isojussi 04.09.2009 04:51:35 | |
---|
okabass: Heh. Mulla myös Kolari pohjoisin, Koria itäisin, H:ki-Tallinna väli eteläisin ja läntisin saattaa olla Kittilä ;) Toisaalta noistahan saa jo kohtuulliset kilomeetrikorvaukset - meinaan se rintteriuski. Mää meen huamenna Kylmäkoskelle häitä sohlaan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
okabass 04.09.2009 05:54:46 | |
---|
isojussi: Toisaalta noistahan saa jo kohtuulliset kilomeetrikorvaukset - meinaan se rintteriuski. Mää meen huamenna Kylmäkoskelle häitä sohlaan. Mikäs on mukavien kavereiden kanssa matkustellessa. Saa soittaa oikeiden soittajien kanssa ja säestää hyviä solisteja. Ei tarvitse koneiden ja kaiken maailman elvisten kanssa pubin nurkassa hävetä. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
isojussi 04.09.2009 09:35:16 (muokattu 04.09.2009 09:35:35) | |
---|
okabass: Mikäs on mukavien kavereiden kanssa matkustellessa. Saa soittaa oikeiden soittajien kanssa ja säestää hyviä solisteja. Ei tarvitse koneiden ja kaiken maailman elvisten kanssa pubin nurkassa hävetä. Ymmärrän - onneks on ittellä viä löytyny asialliset bändikuviot suht lähinurkilta. Kyllä meinaan vituttais kanssa jos tars matkustaa koko maa halkipoikki, että pääsee semmosille keikoille, ettei tarvi hävetä. Noooo - tarpeeks jaksat treenata, niin rupee niitäkin kuvioita Liipolastakin löytymään.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
KoskPaavo 04.09.2009 09:50:26 | |
---|
isojussi: Ymmärrän - onneks on ittellä viä löytyny asialliset bändikuviot suht lähinurkilta. Kyllä meinaan vituttais kanssa jos tars matkustaa koko maa halkipoikki, että pääsee semmosille keikoille, ettei tarvi hävetä. Noooo - tarpeeks jaksat treenata, niin rupee niitäkin kuvioita Liipolastakin löytymään.... Ei oo Liipolasta tää miäs, siinä on Salpausselkäharju välissä. Humppamuseon intendentti |
isojussi 04.09.2009 10:13:34 | |
---|
KoskPaavo: Ei oo Liipolasta tää miäs, siinä on Salpausselkäharju välissä. Samaa Liipolaa se on koko ryteikkö täältä päin kattoen - niin kun on 3-tietä etelään mennessä loppu Suomi Hyvinkään jälkeen yhtä ja samaa Keravaa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
okabass 04.09.2009 12:17:44 | |
---|
isojussi: Samaa Liipolaa se on koko ryteikkö täältä päin kattoen - niin kun on 3-tietä etelään mennessä loppu Suomi Hyvinkään jälkeen yhtä ja samaa Keravaa. Niinpä. "Olisin silloin kuin sammakko kaivossa - elvis-sammakko luuli olevansa koko maailmankaikkeuden herra, koska ei ollut koskaan tuntenut mitään muuta kuin kaivon. Kaivoon putosi toinen okabass-sammakko, joka kertoi, ettei kaivo niin ihmeellinen ole. Pieni lätäkkö. Minä olen nähnyt valtameren. Mikä tämmöinen valtameri on? Se paljon suurempi kuin tämä kaivo. Onko se kaksi kertaa suurempi kuin tämä kaivo? Onko se 20 kertaa suurempi kuin tämä kaivo. Ei. Ei voi pitää paikkaansa. No mennään katsomaan. Sammakot odottivat kunnes kaivosta nostettiin vettä ja ne hyppäsivät vinttiin - ja pääsivät ylös kaivosta. Muualta tullut okabass-sammakko vei kaivoelvissammakon valtameren äärelle. No katso nyt? Miltä näyttää? Onko samankokoinen kuin sinun kaivorääpäleesi? elvissammakko hämmentyi niin pahasti, että halkesi ja kuoli." In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
isojussi 04.09.2009 13:19:11 | |
---|
Sen enempää en tätä vatvomista jatka, kuin etää kehotan vielä miettimään, kummin päin ne kaivoasiat lopunperin sittenkään on. Vastoin tietyn ammattiryhmän luuloa, heidän työnsä ei ole pätkääkään muita arvokkaampaa. Onneksi suurin osa heistä ymmärtää asian, eikä käyttäydy muita soittajia kohtaan yhtä ylimielisesti. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
okabass 04.09.2009 14:05:31 | |
---|
isojussi: Sen enempää en tätä vatvomista jatka, kuin etää kehotan vielä miettimään, kummin päin ne kaivoasiat lopunperin sittenkään on. Kyllä ne juuri noin päin ovat: "Samaa Liipolaa se on koko ryteikkö täältä päin kattoen - niin kun on 3-tietä etelään mennessä loppu Suomi Hyvinkään jälkeen yhtä ja samaa Keravaa." Vastoin tietyn ammattiryhmän luuloa, heidän työnsä ei ole pätkääkään muita arvokkaampaa. Vastoin tietyn elvis-onpändmänin luuloa, hänen koneiden kanssa lauleskelunsa ei ole pätkääkään muita arvokkaampaa. Onneksi suurin osa heistä ymmärtää asian, eikä käyttäydy muita soittajia kohtaan yhtä ylimielisesti. Onneksi suurin osa onbändmäneistä ymmärtää asian, eikä käyttäydy yhtä ylimielisesti ja alentuvasti neuvoen soittajia kohtaan. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
