Aihe: Bändi historiikki..
1 2 3 4 58 9 10 11 12
paice60
07.04.2006 00:57:53
On syytäkin kehua!
Ainoa muusikko, joka on piessyt mut sulkapallossa!!

Me tavattiin Reiskan poika laivalla, olisko ollut Cinderella, ja oli mukava kaveri. Ei yhtään tuonut esiin että on Reijon poika. Ja hyvä soittaankin vielä.
Ajattelenko....siis olenko?
uruttaja
07.04.2006 00:58:04
Pentti Hietasella ja mulla on sama komppiryhmä, tai tarkemmin sanottuna oli.
baron
07.04.2006 00:59:12

Me tavattiin Reiskan poika laivalla, olisko ollut Cinderella, ja oli mukava kaveri. Ei yhtään tuonut esiin että on Reijon poika. Ja hyvä soittaankin vielä.

Ai, malttoi olla leveilemättä, että voittanut mut?
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
07.04.2006 01:00:35

Eikö Muzakki pessy sut viime viikolla?
baron
07.04.2006 01:02:49 (muokattu 07.04.2006 01:05:14)

Eikö Muzakki pessy sut viime viikolla?

Tä! Mä voitin 3-0!
Muzak on muutaman kerran voittanut, mutta ei piessyt!

Kaikki nää kalkkikset, PB:t, Mikit, Notet, Samulit on olleet vastaantulijoita!!!
uruttaja
07.04.2006 01:05:50
Tä! Mä voitin 3-0!
Muzak on muutaman kerran voittanut, mutta ei piessyt!

Kaikki nää kalkkikset, PB:t, Mikit, Notet, Samulit on olleet vastaantulijoita!!!

Jostain luin, mutta lienee just se kerta kun oli vienyt sua perusteellisesti, Pidä pintasi.
paice60
07.04.2006 01:09:03

Ei tullut puheeksi siinä kohtaa, mutta seuraavan kerran kun näen niin kysyn.
baron
07.04.2006 01:09:27

Jostain luin, mutta lienee just se kerta kun oli vienyt sua perusteellisesti, Pidä pintasi.

No oonhan mä COB:n paras ja kyllä mä sen Reijonpoika Kallionkin vielä päihitän!!
paice60
07.04.2006 01:11:57
No oonhan mä COB:n paras ja kyllä mä sen Reijonpoika Kallionkin vielä päihitän!!

Ihan pieni kysymys. Kun nyt kuitenkin olen tällä palstalla suhteellisen uusi niin haluaisin tietää, että mikä tämä COB on?
baron
07.04.2006 01:13:47

Ihan pieni kysymys. Kun nyt kuitenkin olen tällä palstalla suhteellisen uusi niin haluaisin tietää, että mikä tämä COB on?

Mun lapset.
Children of Baron.

(Stadin kovimmat kiipparistit tietenkin)
uruttaja
07.04.2006 01:14:23 (muokattu 07.04.2006 01:14:45)
Mun lapset.
Children of Baron.

(Stadin kovimmat kiipparistit tietenkin)

Mä oon Oulusta. Kutsuttuna jäsenenä. Ylpeänä sellaisena.
baron
07.04.2006 01:17:20 (muokattu 07.04.2006 01:18:47)

Mä oon Oulusta. Kutsuttuna jäsenenä. Ylpeänä sellaisena.

COB-jamit on korkeatasoisin musiikkitapahtuma mitä stadissa (kenties Suomessa, Euroopasssa?) tapahtuu!

Vierailijoita on käynyt sekä ympäri Suomen (esim Oulu) että ympäri maailman (esim Los Angeles).
paice60
07.04.2006 01:21:00
COB-jamit on korkeatasoisin musiikkitapahtuma mitä stadissa (kenties Suomessa, Euroopasssa?) tapahtuu!

Vierailijoita on käynyt sekä ympäri Suomen (esim Oulu) että ympäri maailman (esim Los Angeles).

Kiitän tiedosta. Katsokaas jos ei kysy niin ei tiedä ja kysyvä ei tieltä eksy, paitsi jos kysyy väärää tietä. Mikähän mahtaa olla pääsyvaatimuksena tuohon kokoonpanoon?
EP
07.04.2006 01:22:41 (muokattu 07.04.2006 01:23:16)
Kiitän tiedosta. Katsokaas jos ei kysy niin ei tiedä ja kysyvä ei tieltä eksy, paitsi jos kysyy väärää tietä. Mikähän mahtaa olla pääsyvaatimuksena tuohon kokoonpanoon?

Mähän löysin sen teidän (COB: in) kotisivun silloin kerran netistä.. mikäs se nyt olikaan taas? 8))
uruttaja
07.04.2006 01:26:38

Mä voin kertoa. Kiipparisti pitää olla ehdottomasti. Jos on vi...tun hyvä, se auttaa. Ja jos RO, niin sekin helpottaa. Jos vielä ROL, niin eiku paranee.

Tai positiivisesti kiipparisteihin suhtautuva henkilö päässee wannabee-jäseneksi, vai miten se meni.
baron
07.04.2006 01:30:45

Varsinaiseksi jäseneksi:
1. Helvetin hyvä kiipparisti
2. Tykkää *jalusta ja senkin jälkeen vielä helvetin hyvä kiipparisti.

