Aihe: Nyt etsitään Suomen parasta bilebändiä
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
vatta
29.03.2012 18:50:17
Ompa kovat koirat.
"Syö luumuja!"
jazzmies
29.03.2012 20:41:42
Vilhelmus: RS&K:
- ihan vitun ajava komppiosasto

Joo. Vaikka näillä asioilla tapanani ei ole päteä, mutta rumpali Mikko on oppilaani, perkussionisti Juhana oli viime vuonna oppilaani, basisti Urho oli kaksi vuotta sitten oppilaani ja kitaristi Roba on tällä hetkellä oppilaanani. Kannattaa muuten tsekata The Syke niminen bändi, joka on tuon Mikon juttu, siinä soittaa myös Roba. Ei mulla muuta.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Tankero
30.03.2012 01:16:15
jazzmies: Joo. Vaikka näillä asioilla tapanani ei ole päteä, mutta rumpali Mikko on oppilaani, perkussionisti Juhana oli viime vuonna oppilaani, basisti Urho oli kaksi vuotta sitten oppilaani ja kitaristi Roba on tällä hetkellä oppilaanani. Kannattaa muuten tsekata The Syke niminen bändi, joka on tuon Mikon juttu, siinä soittaa myös Roba. Ei mulla muuta.

Mikko kuka? Pisti kyllä aika mukavasti.

http://youtu.be/pi4_Wd6pOug
Humppajyrä
jazzmies
30.03.2012 11:13:44
Tankero: Mikko kuka? Pisti kyllä aika mukavasti.

Syke on suomalainen tanssiorkesteri ja The Syke on tuore rokkibändi, jossa Mikko Saarinen soittaa rumpuja.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Lennu
30.03.2012 11:15:56

Tankero: Mikko kuka? Pisti kyllä aika mukavasti.

Jaksoin viisi sekuntia.
no is any good musics maked anymore...
Pylkkänen
30.03.2012 11:27:01
Lennu: Jaksoin viisi sekuntia.

Noin kauan? Taidat olla iskelmädiggari. Mulla sähähti kiinni 1. tahdin jälkeen.
Viikset miehen tekee!
EP
30.03.2012 11:35:00
Mä pystyin kuuntelemaan ihan hyvin loppuun asti, samoin kuin ne bilebändienkin biisit.
Pylkkänen
30.03.2012 11:36:31
EP: Mä pystyin kuuntelemaan ihan hyvin loppuun asti, samoin kuin ne bilebändienkin biisit.

Sä et tykkääkään rytmistä. :D
Viikset miehen tekee!
EP
30.03.2012 11:43:35 (muokattu 30.03.2012 11:45:46)
Pylkkänen: Sä et tykkääkään rytmistä. :D

Enpä pelkästä rytmistä tykkääkään, se on liian tylsää kuunneltavaa ..pitemmän päälle, heheee : ))

E: Ehkä se paras tanssipändi löytyisi tuollaisten bilebändien ja tanssipändin välimaastosta?
Einherjar
30.03.2012 12:10:43
EP: Ehkä se paras tanssipändi löytyisi tuollaisten bilebändien ja tanssipändin välimaastosta?
Final Countdown -foksi?
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Tankero
30.03.2012 15:18:58 (muokattu 30.03.2012 15:19:10)
jazzmies: Syke on suomalainen tanssiorkesteri ja The Syke on tuore rokkibändi, jossa Mikko Saarinen soittaa rumpuja.

;)
Humppajyrä
Epämuusikko
30.03.2012 22:41:35 (muokattu 01.04.2012 11:37:59)
Einherjar: Final Countdown -foksi?

Saattohoitotanssien suosikki.

e: oho, joku laittoi plussan :D
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
jazzmies
31.03.2012 19:50:55
Playa olí huono. Piste!
Vilhelmus
31.03.2012 20:05:23

Saatanan saatana, unohtu kattoa ajoissa, vaikka on jopa keikkavapaa lauantai.
Uusintana sitten vasta, niin näkee koko show'n.

