Aihe: Tanssimusiikin ylijohtaja on puhunut
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
ÄM
23.04.2012 20:04:02

levesinet: Nyt se meni kyllä liian pitkälle. Ei ollut enää hauskaa luettavaa.

Joo vähän sävy muuttunut.
Aiemmin se on selkeesti pyrkinyt säilyttämään jonkinlaisen uskottavuuden, pitäytymällä, oman faktamaailmansa pohjalta, asiassa. Nyt toi rupeaa kääntymään melkeimpä vittuilun ja luokattoman huutelun puolelle.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
rintapek
23.04.2012 20:09:11

ÄM: Joo vähän sävy muuttunut.
Aiemmin se on selkeesti pyrkinyt säilyttämään jonkinlaisen uskottavuuden, pitäytymällä, oman faktamaailmansa pohjalta, asiassa. Nyt toi rupeaa kääntymään melkeimpä vittuilun ja luokattoman huutelun puolelle.

Ei tos ny välttämättä ole kummemmasta kyse, kuin että joku resepti on unohtunut uusia.
One kind of music only - the good kind
ÄM
23.04.2012 20:28:55

rintapek: Ei tos ny välttämättä ole kummemmasta kyse, kuin että joku resepti on unohtunut uusia.

Jotain tällaista.
Ja täähän oli nyt selkeesti kotona valmiiks kirjoitettu ja printattu, eikä kiireessä paikan päällä. Siihen nähden varsinkin aika mielenkiintoista kuraa.

Tai ehkä kaveri on ollut koko illan kuuntelemassa jotain oikein väärin soittavaa tanssiorkesteria. Suivaantunut sitten siitä, ottanu taksin himaan, tempassu kossun huiviin ja ruvennu kirjoittamaan.

Pitäiskö se kutsua tänne palstalle, saatais keskusteluihin eloa ja moderaattoreille tekemistä.
Mesa/Boogie
23.04.2012 20:31:44
ÄM: Jotain tällaista.
Ja täähän oli nyt selkeesti kotona valmiiks kirjoitettu ja printattu, eikä kiireessä paikan päällä. Siihen nähden varsinkin aika mielenkiintoista kuraa.

Tai ehkä kaveri on ollut koko illan kuuntelemassa jotain oikein väärin soittavaa tanssiorkesteria. Suivaantunut sitten siitä, ottanu taksin himaan, tempassu kossun huiviin ja ruvennu kirjoittamaan.

Pitäiskö se kutsua tänne palstalle, saatais keskusteluihin eloa ja moderaattoreille tekemistä.

Kyllä ne edellisetkin oli himassa printattuja papereita. Tätä viimeisintä en vaan jaksanut kirjoittaa uudestaan.
ÄM
23.04.2012 20:34:30

Mesa/Boogie: Kyllä ne edellisetkin oli himassa printattuja papereita. Tätä viimeisintä en vaan jaksanut kirjoittaa uudestaan.

Eiks jossain alkuvaiheessa ollu joku käsin raapustettu, paikan päällä tehty, vai muistanko väärin?
Mesa/Boogie
23.04.2012 20:41:40
ÄM: Eiks jossain alkuvaiheessa ollu joku käsin raapustettu, paikan päällä tehty, vai muistanko väärin?

Tää on kaiketi neljäs mun näkemä ja ne on ollut kaikki printattuja. Mut jossain vaiheessa tässä keskustelussa tais tulla ilmi, että tää ilmiö on jo 15v ikäinen...
EP
23.04.2012 20:46:09 (muokattu 23.04.2012 21:11:08)
-------------------------
rintapek
23.04.2012 20:59:58

ÄM: Jotain tällaista.

Plääh. Kaveri ny vaan ei o hoksannu sitä, et live on liveä ja että jokseenkin jokainen orkesteri pyrkii taitojensa puitteissa tekemään parhaansa. Hän tahtois kuulla casiorkesteria tai levyä ja sit väitellä ceedeesoittimen oikeasta pyörimisnopeudesta.

Pändi toki vois varustautua aanelosilla, mis on printattu numerot nelosesta kymppiin ja biisin jälkeen sit niillä jakaa arvostelut, et menikö ne tangontaivutukset oppikirjan mukaan vai ei. Ja jos ne seeprakengät ei kiillä tarpeeksi et niillä vois peilata hameen alta pimppaa (***kele, uudet kengät ja nyt jo kärjestä halki) niin se tuppaa olemaan asia johon pändi ei voi vaikuttaa.

Paitti mun stressiklubi, jonka uudeksi myyntivaltiksi just laitoin kengänkiilloituspalvelun.
jape2
23.04.2012 21:04:15
Mesa/Boogie: Tää on kaiketi neljäs mun näkemä ja ne on ollut kaikki printattuja. Mut jossain vaiheessa tässä keskustelussa tais tulla ilmi, että tää ilmiö on jo 15v ikäinen...

Tampereellahan toi enimmäkseen pyöri ja pyörii. Toki oon nähnyt muuallakin.
Ennen kommentit oli suullisia (myös silloin jo erikoisia), mutta nyt on kirjallinen ura Nobelia vailla.
Soettakkee humppoooooooo!
Eddy
23.04.2012 21:15:36 (muokattu 23.04.2012 21:22:18)
Oiskohan tanssipaikkojen kaatumiset näiden legatoa hakkaavien rumpaleiden syytä? Parit staccatot sinnetänne sijoiteltuna ja edesmenneessä Wanhassa Maestrossa tanssittaisiin vieläkin päivällä ja illalla...
Koskettelen soittimia...
Anonymous-jazz
24.04.2012 18:05:11 (muokattu 24.04.2012 18:10:13)

Aika kovaa tekstiä toi uusin referaatti tanssimusiikinylijohtajalta.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
EP
24.04.2012 20:05:56 (muokattu 24.04.2012 20:06:21)
Anonymous-jazz: Aika kovaa tekstiä toi uusin referaatti tanssimusiikinylijohtajalta.

Tai oikeestaan vaikuttaa reklamaatiolta paitsi, että siitä ei selviä oikein mitään muuta kun, että asiakas on tyytymätön! : )
Anonymous-jazz
24.04.2012 20:10:21

EP: Tai oikeestaan vaikuttaa reklamaatiolta paitsi, että siitä ei selviä oikein mitään muuta kun, että asiakas on tyytymätön! : )

Mitähän toikin äijä ois kirjoittanut Chick Corea Elektric Band 1985 vuoden world tourista jos ois nähnyt yhden noista keikoista. Ois varmaan referoinut jotenkin näin;

"Rumpalin ilmeestä näki, että mies ei nauti soittamisesta ollenkaan vaikka on äärimmäisen tekninen ja huippu kaveri."

"Kosketinsoittaja/liideri/pässi ei näytä oikein nauttivan orkesterinsa menosta ja naamasta paistaa liika skientologia".
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
jape2
24.04.2012 20:11:45
EP: Tai oikeestaan vaikuttaa reklamaatiolta paitsi, että siitä ei selviä oikein mitään muuta kun, että asiakas on tyytymätön! : )

Ei tyytymätön asiakas tulis saman bändin perässä uudestaan ja uudestaan.
Tai värkkäisi noottia jo kotona, ja ostais lipun että voi sen antaa.
Tuo mies on...niin no.
Soettakkee humppoooooooo!
rintapek
24.04.2012 20:32:14

jape2: Ei tyytymätön asiakas tulis saman bändin perässä uudestaan ja uudestaan.
Tai värkkäisi noottia jo kotona, ja ostais lipun että voi sen antaa.
Tuo mies on...niin no.

Olet tossa jotenkin hianosti jäljillä.
Tyytymätön asiakas on semmottinen, joka äänestää jaloillaan. Ei niit paikankuntia niin hirveesti ole semmoisia, mistä ei löydy toista paikkaa, mis on olutta ja naisia.
Mikko T.
25.04.2012 23:13:53

Mesa/Boogie: ...to be continued...

http://dl.dropbox.com/u/31004921/1.jpg
http://dl.dropbox.com/u/31004921/2.jpg

Nyt ei jaksa kirjoittaa uudestaan.

Kiitos. Nyt viimeistään multa tulee.
Tänään tällä lailla.
Carde
26.04.2012 18:24:07
Mä olin kerran sivusta todistamassa tilannetta, kun Ylijohtaja antoi lappunsa erään M-bändin muistaakseni basistille: "Tässä olis teillekin tämmöinen...". Soittajan ilme oli näkemisen arvoinen, kun alkoi lukea tuotosta.

Taidan tulostaa nuo ohjeet, ja seuraavan kerran kohdatessa pyytää tarkennuksia Ylijohtajalta.
-Ja juu kyllä, mä olen täältä lattian puolelta.
baron
26.04.2012 20:04:58

"Teille esiintyminen on väline tuoda esille kasvatus-, henkilö- ja parisuhdetraumanne"

Miten se tonkin on kekannut? Just siksi mä just keikkailenkin!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Basso-Aslak
27.04.2012 00:14:48

Jos Päällikkö ei nuorena ymmärtänyt nostaa tyttyä usiaita kertoja päälle ja silleen... niin ei se ole varmastikaan siitä kiinni että meidän joidenkin taitamattomien toimesta se sat sat saa ei menekään aina kellon mukaan.
Voi veljet, tuo valaiseva Päällikön kohtaaminen on jäänyt osaltani tapahtumatta, ainoastaan se mieltä ylentävä hetki kun vanhempi seeprakenkä sekuntikellon kanssa validoi (tai diskvalifioi) hitaan valssin tempoa auttaa jotenkin ymmärtämään mistä olenkaan jäänyt paitsi.
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
Rock n
30.04.2012 15:00:52
Carde: Mä olin kerran sivusta todistamassa tilannetta, kun Ylijohtaja antoi lappunsa erään M-bändin muistaakseni basistille: "Tässä olis teillekin tämmöinen...". Soittajan ilme oli näkemisen arvoinen, kun alkoi lukea tuotosta.

Taidan tulostaa nuo ohjeet, ja seuraavan kerran kohdatessa pyytää tarkennuksia Ylijohtajalta.
-Ja juu kyllä, mä olen täältä lattian puolelta.

Ylijpohtaja on saanut taakseen pienen kannattajajoukonkin. Kehuikin että monet ovat häntä kiitelleet. Kovin aktiivista hänen kannattajajoukkonsa ei kuitenkaan näyttäisi olevan. Lentolehtisten jakelijoita on yrittänyt värvätä, mutta aika huonolla tuloksella - ainakin siltä näyttää. Ylijohtaja näyttäisi olevan aika tehokas jakelija itsekin - lähes kaikki Jyväskylän eteläpuolella keikkailevat bändit ovat lappunsa saaneet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)