Aihe: Pohjanhovista kuuluu kummia..
1 2 3 4 58 9 10 11 1214 15 16 17 18
v_m_kangas
24.05.2007 18:01:03

Joo, huomasin saman ilmon. Oli heti avajaisiltana satsattu laatuun!

Oho..yllätys oli, että Daniel S. on kokoonpanossa ;-O
Humppaa tai soita humppaa
uruttaja
24.05.2007 18:17:20

Sekin vielä-
Juupe
24.05.2007 22:31:34

Onko Daaniel taas kehissä? Viimeksi kun näin joskus puoli vuotta sitten, niin sanoi ettei ole soitellut pitkään aikaan.
uruttaja
24.05.2007 22:38:28
Onko Daaniel taas kehissä? Viimeksi kun näin joskus puoli vuotta sitten, niin sanoi ettei ole soitellut pitkään aikaan.

Onhan se yrittänyt koko ajan jossain, mutta kun ei taitu eikä pärjää.
Musiikkia korville
25.05.2007 08:05:05

Täällä kun on puhuttu noista muistakin kuin Pohjanhovista, niin kerronpa myös sen, että Waltikka lopettaa vähintäänkin naistentanssit eli siis arkivedot. Saas nähän millon loppuu koko live...
By: MK
isojussi
25.05.2007 08:13:38
Täällä kun on puhuttu noista muistakin kuin Pohjanhovista, niin kerronpa myös sen, että Waltikka lopettaa vähintäänkin naistentanssit eli siis arkivedot. Saas nähän millon loppuu koko live...

Paltialahan jo taannoin lehdessä valitteli, kun bändit on niin kalliita.

Mulla on siitä äijästä aika selkeä mielipide, mutta en viitsi sanoa sitä tässä, kun on vapaa viikonloppu, niin vois olla kiva olla joutumatta jäähylle.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Musiikkia korville
25.05.2007 08:21:58

Paltialahan jo taannoin lehdessä valitteli, kun bändit on niin kalliita.

Mulla on siitä äijästä aika selkeä mielipide, mutta en viitsi sanoa sitä tässä, kun on vapaa viikonloppu, niin vois olla kiva olla joutumatta jäähylle.

Voihan se olla noinkin, että bändit tuntuu kalliilta, jos/kun ei porukkaa käy... Syitä sais kyllä etsiä jostain muualta...
isojussi
25.05.2007 08:30:08
Voihan se olla noinkin, että bändit tuntuu kalliilta, jos/kun ei porukkaa käy... Syitä sais kyllä etsiä jostain muualta...

Hehe - jätkä yrittää yllyttää mua ihan puoli tosissaan - mut mä vaikenen, kuin muuri.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Musiikkia korville
25.05.2007 08:35:14

Hehe - jätkä yrittää yllyttää mua ihan puoli tosissaan - mut mä vaikenen, kuin muuri.

Aina sen verran, että voi sanoa... :)

Ei vainen. En ees yrittäny... Meinasin vaan, että jos viivan alle jää aina miinusmerkkinen tulos, niin kyllähän se tuntuu siltä, että tuon suurimman kulun aiheuttaja on syynä alamäkeen. Todellisuudessahan homma ei vaan mee noin.
v_m_kangas
25.05.2007 08:36:16

Pistä yv:llä vaikka mulle niin saat kevennettyä taakkaasi :)
sonic77
25.05.2007 09:38:19
Kiiminkiin on lehtimainoksen mukaan avattu uusi ruoka- ja tanssiravintola (onko tuo sitten Tikankontti uudella nimellä?). Tanssien avausohjelmakin on heti viimeisen päälle Patelan huipulta: Valonders!