Hang-aroundiksi:
1. Komppaaja (basso/kitara/rummut) joka hirveän hyvin pystyy tukemaan kiipparistia.
2. Tykkää *jalusta ja vielä senkin jälkeen antaa kiipparistille soolovuorot!
uruttaja
07.04.2006 01:50:17
Varsinaiseksi jäseneksi:
1. Helvetin hyvä kiipparisti
2. Tykkää *jalusta ja senkin jälkeen vielä helvetin hyvä kiipparisti.

Hang-aroundiksi:
1. Komppaaja (basso/kitara/rummut) joka hirveän hyvin pystyy tukemaan kiipparistia.
2. Tykkää *jalusta ja vielä senkin jälkeen antaa kiipparistille soolovuorot!

Tämä etäjäsen lähtee kylelleen, huomenna on raskas reissu Poriin.
EP
07.04.2006 01:54:24 (muokattu 07.04.2006 01:54:44)
Tämä etäjäsen lähtee kylelleen, huomenna on raskas reissu Poriin.

Äijä lähti Poriin..äijä lähti taas.. 8)

Öitä.
WanhaWetäjä
07.04.2006 01:59:47 (muokattu 07.04.2006 02:16:47)

Pentti Hietasella ja mulla on sama komppiryhmä, tai tarkemmin sanottuna oli.

Mä tunne Penan hyvin,saman kylän poikia kun ollaan,ja nuorna miesnä kilpailevissa bändeissä vedettiin,kaikenmoisia koulubileitä etc..tosi mukava kaveri...enää ei törmäillä,kun muutti Kangasalle ;-/

Mutta;oon tän varmaan kertonut joskus...mulla on kenties ollut ratkaisevaakin vaikutusta Penan uraan,me nimittäin oltiin samassa koesoitossa/laulussa tuohon mun omankuvan Obelix-bändiin,ja mä pääsin,HOHO!PÄÄSIN....

Sittemmin Pena on pärjännyt "hieman" mua paremmin,mutta mutta...jospa Pena oiskin "päässyt"(=joutunut) tuohon ryhmään ja ajautunut hutun vietäväksi,HOHO!

Elämä on ihmeellisiä sattumia täynnänsä!!Mä luulen että Pena on mulle kyllä jotain velkaa,sen verran suuren palveluksen hänelle tein?

Toinen mun kohdalle osunut vedenjakaja on 80-luvun alusta;mua kysyttiin Juicen bändiin,koko revohka tuli Uimahallin majalle,vedettiin siellä triolla,tais olla just Obelixin seuraaja,Kiusaus?Mä ihmettelin että mitä wittua noi repuusit täältä hakee,epäsiistejä pitkätukkia,HOHO!

"Mitä viinaa sä juot"...se oli Juicen eka kysymys mulle,vastasin että "en mä oikeestaan juo..."vastaus:"no tässä bändissä opit juomaan..."

En sitten mennyt....Puntti Valtonen vissiin oli se kitaristi joka tuohon meni;-)

Ei musta ois ollut tohon hommaan,"elämä on rokkenrollia"ei oikeen istu mun maailmankuvaani,kuin ei myöskään yletön,älytön juopottelu:-)

Eli tossa on kaks aika merkittävääkin asiaa mun urani alkuajoilta,eli miten ois asiat menneet jos oisin päättänyt toisin...
Ostan Casion kun täytän 50v...
EP
07.04.2006 03:08:57
Mä tunne Penan hyvin,saman kylän poikia kun ollaan,ja nuorna miesnä kilpailevissa bändeissä vedettiin,kaikenmoisia koulubileitä etc..tosi mukava kaveri...enää ei törmäillä,kun muutti Kangasalle ;-/

Mutta;oon tän varmaan kertonut joskus...mulla on kenties ollut ratkaisevaakin vaikutusta Penan uraan,me nimittäin oltiin samassa koesoitossa/laulussa tuohon mun omankuvan Obelix-bändiin,ja mä pääsin,HOHO!PÄÄSIN....

Sittemmin Pena on pärjännyt "hieman" mua paremmin,mutta mutta...jospa Pena oiskin "päässyt"(=joutunut) tuohon ryhmään ja ajautunut hutun vietäväksi,HOHO!

Elämä on ihmeellisiä sattumia täynnänsä!!Mä luulen että Pena on mulle kyllä jotain velkaa,sen verran suuren palveluksen hänelle tein?

Toinen mun kohdalle osunut vedenjakaja on 80-luvun alusta;mua kysyttiin Juicen bändiin,koko revohka tuli Uimahallin majalle,vedettiin siellä triolla,tais olla just Obelixin seuraaja,Kiusaus?Mä ihmettelin että mitä wittua noi repuusit täältä hakee,epäsiistejä pitkätukkia,HOHO!

"Mitä viinaa sä juot"...se oli Juicen eka kysymys mulle,vastasin että "en mä oikeestaan juo..."vastaus:"no tässä bändissä opit juomaan..."

En sitten mennyt....Puntti Valtonen vissiin oli se kitaristi joka tuohon meni;-)

Ei musta ois ollut tohon hommaan,"elämä on rokkenrollia"ei oikeen istu mun maailmankuvaani,kuin ei myöskään yletön,älytön juopottelu:-)

Eli tossa on kaks aika merkittävääkin asiaa mun urani alkuajoilta,eli miten ois asiat menneet jos oisin päättänyt toisin...

Eipä se Hietanen tainnu osata soittaa muuta kun sitä rokkia (ala CCR jne.) eli monipuolisuus puuttui..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)