Thefish 07.06.2011 17:59:55 | |
---|
Onkos Rintapekistä kuulunut mitään? "This guy can play AND dance!" - Paul Jackson |
Pete V. 07.06.2011 18:10:07 | |
---|
Pete V.: Kiitokset vaan kaikille! Ja, ennenkaikkea järjestelyraskautetuille Korg-hvin akselilla! Niin, taisipa jäädä joku mainitsemattakin, siis, Kiitokset myös ÄM:lle! jne., jos vielä jotakuta en huomannut mainita ... P.S. Niin, terveiset nyt täältä Turun junasta, kohtapuoleen soittelen Hamburger Börsissä hienon Ameriikan vieraan kanssa oikeata tiukkaa New Yorkin jaazziia, eilen soittelin Helsingin Rymy-Eetussa tuokion viihdettä/iskelmää/poppia ... |
half 07.06.2011 18:28:02 | |
---|
Thefish: Onkos Rintapekistä kuulunut mitään? Samaa piti kyselemäni. http://fb.me/QvZyMv3g |
rintapek 07.06.2011 18:34:14 | |
---|
Thefish: Onkos Rintapekistä kuulunut mitään? Täällä ollaan. Luulen jääväni henkiin, mut ihan vielä ei o varmaa... En ton hvinnamon kans kyl enää vetoja lyö. One kind of music only - the good kind |
manjaana 07.06.2011 19:07:50 | |
---|
rintapek: Täällä ollaan. Luulen jääväni henkiin, mut ihan vielä ei o varmaa... En ton hvinnamon kans kyl enää vetoja lyö. Juu vedosta saa nuhan, joten ei kannata. Ja hyvä ko oot hengissä, hoitsuna hiukan huoli kalvoi ehtoollakin, kun ei voitu jäädä enää kahtelemaan.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
EP 07.06.2011 19:27:31 | |
---|
rintapek: Täällä ollaan. Luulen jääväni henkiin, mut ihan vielä ei o varmaa.. Eli iskennä jälkitaati? : ) |
rintapek 07.06.2011 19:50:17 | |
---|
EP: Eli iskennä jälkitaati? : ) Ei, vaan tyhmyys. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Nyt mä tiedän, et se on totta. One kind of music only - the good kind |
ÄM 07.06.2011 19:59:50 (muokattu 07.06.2011 20:00:02) | |
---|
rintapek: Täällä ollaan. Luulen jääväni henkiin, mut ihan vielä ei o varmaa... En ton hvinnamon kans kyl enää vetoja lyö. Etkös sä kaks vuotta sitten nukkunu autossa? Täytyy ens kerralla vaan saada se auto siihen grillikatoksen viereen : ). Oiskohan joku joskus jo yrittänytkin samaa sillä bemarilla : ). Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Ukko 07.06.2011 20:07:47 | |
---|
rintapek: Ei, vaan tyhmyys. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Nyt mä tiedän, et se on totta. Ei vaan se on se viina piru ;) COVS jäsen nro 6 |
EP 08.06.2011 06:36:17 (muokattu 08.06.2011 06:37:05) | |
---|
Pete V.: Tervehdys! Kiitokset vaan kaikille! Ja, ennenkaikkea järjestelyraskautetuille Korg-hvin akselilla! Tulin vähän niinkuin yllättäin kutsumattomana/ilmoittautumattomana, mutta tosihienoon tilaisuuteen/tilanteeseen..
P.S. Sorry, olen nykyään todella epäaktiivinen kirjoittelemaan netissä mitään ... Terveisin, Pete V. Trump. No mutta toihan on toisaalta ihan ymmärrettävää, täällä on usein niin KUIVAA ja asiapitoista keskustelua, sen sijaan tuollaiset virkistävät ja arjen rutiini katkaisevat tilaisuudet kannattaa aina käydä jos vaan suinkin ehtii ja jaksaa ..hih! : ) |
EP 08.06.2011 06:49:42 (muokattu 08.06.2011 06:50:35) | |
---|
ÄM: Etkös sä kaks vuotta sitten nukkunu autossa? Täytyy ens kerralla vaan saada se auto siihen grillikatoksen viereen : ).. Vastaavissa tilaisuuksissa missä oon käynyt niis on ollut varattuna joko kottikärryt tai wanhanajan maitokärryt tuohon tehtävään, sellaisilla käy mukavasti pikku "siirtelyt" : ) |
fox 10.06.2011 14:13:21 | |
---|
EP: tuollaiset virkistävät ja arjen rutiini katkaisevat tilaisuudet kannattaa aina käydä jos vaan suinkin ehtii ja jaksaa ..hih! : ) Kyllä näin on, valitettavasti en sitte tänä kesänä kyenny lähteä fillaroimaan Pöystilään.. Joka Jumalan alkukesä mulla kun on noi kesäteatteri-proggikset haittana. Tosin eipä se "sota yhtä miestä kaipaa", ja varsinaisestihan en sillee tanssimusiikin jaloa taitoa vuosikymmeniin oo harjoittanu.. ;) Mutta kaikille tutuille hyvää kesää, ja mikäli ette mitään "järkevää", kuten esim. soittokeikkaa, keksi 6.8. niin lähtekääpä suurin piirtein noille samoille "laitumille" muutaman kilsan päähän Pöystilästä kattomaan muita muus-nettiläisiä tänne: http://www.kolumbus.fi/achristi/klubi.html ja myös: www.lehmo.com/augustrock (tulossa jo 12. hyväntekeväisyys-minifestari) niin tuette TAYS Lastenpsykiatrian klinikkaa samalla ku näette jotain 50-60 mnet-aktiivia. Ehkä jopa Johtajan ja Juhanin? Hyvä mieli tulee taatusti! Hyvää kesää kaikille soittajakolleegoille, olkoon polkunne aurinkoinen, kuten navajot ruukaavat toivottaa! t. kettu |
Ukko 24.06.2011 18:00:43 | |
---|
COVS jäsen nro 6 |
EP 24.06.2011 18:36:46 | |
---|
|