Tankoprinssi 27.07.2004 21:44:53 | |
---|
Jumaliste,mä taisin olla ainoo joka näki jotain hyvää Yölinnussa...rumpali oli ainakin parempi kuin aiemmin...siis se edellinen... Näinhän mäkin siitä rumpalista sanoin mutta tarkoitin, että bändi on livenä kuitenkin paljon parempi, siis toi tv juttu oli ihan kuin siloiteltu studioversio. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 27.07.2004 22:23:47 | |
---|
Ja siitä haitarin repimisestä kuulin "faktaa" että Silmun haitari on niin pienipalkeinen malli että ilmaa täytyy paljon ponnekkaammin vetää ja työntää , jos meininkiä meinaa saada. Soittaja selviää aina. |
riff 29.07.2004 13:50:58 | |
---|
Totta on varmaan kaikki mitä aiheesta on kirjoiteltu mutta kannattais ottaa huomioon yksi seikka TV-nauhoitusten osalta: Ainakin itselläni ei vielä koskaan ole telkkarikeikka ollut verrattavissa ns. normaaliin keikkaan. Johtunee varmaan siitä, etten ole joka viikko niitä soittanut mutta aina ne on vaikeita omalta osaltaan. Vähän jännittää/häiritsee kun kameramies tulee metrin päähän kuvaamaan soolon soittoa, Monitorointi on erilainen kuin omilla kamoilla, kiire, ja monesti muutenkin huono vetää. Eli itse en ole pystynyt telkkariin soittamaan niin "hyvin" kuin normaalisti. Kai siihenkin tottuis jos tekis enemmän. Viimeisestä on jo aikaa... Uskoisin että nämä syyt osaltaan vaikuttavat lähes kaikkiin kyseisessä ohjelmassa esiintyneisiin soittajiin. |
toyopet 29.07.2004 15:13:42 | |
---|
Ja siitä haitarin repimisestä kuulin "faktaa" että Silmun haitari on niin pienipalkeinen malli että ilmaa täytyy paljon ponnekkaammin vetää ja työntää , jos meininkiä meinaa saada. No näkeehän sen silmälläkin, malli on todella pieni, ilmeisesti yritetään saada Silmu näyttämään todellista isommalta. Hänhän on aikalailla pienikokoinen kaveri, pituudeltaan samaa luokkaa kuin minä mutta luulisin, että 15-20kg ohkaisempi. Normaalikokoinen 4äk casotto on jokseenkin ison oloinen tämän kokoisella miehellä mutta ei sitä onneksi tarvitse pumpata ihan yhtenään. |
Tankoprinssi 29.07.2004 17:43:24 | |
---|
Totta on varmaan kaikki mitä aiheesta on kirjoiteltu mutta kannattais ottaa huomioon yksi seikka TV-nauhoitusten osalta: Ainakin itselläni ei vielä koskaan ole telkkarikeikka ollut verrattavissa ns. normaaliin keikkaan. Johtunee varmaan siitä, etten ole joka viikko niitä soittanut mutta aina ne on vaikeita omalta osaltaan. Vähän jännittää/häiritsee kun kameramies tulee metrin päähän kuvaamaan soolon soittoa, Monitorointi on erilainen kuin omilla kamoilla, kiire, ja monesti muutenkin huono vetää. Eli itse en ole pystynyt telkkariin soittamaan niin "hyvin" kuin normaalisti. Kai siihenkin tottuis jos tekis enemmän. Viimeisestä on jo aikaa... Uskoisin että nämä syyt osaltaan vaikuttavat lähes kaikkiin kyseisessä ohjelmassa esiintyneisiin soittajiin. Olikohan tää syynä niillä Anneli Mattilan säestäjilläkin, kun seisoivat niinkuin rautakangen nielleet puujumalat vai oliko se nyt sitä ns "lava-show:ta"? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |