isojussi 22.10.2010 22:41:08 | |
---|
Teranssi: Juha Tapion konsertti tänään Madetojan salissa Oulussa. Kyllä toimi. Kiva kuulla kappaleet ilman mitään kikkailuja suurinpiirtein siinä asussa, missä ne on levytettykin. Bändi loistava, kuten Juhakin. Juha on oikein jees kaveri. Tartteekin koettaa päästä kattoon sen keikkaa Koskin kirkkoon 18.11. Pikku vinkkinä paikalle on vapaa pääsy. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
KoskPaavo 23.10.2010 00:20:36 | |
---|
Kiitos Hassakoivun Pelimannit että annoitte minun soitella ohellanne illan päätteksi. Hienoja ihmisiä. "Pääasia että on hyvä meininki" lain. nuoriso |
okabass 23.10.2010 01:57:46 (muokattu 23.10.2010 01:58:01) | |
---|
KoskPaavo: Kiitos Hassakoivun Pelimannit että annoitte minun soitella ohellanne illan päätteksi. Hienoja ihmisiä. Kiitos Kyrsyän Saavintekijät ry:lle, että sain tehdä saavin heidän tarpeistaan Kyrsyän palokunnantalolla. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
KoskPaavo 23.10.2010 09:14:27 | |
---|
okabass: Kiitos Kyrsyän Saavintekijät ry:lle, että sain tehdä saavin heidän tarpeistaan Kyrsyän palokunnantalolla. Hoh hoo, sielläkin herättiin. Saavinteosta seuraava vaihe oliskin kipattavat lantakärrit. "Pääasia että on hyvä meininki" lain. nuoriso |
okabass 23.10.2010 13:45:50 | |
---|
KoskPaavo: Hoh hoo, sielläkin herättiin. Saavinteosta seuraava vaihe oliskin kipattavat lantakärrit. Joo. Tai haitarinsoiton aloittaminen. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
KoskPaavo 23.10.2010 14:29:49 | |
---|
okabass: Joo. Tai haitarinsoiton aloittaminen. Ivaaminen täällä osataan, entäs jos pitäis soittaa "Kikkelinnäyttäjän laulu" niin ollaankin sormi suussa. "Pääasia että on hyvä meininki" lain. nuoriso |
okabass 23.10.2010 16:09:41 | |
---|
KoskPaavo: Ivaaminen täällä osataan, entäs jos pitäis soittaa "Kikkelinnäyttäjän laulu" niin ollaankin sormi suussa. Hyvin se ivaaminen sujuu herra Ison-Äiniön Teslaltakin. Tuo on kyllä paha. Ennemmin yrittäisin jopa Vaskinatioonia tai Konvirmatioonia. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
TiVe 23.10.2010 20:37:44 | |
---|
Eilen oli Oulun Gloriassa bändi, jonka kokonpano oli pystysolisti, kitara ja saksofoni. Etukäteen kuulosti omituiselta, mutta olipa kertakaikkisen hyvä. Laulussa oli raspikurkku Maya (Suomen Janis Joplin), joka vastasi kahta intsrumenttia ja muutkin pelimannit olivat erittäin hyviä. 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
hvinnamo 24.10.2010 03:46:40 | |
---|
Täytyy kehua Tope2:sta.Oikein hauska,taitava,korvat päässä oleva,loistava muusikko joka oli tänään soittokeikalla kanssamme.Kyllä homma toimi! |
Epämuusikko 26.10.2010 10:00:44 | |
---|
TiVe: Eilen oli Oulun Gloriassa bändi, jonka kokonpano oli pystysolisti, kitara ja saksofoni. Etukäteen kuulosti omituiselta, mutta olipa kertakaikkisen hyvä. Laulussa oli raspikurkku Maya (Suomen Janis Joplin), joka vastasi kahta intsrumenttia ja muutkin pelimannit olivat erittäin hyviä. Veikkaan muita pelimanneja silloin olleen Olli T. ja Jussi K. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
TiVe 26.10.2010 11:25:52 | |
---|
Epämuusikko: Veikkaan muita pelimanneja silloin olleen Olli T. ja Jussi K. Hepä juurikin... 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
Timi 30.10.2010 01:02:55 | |
---|
lauantaina baarikierros päättyi Vanhan Kellariin.Ihan vaan elävän musiikin takia.Hienosti veti rumpali ja myös bändi kun pääsivät irtautumaan siitä tavallisesta humppahutusta.Tosin toimi nekin.Paitsi soundit olivat Minun mielestäni melko tunkkaiset.Jos laivafiilistä miettisi.Niin basari ja basso voi ehkä olla pinnassa.Mutta selkeenä?Tonyn laulutkaan eivät olleet sieltä huonosta päästä.Siis kuitenkin toimi! Vaikea.Mutta varma! |
manjaana 30.10.2010 15:56:22 | |
---|
Timi: lauantaina baarikierros päättyi Vanhan Kellariin.Ihan vaan elävän musiikin takia.Hienosti veti rumpali ja myös bändi kun pääsivät irtautumaan siitä tavallisesta humppahutusta.Tosin toimi nekin.Paitsi soundit olivat Minun mielestäni melko tunkkaiset.Jos laivafiilistä miettisi.Niin basari ja basso voi ehkä olla pinnassa.Mutta selkeenä?Tonyn laulutkaan eivät olleet sieltä huonosta päästä.Siis kuitenkin toimi! Ei ne ihan huonoja olleet, ihan vaan suurin osa samoja ralleja kun ennen nakkisotiakin sillä oli :) Et sit hihasta tullu nykäseen *hymy* ps. bändi oli ihan yes, väki väheni ja soundi senkus parani :D Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
Timi 31.10.2010 11:39:47 | |
---|
Perhana jos olisin sut huomannut.Oltais tanssittu niin perkuleesti.Mä istuin Antsun kanssa siellä baaritiskin loppupäässä.Valkoisessa paidassani!KOmein Kundi:) Vaikea.Mutta varma! |
jakeni 08.11.2010 10:37:56 | |
---|
Olen otettu...mua kehuttiin lauantaina. Vähän hei siistiä,vieläkin tapittaa! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Meisseli 08.11.2010 11:47:08 | |
---|
Mua kans. En ehkä kestäny. Kai hyttisen "kurki" on ihan paras biisi!" |
isojussi 08.11.2010 12:58:46 | |
---|
jakeni: Olen otettu...mua kehuttiin lauantaina. Vähän hei siistiä,vieläkin tapittaa! Siitäkös se johtuukin? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
manjaana 09.11.2010 17:19:49 | |
---|
Timi: Perhana jos olisin sut huomannut.Oltais tanssittu niin perkuleesti.Mä istuin Antsun kanssa siellä baaritiskin loppupäässä.Valkoisessa paidassani!KOmein Kundi:) Tiskin toisessa päädyssä mie vanhenin.. Kuka on Mistralin kannuja kolistelemassa? Tykkäsin aika isosti äänestään.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
Timi 09.11.2010 18:44:55 | |
---|
manjaana: Tiskin toisessa päädyssä mie vanhenin.. Kuka on Mistralin kannuja kolistelemassa? Tykkäsin aika isosti äänestään.. Meillä on duunin pikkujoulut perjantaina Virgin Oilissa.Luultavasti en aivan rakasta musiikkitarjontaa.Joten humalatilasta riippuen.Voi askeleet suuntautua Kellariin? Vaikea.Mutta varma! |
Juupe 09.11.2010 22:31:23 | |
---|
manjaana: Kuka on Mistralin kannuja kolistelemassa? Tykkäsin aika isosti äänestään.. Kari Tenkula |