walttoni 07.11.2010 20:17:48 | |
---|
isojussi: Muutenkin noissa vanhemman polven autoissa on joten selkeempää ja maanläeisempää.... Miten mulla on joskus semmonen tunne, että tuo mun Humppamerssu (vm91) ymmärtää puheen ja sillä on sielu... COVS2. |
Riksteri 07.11.2010 22:31:54 | |
---|
walttoni: Miten mulla on joskus semmonen tunne, että tuo mun Humppamerssu (vm91) ymmärtää puheen ja sillä on sielu... Se johtuu niistä todellisista din -hevosvoimista, takavedosta ja varsin nöyrästä vääntomomentista. |
isojussi 07.11.2010 23:44:03 (muokattu 07.11.2010 23:44:16) | |
---|
walttoni: Miten mulla on joskus semmonen tunne, että tuo mun Humppamerssu (vm91) ymmärtää puheen ja sillä on sielu... -87 209:n omistaneena olen varma, että urkuveljen tunne on oikea. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Pauli Lappalainen 08.11.2010 09:29:55 | |
---|
walttoni: Miten mulla on joskus semmonen tunne, että tuo mun Humppamerssu (vm91) ymmärtää puheen ja sillä on sielu... Minä luulen, että joku alaansa totaalisen kyllästynyt autonkorjaaja on antanut sielunsa tuolle meikäläisen autonraadolle ihan vaan v.ttuillakseen. Osaa nimittäin temppuilla juuri niinä hetkinä kun ei pitäisi ja hajoaa aina suuritöisimmistä paikoista. Viimeksi lämmityslaitteen puhaltimen siivikko hajosi ja se teki tupakkisakin kokoisen reiän ympärillä olevaan muovikoteloon. Jotta tuon kotelon saisi vaihdettua ei tarvitse purkaa kuin koko koetauluhässäkkä irti sisäpuolelta ja konehuoneen puolelta ilmastoinnin kennoa ja varmaan moottorikin. Taitaa olla koko värkin rakentaminen aloitettu lämmityslaitteesta. |
Mase 08.11.2010 10:26:26 (muokattu 08.11.2010 10:26:56) | |
---|
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … i-lunastuskuntoon--kaksi-sairaalaan "Bussi sen sijaan meni lunastuskuntoon ja 50 000 euron soittokamat paskaksi." mitenkä tuollaiseen humppakuutioon saa pakattua 50ke:n edestä soittovermeitä? ja kuinka huonosti ne on pakattu, jos ne voi saada täysin **skaksi ajamalla auton ojaan(tuossa kuvassa "bussi" ei näytä ainakaan volttia tehneeltä)... onhan nuo "bussit" kuoleman värkkejä ja paljon huonomminkin olis voinut käydä, mutta silti... loppukevennyksenä maikkarin sivulla: "74 henkilöä suosittelee tätä." Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
humppahanuristi 08.11.2010 10:49:05 | |
---|
Mase: mitenkä tuollaiseen humppakuutioon saa pakattua 50ke:n edestä soittovermeitä?
Helposti. Otat kyytiin sitä vähän parempaa merkkiä ja vielä kevyessä roudausystävällisessä mallissa. Ja kunnon kitaraa ja vahvistinta yms. Tai ei tarvitse olla kuin farmari-auto ja paikallisen haitariseuran 5 jäsentä uusine haitareineen kyydissä, niin 50k€ on kasassa. Jos meidänkin bändin vehkeet lasketaan uushankinta-arvon mukaan, niin 20k€ on muuten lähellä, eikä ole edes vielä kallista tavaraa. Ja kaikkea ei onneksi uutena ole tullut ostettua. Humpasta rautalankaan... |
EP 08.11.2010 10:54:03 | |
---|
Mase: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … i-lunastuskuntoon--kaksi-sairaalaan "Bussi sen sijaan meni lunastuskuntoon ja 50 000 euron soittokamat paskaksi." mitenkä tuollaiseen humppakuutioon saa pakattua 50ke:n edestä soittovermeitä? ja kuinka huonosti ne on pakattu, jos ne voi saada täysin **skaksi ajamalla auton ojaan(tuossa kuvassa "bussi" ei näytä ainakaan volttia tehneeltä)... onhan nuo "bussit" kuoleman värkkejä ja paljon huonomminkin olis voinut käydä, mutta silti... "Tien liukkauden takia bussi osui kaiteeseen", no todetaan sentään et "tiellä oli ollut mustaa jäätä, jota KUSKI ei ollut huomannut". |
Pauli Lappalainen 08.11.2010 10:57:13 | |
---|
Lehtijuttu lienee joku "etsi kuvasta bussi" tyyppinen leikki. Mahdollista vahinkoilmoitusta vakuutusyhtiölle tehdessä on optimoitu laitteiden hinta ja kerätty kasaan kavereidenkin hajonneet vekottimet. |
leprechaun 09.11.2010 01:37:58 | |
---|
Mase: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … i-lunastuskuntoon--kaksi-sairaalaan "Bussi sen sijaan meni lunastuskuntoon ja 50 000 euron soittokamat paskaksi." mitenkä tuollaiseen humppakuutioon saa pakattua 50ke:n edestä soittovermeitä? ja kuinka huonosti ne on pakattu, jos ne voi saada täysin **skaksi ajamalla auton ojaan(tuossa kuvassa "bussi" ei näytä ainakaan volttia tehneeltä)... onhan nuo "bussit" kuoleman värkkejä ja paljon huonomminkin olis voinut käydä, mutta silti... loppukevennyksenä maikkarin sivulla: "74 henkilöä suosittelee tätä." Jos se oli vakuutusarvo. Ja kamat oli asetettu niin että niiden oli mahdotonta selvitä hengissä. |
leprechaun 09.11.2010 01:41:50 | |
---|
humppahanuristi: Rekisterinumeron perusteella näki toyotalla, että minun auto on camry. Vaan kun ei ole ihan lähelläkään, kun on hilux. No sentään toyota kuitenkin. Osasi ne siellä sitten tutkia pelkällä mallinumerollakin ja varaosanumerot löytyi vaan eivät luvanneet niitä toimittaa. Ei löydy Suomesta eikä Belgian keskusvarastolta. Mutta ei hätää motonetistä löytyi kolmasosa hintaan. Enkä tarvinnut rekisterinumeroa. Hassusti on muuten sama osa neljällä eri numerolla sen mukaan mihin kohtaan se menee. Meinaatko että japanilaiset tuskin itsekään ymmärtävät japania. On se niin jännää kirjoitusmuotoa, en usko että kovin moni kiinalainen oikeasti ymmärtää kiinankirjoituksesta kuin kuvat (sisältää piiloitetun vitsin). |
KanttoriPiiparinen 21.11.2010 10:08:20 | |
---|
walttoni: Miten mulla on joskus semmonen tunne, että tuo mun Humppamerssu (vm91) ymmärtää puheen ja sillä on sielu... Juu. Ymmärtää ne. Ja oppii... Minunkin diisseli transu oppi tekemään topin aina viinakaupan oven eteen. -Ja tää on faktio. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |