paice60 04.06.2006 16:26:52 | |
---|
Humppa tuo, humppa vie... Paluuta ei taida olla. Humppa tuo hyvän mielen ja humppa vie mielenterveyden ja rahat, mutta mukavaa se on. Tervetuloa joukkoon. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
Landola59 04.06.2006 16:28:28 | |
---|
Humppa tuo hyvän mielen ja humppa vie mielenterveyden ja rahat, mutta mukavaa se on. Tervetuloa joukkoon. Kiitoksia. Tämä koskettaa syvästi. Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
paice60 04.06.2006 16:30:00 | |
---|
Kiitoksia. Tämä koskettaa syvästi. Tarvitsetko nenäliinaa? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 04.06.2006 16:31:08 | |
---|
Humppa tuo hyvän mielen ja humppa vie mielenterveyden ja rahat, mutta mukavaa se on. Tervetuloa joukkoon. Joo. Ja viiden kitaran, kahden basson, rumpusatsin ja kolmien kosketinsoittimien omistajana voin todistaa, että rahat menee... Ja ne tulot, *kohauttelee olkapäitään* Vaan hunpa pysyy. |
Landola59 04.06.2006 16:32:49 (muokattu 04.06.2006 16:33:36) | |
---|
Tarvitsetko nenäliinaa? Ei kyllä tässä hian helmaa riittää... Joo. Ja viiden kitaran, kahden basson, rumpusatsin ja kolmien kosketinsoittimien omistajana voin todistaa, että rahat menee... Ja ne tulot, *kohauttelee olkapäitään* Sillälailla... Tätä minäki tavoittelen. Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
paice60 04.06.2006 16:42:35 | |
---|
Joo. Ja viiden kitaran, kahden basson, rumpusatsin ja kolmien kosketinsoittimien omistajana voin todistaa, että rahat menee... Ja ne tulot, *kohauttelee olkapäitään* Vaan hunpa pysyy. Sulla on sitten aikamoinen kartano missä pitää soittimia. Mulla on rummut ja PA vehkeet, mutta ne on autossa koko ajan, ei ole kotona tilaa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
humppahanuristi 04.06.2006 19:03:48 | |
---|
Sulla on sitten aikamoinen kartano missä pitää soittimia. Mulla on rummut ja PA vehkeet, mutta ne on autossa koko ajan, ei ole kotona tilaa. Minulla on vehkeet ympäri kyliä.... No ne 4 kpl haitareita ja 2 kitaraa on kotona. PA-vehkeet taas millon missäkin. Ilman haitaria ei ole tanssimusiikkia... |
R.Syke 04.06.2006 19:07:51 | |
---|
Sulla on sitten aikamoinen kartano missä pitää soittimia. Mulla on rummut ja PA vehkeet, mutta ne on autossa koko ajan, ei ole kotona tilaa. No ei kartano, mutta omakotitalon alakerrasta 2 huonetta menee...Onneks jälkikasvu on lentänyt jo maailmalle. |
Landola59 04.06.2006 19:14:16 | |
---|
...Onneks jälkikasvu on lennätetty jo maailmalle..... ? Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
R.Syke 04.06.2006 19:16:19 | |
---|
nätetty.... ? Vapaaehtoisesti poistuneet :) |
paice60 04.06.2006 19:17:50 | |
---|
Vapaaehtoisesti poistuneet :) Lievällä väkivallalla ja perinnöttömäksi ( menikö oikein?) jättämisellä uhkailulla, vai? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 04.06.2006 19:19:30 (muokattu 04.06.2006 19:21:19) | |
---|
Lievällä väkivallalla ja perinnöttömäksi ( menikö oikein?) jättämisellä uhkailulla, vai? Ei, vaan istuin rumpujen ääreen ja rupesin soittaan. Poika, joka on rumpali, häipyi heti. Tytär lähtiessään sanoi, että, jos vielä soitat rumpuja, en tule hautajaisiisi. On se tylyä. cha-cha-cha. |
paice60 04.06.2006 19:21:06 (muokattu 04.06.2006 19:22:02) | |
---|
Ei, vaan istuin rumpujen ääreen ja rupesin soittaan. Poika, joka on rumpali, häipyi heti. Tehokas konsti. meillä toimii toi sama yleisöön, heh heh. Niin ja jatkoi että jos jatkat soittamista ne hautajaiset tulee nopeammin kuin uskotkaan. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 04.06.2006 20:01:11 (muokattu 04.06.2006 20:01:57) | |
---|
Tehokas konsti. meillä toimii toi sama yleisöön, heh heh. Niin ja jatkoi että jos jatkat soittamista ne hautajaiset tulee nopeammin kuin uskotkaan. Pettymys :( Mielestäni olen ihan hjuva amatöörirumpari. yy-kaa- koo -nee- ja valssi lähtee... |
paice60 04.06.2006 20:12:58 | |
---|
Pettymys :( Mielestäni olen ihan hjuva amatöörirumpari. yy-kaa- koo -nee- ja valssi lähtee... Jätkät puhu että aikoinaan yksi rumpari (siis en minä) oli lopettanut kaikki valssit aina filliin joka jakautui neljään, eli pojat ei koskaan tienneet että mihin pitäis lopettaa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 04.06.2006 20:14:47 (muokattu 04.06.2006 20:15:36) | |
---|
Jätkät puhu että aikoinaan yksi rumpari (siis en minä) oli lopettanut kaikki valssit aina filliin joka jakautui neljään, eli pojat ei koskaan tienneet että mihin pitäis lopettaa. No, jätkät puhuu nyt, mitä sylki suuhun tuo! Mutta: kertotaulut kannattaa opetella kunnolla. Sen jälkeen on, mitä jakaa! |
DVD 04.06.2006 23:16:50 | |
---|
Joo. Ja viiden kitaran, kahden basson, rumpusatsin ja kolmien kosketinsoittimien omistajana voin todistaa, että rahat menee.... Meidän kitaristi laski soittimensa viime lauantaina. Yhteensä 20 kitaraa ja bassoa. Niistä kolme akustista ja yksi sähkis on itse rakennettuja. Lisäksi löytyy rummut ja kiipparit. Viimeisin ostos mennä keskiviikkona oli Selmerin saksofoni. |
paice60 04.06.2006 23:20:57 | |
---|
Meidän kitaristi laski soittimensa viime lauantaina. Yhteensä 20 kitaraa ja bassoa. Niistä kolme akustista ja yksi sähkis on itse rakennettuja. Lisäksi löytyy rummut ja kiipparit. Viimeisin ostos mennä keskiviikkona oli Selmerin saksofoni. Ei taida olla pikkurahasta pulaa, paitsi ehkä nyt. Jos minäkin olisin säilyttänyt kaikki soittimeni, mitä on tullut hankittua, niin niitä olisi aika läjä, mutta köyhä ei pysty pitämään, on pakko myydä kun hankkii uutta ja sitä paitsi ei olisi kyllä tilaakaan pitää niitä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
baron 04.06.2006 23:29:04 | |
---|
Ei taida olla pikkurahasta pulaa, paitsi ehkä nyt. Jos minäkin olisin säilyttänyt kaikki soittimeni, mitä on tullut hankittua, niin niitä olisi aika läjä, mutta köyhä ei pysty pitämään, on pakko myydä kun hankkii uutta ja sitä paitsi ei olisi kyllä tilaakaan pitää niitä. No joo, mä ostin eilen mun kahdeksannet kiipparit, yksistäkään en oo raaskinut luopua ja alkaa tulla säilytystilaongelmia. Vaikka mulla kaksikin akustista on, niin flyygelistä vielä haaveilen, en vaan tiedä, minne sen sijoittaisin, taitaa tulla asunnon osto eteen. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
paice60 04.06.2006 23:30:31 | |
---|
No joo, mä ostin eilen mun kahdeksannet kiipparit, yksistäkään en oo raaskinut luopua ja alkaa tulla säilytystilaongelmia. Vaikka mulla kaksikin akustista on, niin flyygelistä vielä haaveilen, en vaan tiedä, minne sen sijoittaisin, taitaa tulla asunnon osto eteen. Sähän voit sinne flyygeliin muuttaa sitten asumaan, kyllä sinne mahtuu. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |