Aihe: Käsi sydämellä,hutunsoittaja..jos voittaisit lotossa..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
humppahanuristi
19.04.2006 13:17:49

No tätähän jo sivuttiin tossa Aisan threadissa mutta..

REHELLINEN vastaus kysymykseeni eli loppuisko kiertäminen siihen paikkaan jos täyspotti rapsahtaisi..

Oonkohan jo vastannut tähän, kun on näin vanha aihe mutta vastataan rehellisesti, että pitäähän sitä harrastuksia olla kuitenkin.

Muutaman kerran kesässä voisi jossain soitella, jos joku huolisi. Talvet voisi olla vähän muualla. Tosin vieroitusoireita varmaan tulee.

Mutta minähän en ole koskaan täysipäiväisesti keikkoja tehnyt, jatkuvalla syötöllä. Mitä nyt joskus 18/kk mutta sitten taas muutaman kuukauden tauko.
Myytävänä Menghini 4 äänikerta haitari, lankamidit ja sounder-mikit. Molempien johdot kaipaavat kolvin hellää käsittelyä. Lähesty vaikkapa pikaviestillä, jos tunnet tarvetta moiselle soittimelle.
WanhaWetäjä
08.09.2014 23:11:15

Joskus tulee selattua näitä vanhoja juttuja, vähän yllätyin omasta tilastani
n. 9 vuotta sitten kun vertaa nykypäivään, tämän päivän kyynisyyteni on ihan käsiraha tuohon aikaan verraten.
Eli musa oli menettänyt lähes merkityksensä, en kuunnellut mitään himassa ja hommat oli vissiin lähes katkolla soittamisen suhteen, nykyään soitan/treenaan päivittäin kuin myös musan kuuntelu on palannut jokapäiväiseksi harrasteeksi.

Mutta joo...tätähän jo sivuuttiin tuossa UUSI ORKESTERI topicissa, aivan sata varmasti lotossa täysosuman voittaminen muuttaisi jokaisen elämää radikaalisti, joko hyvään tai huonoon suuntaan.

"En mä näitä hommia lopettaisi" lienee ihan puuta heinää...vai?
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
pekkajau
08.09.2014 23:20:24
Kyllä minä ainakin kävisin työpaikalla tarjoamassa lähtökahvit... pikakahvit (hanasta kuuma vettä ja sekaan vähän "nessiä") ja vähän käpykakkua kertakäyttölautasille rakkaille ja ihanille työkavereille... joilla suurin osa työajasta kuluu viettäen Facebookissa puhelimilla työaikana.
Hätä keinot keksii!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)