Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
Eläkeläissoittaja
30.11.2016 09:30:47

Eläkeläissoittaja: EP:llä ei aina ole ns. "kärkiensäätö paikallaan." Kelläpä muillakaan aina olisi, jos/kun viinaa kurkusta alas solisi, offtopikoidaan ja sivuraiteille keskusteluin luisutaan. :)

MINÄ JUON NYT VÄKIVIINAA JA MULLE EI VITTUILLA !!! ( ei hymioa)
Eläkeläissoittaja
30.11.2016 09:33:50

EP: Se tumma oli kaaniimpi!

Vetokelpoinen myöskin tuolloin Frida, mutta jos saisi valita, niin Aghneta. ;-)
Eläkeläissoittaja
30.11.2016 09:40:33

Jos Saaran minä saisin, hetkeen rakkauden,
niin hälle rakentaisin talon yhteisen."

E: Jussi Raittinen "Jos saaren saisin"-biisi, vaan mikä sen rallin nimi olikaaan, en muista.
EP
30.11.2016 09:51:44
Eläkeläissoittaja: EP:llä ei aina ole ns. "kärkiensäätö paikallaan." Kelläpä muillakaan aina olisi, jos/kun viinaa kurkusta alas solisi, offtopikoidaan ja sivuraiteille keskusteluin luisutaan. :)

Pitää ilmeisesti "rautalangasta vääntää" teille vääntää.
Abban ulkomusiikilliset jutut aikanaan peitti musiikin alleen, oikeestaan tämä yhtye oli uraa uurtava aikanaan Euroviisuissa.

Joko nyt? :)
EP
30.11.2016 09:52:58
Eläkeläissoittaja: Jos Saaran minä saisin, hetkeen rakkauden,
niin hälle rakentaisin talon yhteisen."

E: Jussi Raittinen "Jos saaren saisin"-biisi, vaan mikä sen rallin nimi olikaaan, en muista.

Ja nyt se korkki kiinni! :D
Eläkeläissoittaja
30.11.2016 09:56:20

EP: Ja nyt se korkki kiinni! :D

Illemmalla. :D
artope
30.11.2016 12:15:39

Eläkeläissoittaja: Illemmalla. :D

Huomenna sulla on krapula. Mullapa ei ole. Menen perheen kanssa katsomaan ja kuuntelemaan Arja K:ta tänään joulukonserttiin.
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
blaekie
30.11.2016 14:21:05

EP: Se tumma oli kaaniimpi!

Höpsistä :-) , Kyllä Agnetha oli parasta mitä ruotsista tuli tuohon aikaan
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Epämuusikko
30.11.2016 14:31:57
EP: Pitää ilmeisesti "rautalangasta vääntää" teille vääntää.
Abban ulkomusiikilliset jutut aikanaan peitti musiikin alleen, oikeestaan tämä yhtye oli uraa uurtava aikanaan Euroviisuissa.

Voihan niitä kuunnella silmät kiinni.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ferodoz
30.11.2016 15:15:48

Epämuusikko: Voihan niitä kuunnella silmät kiinni.

Tuskin EP niitä on ikinä kuunnellutkaan.
Just a face in the crowd.
Tankero
30.11.2016 23:57:07
EP: Pitää ilmeisesti "rautalangasta vääntää" teille vääntää.

Ai jaa, niitä muusiikillisia seikkojako ei aikanaan huomattu?
Humppajyrä
EP
01.12.2016 09:32:48
ferodoz: Tuskin EP niitä on ikinä kuunnellutkaan.

Siinä oot ihan oikeessa, en vapaaehtoisesti.
Kefiiri
01.12.2016 12:50:44
EP: Siinä oot ihan oikeessa, en vapaaehtoisesti.

No hyvä että meitä on muitakin. Vähän kuin Toto, mikäs siinä, hyvin sujuu, mutta ei tulisi mieleen varta vasten kuunnella.
En ole musiikin asiantuntija.
WanhaWetäjä
01.12.2016 17:39:19

Kefiiri: No hyvä että meitä on muitakin. Vähän kuin Toto, mikäs siinä, hyvin sujuu, mutta ei tulisi mieleen varta vasten kuunnella.

