poppamies 27.12.2005 18:00:08 | |
---|
...Talon numero oikein, mutta katu eri, oli kuulema autossa joku uus navy-kaattori.. No ei tavallisellakaan GPS navigaattorilla pitäisi eksyä korttelinverran. GPS navigaattorin tarkkuudessa pyritään 22 m vertikaalisuunnassa ja 27,7 m horisontaalisuunnassa. Tähän niiten pitäisi kyetä kun USA'n häirintä on pois päältä. DGPS (Differential Global Positioning System) navigaattorin tarkkuus taas on parhaimmillaan n. 5 cm. Sillä tarkuudella pitäisi hiirenkolokin löytyä. Tuo DGPS on vissiin lähinnä käytössä merenkulussa. G-strings are for strippers |
mack the knife 27.12.2005 21:49:47 | |
---|
No ei tavallisellakaan GPS navigaattorilla pitäisi eksyä korttelinverran. GPS navigaattorin tarkkuudessa pyritään 22 m vertikaalisuunnassa ja 27,7 m horisontaalisuunnassa. Tähän niiten pitäisi kyetä kun USA'n häirintä on pois päältä. DGPS (Differential Global Positioning System) navigaattorin tarkkuus taas on parhaimmillaan n. 5 cm. Sillä tarkuudella pitäisi hiirenkolokin löytyä. Tuo DGPS on vissiin lähinnä käytössä merenkulussa. Taksin Semel-ohjelmassa käy joskus näin: Laitan kadunnimen ja numeron. Tulen poikkisuuntaisesti sille kadulle ja lähden siihen suuntaan, missä ensin on olevinaan loppupiste. Yhtäkkiä: make the U-turn ja kohde onkin päinvastaisessa suunnassa. Johtuuko jostain häirinnästä vai mistä, en tiedä. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
humppahanuristi 28.12.2005 09:10:47 | |
---|
DGPS (Differential Global Positioning System) navigaattorin tarkkuus taas on parhaimmillaan n. 5 cm. Sillä tarkuudella pitäisi hiirenkolokin löytyä. Tuo DGPS on vissiin lähinnä käytössä merenkulussa. On se meillä mittahommissakin käytössä. Käytetään YLEn DGPS signaalia. En mää keksi mitään uutta... |
R.Syke 28.12.2005 09:12:13 (muokattu 28.12.2005 09:12:33) | |
---|
On se meillä mittahommissakin käytössä. Käytetään YLEn DGPS signaalia. Osaatko nyt - senttimentrin tarkkuudella - sanoa, missä olen? Hieman on epävarma olo. |
EP 28.12.2005 09:26:04 | |
---|
Osaatko nyt - senttimentrin tarkkuudella - sanoa, missä olen? Hieman on epävarma olo. tai missä hektori on? no niin, taitaa vähän väsyttää kun kaikki naurattaa.. |
R.Syke 28.12.2005 09:36:02 (muokattu 28.12.2005 09:36:46) | |
---|
tai missä hektori on? no niin, taitaa vähän väsyttää kun kaikki naurattaa.. Mitä helvettiä... Naurattaako tää mun kommenttinikin? Tarvitaan ammattiauttajia. Näitä pitää näköjään pestata myös Mnetiin. Mä en muista muita kuin tintin. Vaikka oli pieni lintu, alta koetti auttaa. |
humppahanuristi 28.12.2005 10:15:03 | |
---|
Missä minä olen, on suhteellinen käsite. En osaa sanoa. En mää keksi mitään uutta... |
Ukko 29.12.2005 08:04:38 | |
---|
Missä minä olen, on suhteellinen käsite.En osaa sanoa. Ja erittäin kiusallista se on silloin kun oikein ottaneena on nukahtanut jonnekin ja herätessä ympärillä on vain pelkkää pimeää eikä ole aavistustakaan missä olet :( |
vanhami 29.12.2005 10:52:52 | |
---|
