pekkajau 07.07.2012 23:08:48 | |
---|
Hyvä hääkeikka viikon päästä lauantaina. U2:sta taas peliin ja sopiva läpätysasetus kaikuun jo valmiina! |
baron 08.07.2012 11:44:35 | |
---|
pekkajau: Hyvä hääkeikka viikon päästä lauantaina. U2:sta taas peliin ja sopiva läpätysasetus kaikuun jo valmiina! Mullakin hääkeikka mutta vasta keikan jälkeen tiedän onko se hyvä. Se on Tampereella eli kehä III:n toisella puolella mutta itsekin olen valmiiksi siellä kun olen Nakkilan popjazzleirillä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 08.07.2012 14:26:33 | |
---|
Taitaa olla kokolailla sama matka, ajatko Tampereelle Nakkilasta vaiko Töölöön soilta.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
half 08.07.2012 14:29:05 | |
---|
La Somero. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
baron 08.07.2012 20:04:06 (muokattu 08.07.2012 20:08:51) | |
---|
isojussi: Taitaa olla kokolailla sama matka, ajatko Tampereelle Nakkilasta vaiko Töölöön soilta.... Tää onkin periaateasia. Oot joko kehä III sisä- tai ulkopuolella. Eiks nuo oululaiset esim. sujuvasti keikkaile jossain Tampereella tai Turussa kun ne kaikki on kehä III samalla puolella? Edit: Tarkistin, Eniron kartan mukaan Nakkila -Tampere on 120 km mutta so what? Mä oon henkisesti varautunut että kehä III toisella puolella kaikki matkat on pitkiä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 09.07.2012 00:46:07 | |
---|
baron: ..Edit: Tarkistin, Eniron kartan mukaan Nakkila -Tampere on 120 km mutta so what? No, sitten ymmärrät, kun kerran sen välin ajat ... varohan peuroja. Mä oon henkisesti varautunut että kehä III toisella puolella kaikki matkat on pitkiä. Kauankohan mahtais mun 10 km / alle 10 min siellä susirajan huonommalla puolen kestää? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
omarklah 09.07.2012 08:24:13 | |
---|
Pe Huittinen, La Punkalaidun Pärjättiinhän sitä ennenkin... |
Mase 09.07.2012 08:58:47 | |
---|
pe Krouvin lava, Hartola la Huuhkajavuoren lava, Lavia Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
Bronks 09.07.2012 15:50:39 | |
---|
La Pori, Lokki-lava Don't take me serious, I'm just playing. |
rintapek 09.07.2012 21:31:28 | |
---|
half: La Somero. Mulla iskee päälle joku dejavu- ilmiö, koska must tuntuu, et ihan kuin olisin ton kommentin Halfilta nähny joskus ennenkin? One kind of music only - the good kind |
rintapek 09.07.2012 21:44:54 | |
---|
isojussi: Kauankohan mahtais mun 10 km / alle 10 min siellä susirajan huonommalla puolen kestää? No mä tos viitisentoista vuatta vedin semmottista 45 km tyämatkaa keskelle pääkaupunkia. Ekat kolkytviiskilsaa meni melko vikkelästi, mut viimeiset kymmenen kilsaa sit jo alkoivat vaatimaan sekä aikaa, että tupakkia. Puhumattakaan parkkihallimaksuista. Koska olen neropatti, ni ei mulla kauheen kauaa menny hoksata, et heittämällä kehäIII:n kohdalla pari kilsaa sivuun ja hyppäämällä junaan säästää sekä hirveesti aikaa, että rahaa. Mut toi ei tosiaankaan toimi, jos on bändikamat kyydissä. One kind of music only - the good kind |
artope 09.07.2012 22:05:16 | |
---|
rintapek: Mulla iskee päälle joku dejavu- ilmiö, koska must tuntuu, et ihan kuin olisin ton kommentin Halfilta nähny joskus ennenkin? Mä luulen et halfilla on puolpunttii pysyvästi somerolla.... Tiedätteks mikä on Someron Saab?? "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
EP 09.07.2012 22:07:26 | |
---|
artope: Mä luulen et halfilla on puolpunttii pysyvästi somerolla.... Tiedätteks mikä on Someron Saab?? Onks se jottai tuhmaa? |
rintapek 09.07.2012 22:26:05 | |
---|
artope: Mä luulen et halfilla on puolpunttii pysyvästi somerolla.... Toi ny ei voi pitää paikkaansa, koska minäkin olen muutamankin kerran useankin todistajan läsnäollessa nähny molemmat lahkeet yhtäaikaa melko kaukana Somerolta. Tiedätteks mikä on Someron Saab?? En tiä, mut pahaa pelkään, et yleisön pyynnöistä huolimatta kohta tiedämme. One kind of music only - the good kind |
artope 09.07.2012 22:44:22 | |
---|
rintapek: Toi ny ei voi pitää paikkaansa, koska minäkin olen muutamankin kerran useankin todistajan läsnäollessa nähny molemmat lahkeet yhtäaikaa melko kaukana Somerolta. Niin, mut helkutin useesti se siellä keikkailee... varmaa joku vosu siellä... En tiä, mut pahaa pelkään, et yleisön pyynnöistä huolimatta kohta tiedämme. No ei pidetä hulluja kauemmin jännityksessä. Someron Saab = rollaattori Niitähän siellä on aikas paljon. Ja sikoja Somerolla on enemmin kuin asukkaita. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
half 10.07.2012 00:09:36 | |
---|
artope: Mä luulen et halfilla on puolpunttii pysyvästi somerolla.... Tiedätteks mikä on Someron Saab?? No ei mitään dramaattista. On vaan nyt kolmatta kautta ( huhti - syyskuu ) paikallisen kapakin kanssa 10 keikan pakettiratkaisu. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
baron 10.07.2012 08:15:56 | |
---|
Tänään popjazzleirille karsimaan pääsystä Pori Jazzeille. Jollei sinne pääse niin edellisenä iltana on kuiteskin konsertti, jonne kaikki pääsee. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Thefish 11.07.2012 11:38:40 | |
---|
la Suonenjoki. Trallalaa. "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
half 11.07.2012 13:09:22 | |
---|
Thefish: la Suonenjoki. Trallalaa. Mansikkaa poskeen. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
mack the knife 11.07.2012 14:57:32 | |
---|
Perjantaina Raffaellon terassi, lauantaina Vääksy Tallukka ja illemmalla Jyväshovi. COVS n:o 1. |