pekkajau 09.06.2005 14:19:42 | |
---|
Jonkun olen kuullut myös laulavan: "Kuksin rannalla kahta naista...!´" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 09.06.2005 14:22:47 | |
---|
Jonkun olen kuullut myös laulavan: "Kuksin rannalla kahta naista...!´" "Kankee kumpaankin tunkee voin" Nykysuomea riimit kato. ;) |
pekkajau 09.06.2005 14:26:44 | |
---|
Yksi kosketintaiteilija lauloi aina Kikan "Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua!"- laulua todellisella "särmällä" jotta:"Pannaan parrua hanuriin ja voita päälle!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
aarnikotka 09.06.2005 15:18:13 | |
---|
Nosta lippu salkoon: Jos vain vitun nään niin luokses jään. |
Jaskaa pakoon 10.06.2005 10:00:42 | |
---|
Ilmeisesti ihan kuuluu muuntaa jokainen 'unelmoi' sanaksi 'masturboi'. Tätä sääntöä kategorisesti noudattaen voi sitten vain tarkkailla, miten muunnos tähän paikkaan sopii. Esim: 'Meripoika näin, katse kotiin päin, yksinänsä yössä masturboi.' (Toimii) 'Kukka niin pieni kesästä masturboi' (Hmmm...) |
Sertzo S 10.06.2005 10:06:13 | |
---|
Ilmeisesti ihan kuuluu muuntaa jokainen 'unelmoi' sanaksi 'masturboi'. Tätä sääntöä kategorisesti noudattaen voi sitten vain tarkkailla, miten muunnos tähän paikkaan sopii. Esim: 'Meripoika näin, katse kotiin päin, yksinänsä yössä masturboi.' (Toimii) 'Kukka niin pieni kesästä masturboi' (Hmmm...) Kyllä kuuluu! Vaihtoehtoisesti voidaan käyttää myös verbiä: onanoi. Juicehan tuonkin lanseerasi v.1974 'Marilyn'-biisissään kuultavaksemme. |
Riksteri 10.06.2005 10:41:57 | |
---|
Kyllä kuuluu! Vaihtoehtoisesti voidaan käyttää myös verbiä: onanoi. Juicehan tuonkin lanseerasi v.1974 'Marilyn'-biisissään kuultavaksemme. Nijinskyn ensimmäinen koreografia teokseen L'Apres-midi d'un Faune herätti jonkinverran närkästystä vuonna 1912 Pariisissa, kun tanssijat simuloivat onanointia pariisililaiselle hienostoyleisölle. Sitten myöhemmin Kevätuhrissa yleisö olikin jo hereillä esityksen alusta lähtien. Saapas nähdä minkälaisen vaikutuksen Oopperan kesäinen ristiretki sivistyneessä euroopassa aiheen tiimoilta aikaansaakaan :D It's a Jungle Out There. Ulkona on viidakko. |
aantila 10.06.2005 11:23:17 | |
---|
Gröönin Eikkaa: "Vähemmän kiirettä, enemmän naikaa..." |
Sertzo S 10.06.2005 11:27:46 | |
---|
Gröönin Eikkaa: "Vähemmän kiirettä, enemmän naikaa..." Jees! Härmäläinen viisimiljoonainen kansakunta vain lisää sikiämään harjatukkaisten, punakoiden uroiden naidessa persjalkaisia naaraitaan Suomen suviyössä! Minä olen jo kaljuutuneena ukkona urakkani aikoinaan täyttänyt. |
Tankero 11.06.2005 15:03:36 | |
---|
Kokeilkaapa Hernandos hidewayta näillä sanoilla: Enkeli taivaan lausui näin, miks hämmästyitte säikähtäin... Toimii Toinen on Rempallaan jenkka: Tyttö näki sillalta kuinka mustaa vesi oli alhaalla jossakin... ja väliin aina daappa dappa daa... |
Sertzo S 11.06.2005 16:14:06 | |
---|
"Tyttö näki silta kuinka kustaan".... |
jon lord 11.06.2005 17:29:23 | |
---|
Kokeilkaapa Hernandos hidewayta näillä sanoilla: Enkeli taivaan lausui näin, miks hämmästyitte säikähtäin... Toimii Rippikoululaistren kanssa laulettiin tätä näin ja kirkkoherra otti pulttia. Virsikirjassa on muitakin :Vieraalla maalla kaukana on kumpu kivinen ,sen koloon kerran iskettiin puu ristin muotoinen:sävel House of the rising sun. |
Tankero 12.06.2005 02:37:28 | |
---|
"Tyttö näki silta kuinka kustaan".... Tuo Hernando on vanha, mutta Rempaesasta otan grameksit. |
isojussi 12.06.2005 13:59:57 | |
---|
Kokeilkaapa Hernandos hidewayta näillä sanoilla: Enkeli taivaan lausui näin, miks hämmästyitte säikähtäin... Toimii Toinen on Rempallaan jenkka: Tyttö näki sillalta kuinka mustaa vesi oli alhaalla jossakin... ja väliin aina daappa dappa daa... Näitä lisää - kiitos! Satumaa 1: Korkealla kunnahalla hongat huminoi Kirves paukkaa, puuta haukkaa, pokasaha soi. Jätkä siellä, päänsä hiellä leivän saada voi, mutta huilatessaan kyljellänsä unelmoi:. Kaikki alkoi siitä kun mä lopputilin sain, sitten juhlan kunniaksi täyden lastin hain, eikä siinä turhaan liioin kainosteltu lain, pullo kiersi ringissä ja irvisteltiin vain. 2: Jätkän tyttö, syömmen syttö, kulta Norjan maan, syksyn tullen paikat sullen tuppaa lihomaan. Sitten näitä meidän häitä vartti tanssitaan, kuorossa me humalassa kaikki lauletaan: Kaikkihan me täällä ollaan pieni hetki vaan. On aivan turha mammonaa näin koota päälle maan, Joku toinen kuitenkin ne ryyppää aikanaan, juodaan kaikki nyt ja juokoot toiset omiaan. Vai oonks mä jo kerran pannu tän tänne? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 12.06.2005 14:04:46 | |
---|
"Tyttö näki silta kuinka kustaan".... Tyttö näki suihkussa isänsä, Jorman. Jorma oli päästänsä punainee-e-ee-en Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jaskaa pakoon 12.06.2005 15:13:28 | |
---|
Sisäinen herkkä runosieluni on aina hahmottanut näin: Tyttö näytti sillalta kuinka kustaan |
Sertzo S 12.06.2005 20:45:33 (muokattu 12.06.2005 20:46:08) | |
---|
Opit ovat perille menneet. |
Sertzo S 12.06.2005 21:15:36 | |
---|
Paskanpuhumisen jalo taito... |
jjussila 12.06.2005 21:25:25 | |
---|
Paskanpuhumisen jalo taito... Tää on sitä suomalaisten small talk'ia Just niin... ja kyllä jämpti on näin!? |
aisa 12.06.2005 21:36:08 | |
---|
minäminäminäminä!!!! TALUTALUTALUTALU!!!!! ****200*** petriä ammuttiin tuala mettässä. |