Ja erittäin kiusallista se on silloin kun oikein ottaneena on nukahtanut jonnekin ja herätessä ympärillä on vain pelkkää pimeää eikä ole aavistustakaan missä olet :( Mulle ei ole koskaan käynyt noin, juuh eipä niin... Vois melkeen avata threadin kaameimmat herätykset. |
Ukko 29.12.2005 10:55:31 | |
---|
Vois melkeen avata threadin kaameimmat herätykset. Joo. Ne ovat maanantait ja vielä erityisesti se ensimmäinen loman jälkeen :| |
R.Syke 29.12.2005 16:54:22 | |
---|
Nyt oli kiva, kun toi eka arkipäivä osui tiistaiks. Ja sekin oli lomaa. Nyt on torstai ja kaikki hyvin. Seuraavaan kerran olen ajokunnossa ehkä 2.1.2008!1!11 |
baron 29.12.2005 20:25:00 | |
---|
Nyt oli kiva, kun toi eka arkipäivä osui tiistaiks. Ja sekin oli lomaa. Nyt on torstai ja kaikki hyvin. Seuraavaan kerran olen ajokunnossa ehkä 2.1.2008!1!11 Mä oon suunnitellut pelaavani (menestyksellä) sulkista jo 1.1 klo 19!! My name is Baron, Sir Baron. |
Ukko 02.01.2006 10:33:33 | |
---|
Mä oon suunnitellut pelaavani (menestyksellä) sulkista jo 1.1 klo 19!! Baron, tuo onnettaren lellikki :) |
Fuzzy Boner 11.01.2006 13:13:24 (muokattu 11.01.2006 13:23:37) | |
---|
Itse tilasin netistä Chick Corean Elektric Bandin toistaiseksi viimeisimmän DVD:n .. .. HUMPPAA EN OSTA .. The band line-up features Corea on keyboards, John Patitucci on bass, Frank Gambale on guitar, Dave Weckl on drums and Eric Marienthal on sax. Chick Corea has played Montreux on many occasions both in his own right and as a sideman for other performers. This two and a half hour concert from 2004 was part of the tour for the most recent Elektric Bans album To The Stars and the first part of the concert is made up of a number of tracks from the album. After the interlude the band comes back to offer a selection of classic tracks including Eternal Child, Spain and Blue Miles. Audio: Dolby Digital 5.1 Ostin ton saman eilen. Vähä sellasta "en tee elämässäkään virheitä"-hommaa mut ihan viihdyttävää paikka paikoin. T-prosentti kyllä nousee kokoajan keikan edetessä. T-prosentti=tepevyysprosentti. Tepevä: tekemällä tehdyn kätevää. Nyt Kikka vetää synalla perkussioita(!) T% nousussa Ostin myös Robbie Williamsin "ALBERT HALL- LIVEN". Se oli ihan killerihyvää matskua, suosittelen! Swing! Saapuilija |
Sertzo S 11.01.2006 13:44:55 | |
---|
Joulu meni jo onneksi! |
Ukko 11.01.2006 21:10:52 | |
---|
Joulu meni jo onneksi! Mutta loppuvuodesta se tulee taas :/ |
Sertzo S 12.01.2006 08:50:41 | |
---|
Mutta loppuvuodesta se tulee taas :/ Onneksi on Juhannus välissä. ;) |
Musiikkia korville 12.01.2006 08:54:14 | |
---|
Mutta loppuvuodesta se tulee taas :/ Niin tässähän on näitä joulualuspäiviä taas. Eilen tajusin, että kun on "sanonta" joulun välipäivät, niin niitähän tässä vietetään itseasiassa par'aikaa. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
AnselmiMaa 12.01.2006 08:55:11 | |
---|
Niin tässähän on näitä joulualuspäiviä taas. Eilen tajusin, että kun on "sanonta" joulun välipäivät, niin niitähän tässä vietetään itseasiassa par'aikaa. No prkl.. Niinhän tuo on! enpä oo ennen tajunnut minäkään..!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Ukko 12.01.2006 16:19:38 | |
---|
Onneksi on Juhannus välissä. ;) Ja vappu 8) |