monoja/haalareita/syöksylaseja/pipoja jne., ja minulla estradilla shöy-osuus vajaan puoli tuntia DJ:n kanssa trp-sooloja, rekvisiittana tytön kutoma kaulaliina ja tirolilainen sulkahattu ... Mahtoi olla näky, mutta talo oli täysi ja kyllä reilut 300 vierasta hurrasivatkin ja tanssivat vauhdilla, myös pöydillä, mm. Perez Pradon ja Ricky Martinin tahdissa elävillä trp-lisukkeilla höystettynä. Ikähaarukka oli jotain 20-60 v., muulloin viikonvaihdeiltoina painottuu kyllä selvästi nuorempien suuntaan. Tänään sitten vähän vaatimattomamapaa soitantaa ... |
jon lord 17.01.2010 20:45:15 | |
---|
Oli ihan kivaa olla keikalla Perjantaina Porissa. PK vai mikä se oli? Matka vaan oli melkoinen ja La. aamuna heti siunaus ja tänään jp. Tosin nukuin pari kolme tuntia tänään iltapäivällä. Sen verran väsytti vielä että oli pakko. Hyvin veti Talent Laamanen väkeä PK:n, sanoivat että eniten jengiä pitkiin aikoihin perjantai iltana. No biisejä vedettiin ja jokunen kipalekin joukkoon. Jos ei olisi pitkiä matkoja niin voishan noita enemmänkin tehdä, tai ei sentään. Nyt sitten valmistautumaan 5.2 Poppariin ja Purple keikkaan. Genret vaihtuu....... COVS jäsen N.o 3 |
Tankoprinssi 26.01.2010 19:39:00 (muokattu 26.01.2010 19:40:00) | |
---|
jon lord: Oli ihan kivaa olla keikalla Perjantaina Porissa. PK vai mikä se oli? Matka vaan oli melkoinen ja La. aamuna heti siunaus ja tänään jp. Tosin nukuin pari kolme tuntia tänään iltapäivällä. Sen verran väsytti vielä että oli pakko. Hyvin veti Talent Laamanen väkeä PK:n, sanoivat että eniten jengiä pitkiin aikoihin perjantai iltana. No biisejä vedettiin ja jokunen kipalekin joukkoon. Jos ei olisi pitkiä matkoja niin voishan noita enemmänkin tehdä, tai ei sentään. Nyt sitten valmistautumaan 5.2 Poppariin ja Purple keikkaan. Genret vaihtuu....... Keikasta oli iso juttu oli 19.1. Satakunnan Kansassakin Johnny-Kai Forssellin kirjoittamana. Sinutkin kapellimestarina mainittiin. Ainakin naiset olivat käyneet kuumina. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
jon lord 26.01.2010 21:01:21 | |
---|
Tankoprinssi: Keikasta oli iso juttu oli 19.1. Satakunnan Kansassakin Johnny-Kai Forssellin kirjoittamana. Sinutkin kapellimestarina mainittiin. Ainakin naiset olivat käyneet kuumina. Joo, muutama sananen juteltiin Forssellin kanssa ennen keikkaa. Noista naisista nyt tiedä?? Enpä niitä hirveästi katsellut. COVS jäsen N.o 3 |
tiina62 27.01.2010 12:05:31 | |
---|
jon lord: Joo, muutama sananen juteltiin Forssellin kanssa ennen keikkaa. Noista naisista nyt tiedä?? Enpä niitä hirveästi katsellut. Ja niin vaatimatonkin vielä :D Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Ukko 28.01.2010 12:32:57 | |
---|
tiina62: Ja niin vaatimatonkin vielä :D Tullut sukuunsa ? COVS jäsen nro 6 |
isojussi 28.01.2010 12:37:38 (muokattu 28.01.2010 12:38:08) | |
---|
Ukko: Tullut sukuunsa ? Ei vaan siis ON vaatimaton. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 28.01.2010 12:37:39 (muokattu 28.01.2010 12:38:47) | |
---|
Voddöfak? Tuplat yhellä klikkauksella? Sviddu mä oon taitava!!! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
mack the knife 28.01.2010 14:18:23 | |
---|
En muista. COVS n:o 1. |
Meisseli 02.02.2010 00:34:10 | |
---|
Sen verran tähän topikkiin, että saattoi olla kuluneena v-loppuna vuoden parhaat keikat, jos ei ollu niin hyvin menee :) New Orleans-Bluesia isolla kokoonpanolla. Mielettömät soittajat oli mukana geimeissä ja mahtijamit sen jälkeen. Joissa tuli kyllä vaikka ja mitä soitettua. Huomenna tulee Ouluun tämmönen mieletön poppoo nuclear nightclubille, suosittelen!(mainos) http://www.myspace.com/kelelliottMusiikin opiskelija |
Qsine 02.02.2010 11:48:08 | |
---|