Nytkö se meinaa ovensa avata? Eikös se ole yrittänyt polkea hommaansa käyntiin jo viimeisen kuukauden ajan, vaan aina on jotain kapuloita ollu rattahissa
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
uruttaja
25.05.2007 10:05:21
Nytkö se meinaa ovensa avata? Eikös se ole yrittänyt polkea hommaansa käyntiin jo viimeisen kuukauden ajan, vaan aina on jotain kapuloita ollu rattahissa

Silloin kun siitä eka kerran oli täällä juttua, niin siellähän oli remontti vielä täysin kesken.
sonic77
25.05.2007 10:28:03
Silloin kun siitä eka kerran oli täällä juttua, niin siellähän oli remontti vielä täysin kesken.

Näin on ilmeisesti ollu, mutta ihmetyttää se, että ne oli sopinu alustavasti yhen kaverin bändin kanssa keikan avajaisiin, joiden piti olla jo yli kuukausi sitten.
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
manjaana
25.05.2007 11:38:16

Ei täälläkään enää ole perjantai tanssuja, ei ollut kilpailua aikoihin ja näin siinä sit kävi. Sama jengi käy ilman humpanturskuttajiakin..
-Tuju akka-
Riksteri
25.05.2007 12:11:10
Ei täälläkään enää ole perjantai tanssuja, ei ollut kilpailua aikoihin ja näin siinä sit kävi. Sama jengi käy ilman humpanturskuttajiakin..

Jotenkin tuntuu siltä että tanssipaikat yrittävät liian tasokkailla ja kalliilla tähtiorkestereilla houkutella suuria massoja tanssitapahtumiin. Tanssijoille riittää pienempikin 'tekninen' osaaminen eikä laulajankaan tarvitse olla mikään valtakunnan huippuartisti. Jännä nähdä menestyykö tuo Valonders yhtä hyvin kuin vaikkapa Pekkaniskan Pojat, joka on lyhyessä ajassa noussut yhdeksi suosituimmista orkestereista ja nimenomaan sellaisella ajatuksella, että tanssittavuus ja tanssijoiden toiveet ovat olleet ohjelmistossa se tärkein tekijä ihan käytännössä eikä vain korulauseissa ja mainosmiesten puheissa.
v_m_kangas
25.05.2007 12:23:53

Jännä nähdä menestyykö tuo Valonders yhtä hyvin kuin vaikkapa Pekkaniskan Pojat,

Eipä ole jännittämistä. Olen katsonut niitä videopätkiä ;)
Riksteri
25.05.2007 12:27:45
Eipä ole jännittämistä. Olen katsonut niitä videopätkiä ;)

Mikäs vika niissä? Huumoripitoista musisointia, jota on hauska seurata eikä tarvi ryppy otsassa tanssia mitään piilodadaa tai maailman karmeimpia käännöskappaleita suomalaiskansallisesti turskautettuna, höystettynä elähtäneellä päissään olevalla iskelmästaralla ...
uruttaja
25.05.2007 13:09:48
Mikäs vika niissä? Huumoripitoista musisointia, jota on hauska seurata eikä tarvi ryppy otsassa tanssia mitään piilodadaa tai maailman karmeimpia käännöskappaleita suomalaiskansallisesti turskautettuna, höystettynä elähtäneellä päissään olevalla iskelmästaralla ...

Se bändi on oikeasti perseestä. PNP:ssä on kuitenkin paljon hyvääkin.
vesku.ka
25.05.2007 14:17:18
Ja takaisin otsikon nimittämään paikkaan,,,

Kävin tänään kahvilla yhden muusikon kanssa jolla on keikka Pohjanhovissa heinäkuussa. Oli tullu semmoset ohjeet, että Night Lifessä soitetaan 3x45min. Ei humppaa eikä valssia vaan nuorekasta meininkiä.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
uruttaja
25.05.2007 14:18:44
Ja takaisin otsikon nimittämään paikkaan,,,

Kävin tänään kahvilla yhden muusikon kanssa jolla on keikka Pohjanhovissa heinäkuussa. Oli tullu semmoset ohjeet, että Night Lifessä soitetaan 3x45min. Ei humppaa eikä valssia vaan nuorekasta meininkiä.

No hyvä. Vedetäänpä sitte noin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)