Aihe: Hajuvesi-Kilta I
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14 15 16 17
AnselmiMaa
05.01.2006 12:25:52
Voi hyvänen aika, voiko nekin olla jotensakin väärinpäin tai jotain... ;o))

Pakko lähteä nyt sinne kauppaan... ;o))

Helppohan sitä nyt on lätee ko asiat on valmiiks suunniteltu??

vitsipävitsi.. mää luovutan moi!
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
kuunsirppi
05.01.2006 12:47:31
Helppohan sitä nyt on lätee ko asiat on valmiiks suunniteltu??

vitsipävitsi.. mää luovutan moi!

eiks se niin mee, että hyvin suunniteltu on jo puoliks tehty :o))

Mä taidan ottaa maalisudin kauniisti käteen ja ruveta maalaan noita ovenkarmeja....meenkin kauppaan vasta ehtoommalla. Nyt ei jaksa lähtee minnekään.
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
faith
05.01.2006 14:47:17
Vai jotta stringejä... Kyllähän niitä löytyy... kukallisetki =) koruja ja kimalletta ei juuri oo, ne painaa aika ikävästi. Mutta muuten ne on kyllä kivat, varsinki kesällä urheillessa, ei hiosta niin pahasti ku tavalliset. =)
Kommandona tulee kyllä joskus liikuttua kans. Tosi harvoin, mutta kuitenki =)
En ole blondi enkä missityyppinen...
manjaana
05.01.2006 14:59:36
Vai jotta stringejä... Kyllähän niitä löytyy... kukallisetki =) koruja ja kimalletta ei juuri oo, ne painaa aika ikävästi. Mutta muuten ne on kyllä kivat, varsinki kesällä urheillessa, ei hiosta niin pahasti ku tavalliset. =)
Kommandona tulee kyllä joskus liikuttua kans. Tosi harvoin, mutta kuitenki =)

Löytyhän niitä vaik minkä näköisiä.. Korutkaan ei paina, kun ostaa oikean kokoiset ja malliset.. ;o))
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
faith
05.01.2006 15:01:24
Löytyhän niitä vaik minkä näköisiä.. Korutkaan ei paina, kun ostaa oikean kokoiset ja malliset.. ;o))

Njoo. Pitää pitää silmät auki, jos löytyis kivoja. Mutta kommandona on aika hauskaa kulkea.. ei vain oo pokkaa pitää sillon hametta =D
En ole blondi enkä missityyppinen...
jeppeq
05.01.2006 15:17:07
edes hametta ?
Soitan - olen siis olemassa
EP
05.01.2006 15:22:14 (muokattu 05.01.2006 15:22:36)
edes hametta ?

Onks' nää jotai fantasioita: "kommando ja ilman hametta" HOHO!
WanhaWetäjä
05.01.2006 15:26:47

Mä päätin just lopettaa tän threadin seuraamisen...

HOHO!

Mitäs sä ny,älä ny.....ei vainkaan,tää on kyllä kenties kautta aikain yks huonoimpia ja turhimpia ketjuja m.netin tanssimusiikki-osiossa;-)

Warsinainen marttakerho!Pekka prkl,minkää teit,kun tälläsen ketjun loit;-))

Eiks tätä voi lopettaa,tai siirtää nää jutu johonkin ihan muualle,eiks tuolla ole joku turhuus- osiokin?
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
jeppeq
05.01.2006 15:28:45
Onks' nää jotai fantasioita: "kommando ja ilman hametta" HOHO!
Puukko vyöllä, savee naamassa ja tuima ilme - eikös se o siinä ?
Soitan - olen siis olemassa
EP
05.01.2006 15:31:28
HOHO!

Mitäs sä ny,älä ny.....ei vainkaan,tää on kyllä kenties kautta aikain yks huonoimpia ja turhimpia ketjuja m.netin tanssimusiikki-osiossa;-)

Warsinainen marttakerho!Pekka prkl,minkää teit,kun tälläsen ketjun loit;-))

Eiks tätä voi lopettaa,tai siirtää nää jutu johonkin ihan muualle,eiks tuolla ole joku turhuus- osiokin?

