Aihe: Humppapikkujoulut Tampereella..
1 2 3 4 58 9 10 11 1225 26 27 28 29
uruttaja
16.01.2006 09:16:11
Onko Ässätkin levyttäneet? Bamberos on ainakin.

Kuuleeko yö on Paula Koivuniemen ja Lähdetään Pois Bamperoksen, samasta biisistä on kuitenkin kyse, Ässillä ei oo tämän kans tekemistä,
jeppeq
16.01.2006 09:19:09
Kuuleeko yö on Paula Koivuniemen ja Lähdetään Pois Bamperoksen, samasta biisistä on kuitenkin kyse, Ässillä ei oo tämän kans tekemistä,

Jaankin näköjään väärää tietoa, kuulin sen joskus niitten vetämänä ja jotenkin loksahti, että ovat "itse väsänneet" tekstin kun ravintolamuusikoita ovatten.

Löytyiskö tuota tekstiä mistään ? "Kuuleeko yönä" sitä aikanaan on soitettu, mutta jälkimmäinen teksti toimisi paremmin viimesetillä.
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
Sertzo S
16.01.2006 09:24:16
Onko Ässätkin levyttäneet? Bamberos on ainakin.

Mulla on oma sovitus tuosta biisistä kovalevylläni kaikki taustat itse soitettuna.
Piti tehdä siitä demo eräälle laulajattarelle, mutta se jäikin sitten tekemättä.
Turhaa työtä tuli tehtyä.
half
16.01.2006 09:28:16
Mulla on oma sovitus tuosta biisistä kovalevylläni kaikki taustat itse soitettuna.
Piti tehdä siitä demo eräälle laulajattarelle, mutta se jäikin sitten tekemättä.

Sitähän se usein on, turhaa työtä, mutta yleensä lopussa seisoo, kiitos kyllä.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
markkuv
16.01.2006 10:06:05

Jaankin näköjään väärää tietoa, kuulin sen joskus niitten vetämänä ja jotenkin loksahti, että ovat "itse väsänneet" tekstin kun ravintolamuusikoita ovatten.

Löytyiskö tuota tekstiä mistään ? "Kuuleeko yönä" sitä aikanaan on soitettu, mutta jälkimmäinen teksti toimisi paremmin viimesetillä.

Tässä sanat, aikoinaan bamberoksen kasetilta opettelin, taitaa olla suunnilleen oikein.

1. Mä istun pöytään sytyttäen savukkeen, on multa usko mennyt nykyihmiseen, nään tyhjät kasvot kuulen sanat musiikin, näin kapakoissa on iltaisin.

Sä istut syrjemmällä niin kuin minäkin ja samaa miettivän sun siinä uskoisin, sun katsees hetkeksi mä silloin tavoitan - koen yhteisen - mä tunnelman

Lähdetään pois me emme tänne kuulu kulta, sisällön kauniimman saan iltaani mä sulta, on liian väljähtynyt ilmapiiri täällä - tänne me vaan, masennutaan

Lähdetään pois nyt kapakasta savuisesta, puhumaan toisillemme hiljaa rakkaudesta, joukosta harmaasta nyt yksinäisten vihdoin irtautua vois.

2. Me voimme hiljaa käydä kahden kotiinpäin ja olla hämärässä hetken lähekkäin en sanomaa mä kaipaa näiden laulujen, ääntä mä kaipaan, vain ihmisen.

Lähdetään pois...
Tankero
16.01.2006 10:09:12

Oli kuka oli vetänyt, hirveää tuubaa kuitenkin.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
16.01.2006 10:09:47
Tässä sanat, aikoinaan bamberoksen kasetilta opettelin, taitaa olla suunnilleen oikein.

1. Mä istun pöytään sytyttäen savukkeen, on multa usko mennyt nykyihmiseen, nään tyhjät kasvot kuulen sanat musiikin, näin kapakoissa on iltaisin.

Sä istut syrjemmällä niin kuin minäkin ja samaa miettivän sun siinä uskoisin, sun katsees hetkeksi mä silloin tavoitan - koen yhteisen - mä tunnelman

Lähdetään pois me emme tänne kuulu kulta, sisällön kauniimman saan iltaani mä sulta, on liian väljähtynyt ilmapiiri täällä - tänne me vaan, masennutaan

Lähdetään pois nyt kapakasta savuisesta, puhumaan toisillemme hiljaa rakkaudesta, joukosta harmaasta nyt yksinäisten vihdoin irtautua vois.

2. Me voimme hiljaa käydä kahden kotiinpäin ja olla hämärässä hetken lähekkäin en sanomaa mä kaipaa näiden laulujen, ääntä mä kaipaan, vain ihmisen.

Lähdetään pois...

Hyvin olet plokannut.
markkuv
16.01.2006 10:10:41

Hyvin olet plokannut.