Saadakseni viestiin jotain asiaa, sanotaanko vielä RS & Koirat -kokoonpanosta sen verran, että vaikka sekä idea että toteutus on mainioita, niin tosta genrestä ei kyllä millään löydyä paria setillistä sellasta kamaa, jonka jokainen bilekansaurpo tuntee. En tiä sitten tarviikokaan.

e: jazzmiehelle sen verran että kyllähän the syke hommansa hoitaa myös. Ei ehkä musiikillisesti ihan meikäläisen kauraa. Opetat kuulemma myös squash-kaveriani, opeta se rytmiikan taitamisen sijaan pelaamaan, että saan vastusta :P
Jäätävä mänkkinen.
sepisti
31.03.2012 20:46:43
Voitto meni oikeaan osoitteeseen. Aika väsynyttä menoa Playalla...
HotWheels
31.03.2012 20:46:57
jazzmies: Playa olí huono. Piste!

Rokkimiehet Torvinen ja Ahola äänestivät silti.
blaekie
31.03.2012 20:53:54 (muokattu 31.03.2012 20:57:06)

sepisti: Voitto meni oikeaan osoitteeseen. Aika väsynyttä menoa Playalla...

Aika vahvasti ilmaistu ! , En nyt väitä, että kokonaisuutena paras bändi ei olisi tuossa ehkä nyt sitten voittanut, mutta parannettavaa on kyllä Circus bändillä myös. Eniten häiritsee se yhdessä laulu, joka on jossain määrin lätkäjoukkueen kannustushuutotyyppistä, eli hoilottavaa huutoa ! Vähemmän rojua pliis myös , Juha Torvisen linjoilla olen !

EDIT: Playan AC/DC veto oli aika kova, IMO.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Einherjar
31.03.2012 20:58:43 (muokattu 31.03.2012 21:02:37)
Se on tuo tööttisektio. Jos bändissä on tööttejä, niin aina ropisee boonuspisteitä, vaikkei sektio olisi edes mitenkään hyvä. Nämä nyt sentään tööttäsi ihan ok, ettei tarvi sentään häpeämään mennä tuota tulosta sen osalta.
Minulle ei kyllä silti uponnut. Vaikka Playaa vähän moitittiin materiaalin kapeudesta, niin kyllä minusta ne pisteet olisi pitänyt tiputtaa Circuksen niskaan. Lisäksi tuli sama olo, kun joistakin näistä sotilassoittokunnan "soitetaan nyt kun on pakko"-vedoista; Hyvin vetävät, mutta jotenkin munatonta meininkiä. Sellainen jämäkkyys loisti poissaolollaan.
Tällaiseen formaattiin ehkä sopi tuo hirveä lavakohkaaminen, mutta epäilempä että Playa vetäisi pisteet kotiin 90min vetoja verratessa.

edit: Niin juu... Välillä pisti rassaamaan myös Circuksen laulajien huono englanti.

blaekie: EDIT: Playan AC/DC veto oli aika kova, IMO.

Juu. Tämä kyllä pitää vielä itselläkin alleviivata. AC-salama-DC on varmasti yksi hankalimmista coveroitavista, mitä tulee uskottavuuteen.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
jazzmies
31.03.2012 21:16:27
Einherjar: Juu. Tämä kyllä pitää vielä itselläkin alleviivata. AC-salama-DC on varmasti yksi hankalimmista coveroitavista, mitä tulee uskottavuuteen.

Sen verran tanakka ja persoonallinen tulkinta oli, että taidan myydä alkuperäisesitykset ja polttaa tilalle Playan version. Oli se sen verran laadukasta toimintaa.
blaekie
31.03.2012 21:44:50

jazzmies: Sen verran tanakka ja persoonallinen tulkinta oli, että taidan myydä alkuperäisesitykset ja polttaa tilalle Playan version. Oli se sen verran laadukasta toimintaa.

Onhan se tietty noinkin, mutta täytyy tyytyä siihen mitä on tarjolla. Alkuperäistä on turha lienee odottaa joka niemeen ja notkoon keikalle, varsinkaan jos ei ole stadionin kokoluokasta kysymys.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)