On tää vaihtelua, hauskaa välillä, soittamisessakin pilkettä silmässä..
poppamies
05.01.2006 16:13:58

..Eiks tätä voi lopettaa,tai siirtää nää jutu johonkin ihan muualle,eiks tuolla ole joku turhuus- osiokin?

Tyypillinen suomalainen mies. Heti kun puhutaan asioista mistä ei ymmäärrä mitään (kuten aliushousuista) niin alkaa hävettään. Raktoreista sen sijaan voi kyllä väitellä muusiikkipalstoillakin vaikka tuomiopäivään asti...
G-strings are for strippers
jon lord
05.01.2006 16:17:02

Mitä tämä maailma on pullollaan muuta kuin turhuutta. Kaikki mitä täällä tehdään on turhuutta ja tyhjänpäiväistä kun oikein tarkkaan ajatellaan, että kyllä tännekin muutama "turha" threadi mahtuu.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
manjaana
05.01.2006 16:39:39
Mitä tämä maailma on pullollaan muuta kuin turhuutta. Kaikki mitä täällä tehdään on turhuutta ja tyhjänpäiväistä kun oikein tarkkaan ajatellaan, että kyllä tännekin muutama "turha" threadi mahtuu.

Hih, tietty olis pitänyt puhuu painonpudotuksesta, kun kaikilla ne lupaukset muistissa, no tässä yksi tapa..

http://mail.google.com/mail/?view=a … p;attid=0.1&th=1089aa84909a032e
M.i.k.key
05.01.2006 16:41:02
Poistamisella ei ole niinkään väliä. Ehti oksennus turahtaa rinnuksille ennenkuin pääsin threadista pois. Enää ei niin väliä...

Mut turhaa, ja kyllä kuule noita läppiä jauhetaan poppamies sillain vielä nämä potenssiin X. Noin vaan "nuoren miehen" suodattimista ei mennyt noi kaikki roikkuvat yms. asiat kakomatta läpi... :)

HOHO!
Mä lopetan nää hommat!
kuunsirppi
05.01.2006 17:19:33
Poistamisella ei ole niinkään väliä. Ehti oksennus turahtaa rinnuksille ennenkuin pääsin threadista pois. Enää ei niin väliä...

Mut turhaa, ja kyllä kuule noita läppiä jauhetaan poppamies sillain vielä nämä potenssiin X. Noin vaan "nuoren miehen" suodattimista ei mennyt noi kaikki roikkuvat yms. asiat kakomatta läpi... :)

HOHO!

No onneks et tukehtunu niihin ja oot täysissä voimissa taas :o)
manjaana
05.01.2006 17:25:55
No onneks et tukehtunu niihin ja oot täysissä voimissa taas :o)

HOHO...., muusikko tukehtui roikkuvaan tissiin, elvytys ei auttanut....
kuunsirppi
05.01.2006 17:27:08
HOHO...., muusikko tukehtui roikkuvaan tissiin, elvytys ei auttanut....

No niin just....hei Manjis! Me ollaan lähdössä huonekalukauppaan ja ruokakauppaan ja.....selityksiä, miks menee pitkäks tää ilta!

Kivaa iltaa sulle!
manjaana
05.01.2006 17:28:42
No niin just....hei Manjis! Me ollaan lähdössä huonekalukauppaan ja ruokakauppaan ja.....selityksiä, miks menee pitkäks tää ilta!

Kivaa iltaa sulle!

Seli, seli, mut ok.. Just pikkanen TSIH tässä ja sit kannat kaakkoon taas.. ;o)
Ukko
05.01.2006 17:38:30

Mikään muu ei ole tärkeätä kuin puutarhan hoito eikä sekään ole niin tärkeätä ( vanha kiinalainen sananlasku ).
half
05.01.2006 17:44:19
Mikään muu ei ole tärkeätä kuin puutarhan hoito eikä sekään ole niin tärkeätä ( vanha kiinalainen sananlasku ).

Kaikki paitsi konealukset on turhaa. ( Vanhojen juoppo-salakuljettaja-rantarosvo esi-isieni motto. )
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)