Ja toimii hyvin näillä sanoilla viimeisillä lihanjakokierroksilla.
uruttaja
16.01.2006 10:13:54
Ja toimii hyvin näillä sanoilla viimeisillä lihanjakokierroksilla.

Soittajan vai tanssijan näkökulmasta?
AnselmiMaa
16.01.2006 10:15:43

Lähdetään pois...

Tais tulla jeppekuulle ohj.mazqu..
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
markkuv
16.01.2006 10:18:21

Soittajan vai tanssijan näkökulmasta?

bodeok
vanhami
16.01.2006 11:11:23
tuossa vielä siitä perjantaista.

piti helvetinmoisella kiireellä lähteä sitten sinne junalle. Kukaan paikallaolijoista sekä lisäksi vaimo ei uskonut siihen, että ehdin siihen junaan. Olin kapakan ovella menossa ja junan lähtöön oli aikaa 10 minuuttia. Jeppeq vielä otti takinliepeestä kiinni että et muuten lähe mihinkään. Pienen väännön jälkeen pääsin ulos, juoksin kahden laukun kanssa taksille. Asemalle, ja ehdin just junaan.

Eukko soitti vielä ja kysyi ivallisesti, että jaa mites siellä tampereella menee.

junamatka oli varsin rauhallinen, mutta tuli sen verran siinä kipattua, että olin niin perseet stadissa, että kun menin bussia odottamaan kapakkaan, en saanut sikkeen tulta.

Bussissa hortoilin päättärille jonnekkin helvetin kuuseen ja taksilla sitten kumminkin lopujenlopuksi kotiin.

SELVISIN silti.
Pula-Aho
16.01.2006 11:19:22
....olin niin perseet ...... kumminkin lopujenlopuksi kotiin. .

Siinä sen näkee. Turhaa hosumista. Olisit jäänyt Tampereelle, niin lopputulos olisi ollut ihan sama.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Sertzo S
16.01.2006 11:36:09 (muokattu 16.01.2006 11:37:13)

Tekemäni pohjan (Kuuleeko yö) voisin laittaa kinnostuneille esim. minidisc-äänitteenä arvioitavaksi.
kunhan sitä ei käytetä laittomuuksiin. Tunnistaisin kyllä sen, jos jossain kuulisin.
Jos tämä kuitenkin katsotaan täällä sopimattomaksi, niin en sitten tee sitä.

Soundit ovat tavanomaisen kohtuullista GM ISIS MAXI-Studiotasoa, mutta muuten toimii varmasti.
EP
16.01.2006 11:36:18
Oli kuka oli vetänyt, hirveää tuubaa kuitenkin.

Juu, aivan kamalaa..
ÄM
16.01.2006 11:36:45

Nyt vaan äkkiä ettimään, soitin jo parille tuottajalla et jos tästä saatas jotain (s)hittikamaa aikaan, ja sit koko ryhmälle ettiin keikkaa, eli liksa tuttu yks pitkä / Soittaja/laulaja!! JA MÄÄ MISSÄÄN OMPPUHOTELLIL OO OLLU KU ILTATÄHDES JUOMAS JALLUU ILMAN ...

No vittu, mä olin sielä kanssa, mutta ilman jallua.

Ne MD:t missä ne sitte on? Siinä pöydällä oli soitteluiden jälkeen kaks MD:tä kenelle ne oikein meni, vai jäikö siihen? Se on kuitenkin ravintoloitsija napannu ne, ja vetää nyt noppa-corollalla luu ulkona Hämeenkatua ja kuuntelee humppaa.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
AnselmiMaa
16.01.2006 11:48:01
Ne MD:t missä ne sitte on? Siinä pöydällä oli soitteluiden jälkeen kaks MD:tä kenelle ne oikein meni, vai jäikö siihen? Se on kuitenkin ravintoloitsija napannu ne, ja vetää nyt noppa-corollalla luu ulkona Hämeenkatua ja kuuntelee humppaa.

Varmaan jää humppakoukkuun..
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
kuunsirppi
16.01.2006 15:38:17
piti vielä sanomani, että oli tosi hienoo, että soittajien joukossa oli fonisti...tykkään kovasti siitä soittimesta (johtuneeko siitä, että pienestä asti sitä sai kuulla kotona).
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
baron
16.01.2006 16:49:56

piti vielä sanomani, että oli tosi hienoo, että soittajien joukossa oli fonisti...tykkään kovasti siitä soittimesta (johtuneeko siitä, että pienestä asti sitä sai kuulla kotona).

Kiitos samoin.
Omistan tenorisaksofonin, mutta soittoyritysten jälkeen oon tullut tulokseen, että jätän soittamisen niille jotka osaa, mutta ei se oo tykkäämistä vähentänyt.
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
16.01.2006 16:51:02
pitäskö
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)