No, keikka ja keikka: pari virttä säestin sunnuntaina kastetilaisuuden yhteydessä. Ihmiset valittavat maailman loppuun saakka siitä, kun virret "menevät niin korkealta", vaikka kyse on oikeasti siitä, että meidät on noin 30 vuoden ajan pantu mörisemään koulujen musaopetuksessa liian matalalta, mistä on syntynyt omituinen illuusio, että kaikki osaavat laulaa kaiken. Katsokaapa 1900-luvun alkupuoliskon koulumusiikkikirjojen piisin sävellajeja: ennen kaikki olivat ilmeisesti tenoreja! No, joka tapauksessa sain pokkanaamalla uskoteltua eräälle paikallaolijalle, että virsiä ei saa transponoida, eikä virsissä saa olla modulaatioita. Tämä perustuu pariin Vanhan testamentin jakeeseen, joita en nyt tähän hätään muista. Ihmisille saa uskoteltua aivan mitä tahansa. "Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!" |
Ukko 02.02.2010 13:16:38 | |
---|
Qsine: Ihmisille saa uskoteltua aivan mitä tahansa. Jep. Sitähän valtaapitävät ovat tehneet onnistuneesti jo iät ja ajat. COVS jäsen nro 6 |
kuunsirppi 02.02.2010 17:56:05 | |
---|
Tuosta ihmislle uskottelusta oon lukenut just tänäänkin Joseph Murphyn kirjaa Alitajuntasi voima. Se on kirja, joka kannattais kaikkien lukea. Siinä on juuri tuosta "uskottelusta" kirjoitettu ja kerrottu, että kuinka ihmisen alitajunnalle syöttämällä erilaisia asioita, saa tapahtumaan melkein vaikka mitä. Tosin siinä yritetään tietysti saada työstettyä hyviä asioita, mutta varmaan toimii toisinkinpäin. Ehdottomasti suositeltava kirjan. Mä oon tainnu lukee sen pariin kertaan aiemminkin, mutta vahvistus ja kertaus noissa asioissa ei oo pahaks. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
jon lord 02.02.2010 20:30:53 | |
---|
Qsine: No, joka tapauksessa sain pokkanaamalla uskoteltua eräälle paikallaolijalle, että virsiä ei saa transponoida, eikä virsissä saa olla modulaatioita. Tämä perustuu pariin Vanhan testamentin jakeeseen, joita en nyt tähän hätään muista. Ihmisille saa uskoteltua aivan mitä tahansa. Saa ja pitää transponoida. Tuota jopa opetetaan akatemiassa, jopa niin paljon että tuntuu että se on pääasia. Kyllä minä ainakin pudottelen sävel-lajeja päivän mukaan. Modulaatioitakin saa olla ainakin silloin jos vedetään bändin kanssa, minä ainakin joskus tuotakin harrastelen. COVS jäsen N.o 3 |
poppamies 03.02.2010 11:26:38 | |
---|
jon lord: Saa ja pitää transponoida. Tuota jopa opetetaan akatemiassa, jopa niin paljon että tuntuu että se on pääasia. Kyllä minä ainakin pudottelen sävel-lajeja päivän mukaan. Modulaatioitakin saa olla ainakin silloin jos vedetään bändin kanssa, minä ainakin joskus tuotakin harrastelen. Transponoitko ihan lennosta vaan? Sullaha ei oo sitä casion nappia. Jotenkin kuvittelisi että vaikkapa puolellatoista transponointi Eb'st ylöspäin olisi ylivoimainen tehtävä lennosta. Ainakin tavalliselle ihmiselle joka ei oo käynyt Sibeliuksen ammattikoulua tai vastaavaa. Lord Of The Strings |
Pete V. 03.02.2010 12:23:27 | |
---|
poppamies: Transponoitko ihan lennosta vaan? Sullaha ei oo sitä casion nappia. Jotenkin kuvittelisi että vaikkapa puolellatoista transponointi Eb'st ylöspäin olisi ylivoimainen tehtävä lennosta. Ainakin tavalliselle ihmiselle joka ei oo käynyt Sibeliuksen ammattikoulua tai vastaavaa. Juu, kokemusta on, myös siitä, että aina ei kovin hyvin onnistu ... Kirjoittelin tästä asiasta johonkin ketjuun joku aika sitten, katsotaan jos löydän sen vielä. |
KoskPaavo 03.02.2010 13:52:06 | |
---|
poppamies: Transponoitko ihan lennosta vaan? Sullaha ei oo sitä casion nappia. Jotenkin kuvittelisi että vaikkapa puolellatoista transponointi Eb'st ylöspäin olisi ylivoimainen tehtävä lennosta. Ainakin tavalliselle ihmiselle joka ei oo käynyt Sibeliuksen ammattikoulua tai vastaavaa. Mulla onnistuu kyllä ns tavallisten rallien transpointi kyllä aika hyvin , mutta kyllä edelleen Db- molli, G#- duuri (ilm. ne missä enemmän mustia on) tuottaa vaikeuksia. Silloin otetaan nappia. Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu... |