isojussi 04.09.2009 14:18:56 (muokattu 04.09.2009 14:23:27) | |
---|
Eiks sun pitäis jo mennä, että kerkiät sinne toiseen päähän Suamee? E: Jos joku otti tän edellisen perjantaishöyn tosissaan, niin pyydän anteeksi sekä itseni että ton toisen tohelon puolesta. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
okabass 04.09.2009 14:48:56 | |
---|
isojussi: Eiks sun pitäis jo mennä, että kerkiät sinne toiseen päähän Suamee? E: Jos joku otti tän edellisen perjantaishöyn tosissaan, niin pyydän anteeksi sekä itseni että ton toisen tohelon puolesta. Joo. Ei tässä ketään olla oikeasti teilaamassa. Pe on Koria, tuuraus Reiskan säestysbändissä, että ei tässä kiire ole. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
isojussi 04.09.2009 15:08:15 | |
---|
okabass: ...Pe on Koria, tuuraus Reiskan säestysbändissä, että ei tässä kiire ole. Mut tänään kummiskin. Jaa niin eihän teitäpäin ookkan Korialle pahakaan matka - sata kilsaa edestakasin. Hyvää keikkaa ja varoo hirvi(öit)ä hän. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jon lord 04.09.2009 15:14:09 | |
---|
Ei mihinkään. Piti olla Jyväskylässä, mutta lehdestä luin ettei olla siellä vaan joku muu. Eikä kukaan ole ilmoittanut minulle mistään peruutuksesta. Hyvin kulkee informaatio, no eipä ole väliksikään. Muutenkin niin vähän noita tulee enää tehtyä etten välitä vaikkei olisi yhtään. Vapaa viikonloppu onkin kiva aloittaa vain olemalla. Hässäkkä alkaa kuitenkin kohta ja töitä ja opiskelua riittää. COVS jäsen N.o 3 |
okabass 04.09.2009 15:17:06 | |
---|
isojussi: Mut tänään kummiskin. Jaa niin eihän teitäpäin ookkan Korialle pahakaan matka - sata kilsaa edestakasin. Hyvää keikkaa ja varoo hirvi(öit)ä hän. Kiitos samoin. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
isojussi 04.09.2009 15:23:27 | |
---|
jon lord: Ei mihinkään. Piti olla Jyväskylässä, mutta lehdestä luin ettei olla siellä vaan joku muu. Eikä kukaan ole ilmoittanut minulle mistään peruutuksesta. Vittumaisia tommoset peruutukset. Pitää olla komeet keikkamäärät, ettei ykskin jo tee isoo lovee budjettiin. Ainakin mun liikeidealla aina paskamaisia hommia. Mutta mites - ilman sarvia ja hampaita - eiks tossa tapauksessa paikalle menemällä saa jo korvauksen? Vaan ei taida kannattaa ajella? ...Vapaa viikonloppu onkin kiva aloittaa vain olemalla... Ja jatkaa maanantaihin asti samaan tahtiin. Mites se meni ... Syö, kun saat, nuku, kun voit ja kuse, kun kerkiät.... Mulla oli viime viikonloppu oikeesti vapaa, enkä tosiaan tehny muuta, kun söin ja makasin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jon lord 04.09.2009 15:34:58 | |
---|
isojussi: Vittumaisia tommoset peruutukset. Pitää olla komeet keikkamäärät, ettei ykskin jo tee isoo lovee budjettiin. Ainakin mun liikeidealla aina paskamaisia hommia. Mutta mites - ilman sarvia ja hampaita - eiks tossa tapauksessa paikalle menemällä saa jo korvauksen? Vaan ei taida kannattaa ajella?
No kun se ei minulla ole päätyö niin ei ole väliä. Kyllä kai se on peruutettu ihan oikeasti mutta vain unohdettu kertoa. COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 04.09.2009 15:45:05 | |
---|
jon lord: No kun se ei minulla ole päätyö niin ei ole väliä. Jees - ymmärsin toki. Kyllä kai se on peruutettu ihan oikeasti mutta vain unohdettu kertoa. Harva kai tahallaan jättää kertomatta, mut sinänsä olis heidänkin hyvä olla huolellisia noissa. Onneks huomasit lehdestä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jon lord 04.09.2009 16:33:07 | |
---|
Heh, kerran jouduin ostamaan Hämeenlinnan torilta lehden että tiesin missä ollaan keikalla. Olin Juha-Matin bändissä ja kunditkaan ei ollu varmoja missä ollaan. Olin omalla autolla liikenteessä ja mentiin muun bändin kanssa eri teitä. COVS jäsen N.o 3 |
hvinnamo 04.09.2009 17:11:09 | |
---|
Älkää olko noin negatiivisia.Jos keikka on peruuntunut niin ei tule turhia kuluja sen tekemisestä :) Ja senkin ajan voi tehdä jotain hyödyllistä! |
okabass 04.09.2009 17:28:40 | |
---|
hvinnamo: Älkää olko noin negatiivisia.Jos keikka on peruuntunut niin ei tule turhia kuluja sen tekemisestä :) Ja senkin ajan voi tehdä jotain hyödyllistä! Joo. Niinhän ystäväni kitaristi-laulaja-säveltäjä Raimo Hast sillon tällöin toteaa: Keikkailua jatketaan niin kauan kun rahat riittää. ;) In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
paapeli 04.09.2009 19:03:19 | |
---|
stagestar: ka, pitkin savvoo ajellaan Pe - La ! No ka, sama suunta. Savolaisen tanssilavan kesän päättäjäistilaisuuteen lähtee mä. |