Mieluummin Souvarit? Kuka mistäkin pitää.
No joo, tämähän on tanssimusaosio eli täältä löytyy useitakin vertauskuvallisesti "slipoveri päällä, haitari sylissä" syntyneitä vanhoja humpanpolttamia turakaisia, näin olen ymmärtänyt, ketään sormella osoittamatta.
Itse olen vanha (59) mutta mieleltäni (luojan kiitos) vielä niin nuori että ei stana suomi-iskelmä, kuten Souvarit, ole todellakaan sitä musaa mitä kuuntelisin vapaaehtoisesti.
En ole myöskään Toto-fani siinä mielessä mitä fanituksella yleensä tarkoitetaan, en pidä läheskään kaikesta heidän tuotannossaan (no en ole tietenkään kaikkea edes kuullut) saati että ihailisin/diggailisin varauksetta Lukatherin kitaransoittoa, henkilöpalvonta ei ole mun laji muutenkaan.
Konaisuutena arvostan Totoa ja pystyn joskus jopa kuuntelemaan koska heillä on hyviä iskelmiä, kauniita harmonioita, hyvää stemmalaulua, tarkkaa soittoa, toisin kuin Souvareilla, varsinkin livena. "Kumiperhonen" jos sattuu tulemaan joltain kanavalta niin kanava vaihtuu nopeasti ;-)

Sori off topic.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Tankero
01.12.2016 18:04:28
WanhaWetäjä: Mieluummin Souvarit? Kuka mistäkin pitää.
No joo, tämähän on tanssimusaosio eli täältä löytyy useitakin vertauskuvallisesti "slipoveri päällä, haitari sylissä" syntyneitä vanhoja humpanpolttamia turakaisia, näin olen ymmärtänyt, ketään sormella osoittamatta.
Itse olen vanha (59) mutta mieleltäni (luojan kiitos) vielä niin nuori että ei stana suomi-iskelmä, kuten Souvarit, ole todellakaan sitä musaa mitä kuuntelisin vapaaehtoisesti.
En ole myöskään Toto-fani siinä mielessä mitä fanituksella yleensä tarkoitetaan, en pidä läheskään kaikesta heidän tuotannossaan (no en ole tietenkään kaikkea edes kuullut) saati että ihailisin/diggailisin varauksetta Lukatherin kitaransoittoa, henkilöpalvonta ei ole mun laji muutenkaan.
Konaisuutena arvostan Totoa ja pystyn joskus jopa kuuntelemaan koska heillä on hyviä iskelmiä, kauniita harmonioita, hyvää stemmalaulua, tarkkaa soittoa, toisin kuin Souvareilla, varsinkin livena. "Kumiperhonen" jos sattuu tulemaan joltain kanavalta niin kanava vaihtuu nopeasti ;-)

Sori off topic.

Eikö tämä oo off topicia ollut jo pitemmän aikaa. :)
Humppajyrä
EP
01.12.2016 19:07:59
Noh.. "Lumiperhosesta" sen verran, että mielestäni hyvä teksti!
KoskPaavo
01.12.2016 19:13:11
EP: Noh.. "Lumiperhosesta" sen verran, että mielestäni hyvä teksti!

Haaaaahhh! "Lumiperhonen katsoi ja hymyili".
Olet sä melko ulkoraiteella.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
01.12.2016 19:35:26
KoskPaavo: Haaaaahhh! "Lumiperhonen katsoi ja hymyili".
Olet sä melko ulkoraiteella.

Tietenkin jos ajattelee kirjaimellisesti, mutta tämän tyyppisen
tekstin voi käsittää monella tavalla..
Tankero
01.12.2016 23:43:21
EP: Tietenkin jos ajattelee kirjaimellisesti, mutta tämän tyyppisen
tekstin voi käsittää monella tavalla..

Kerrotko miten käsität sen?
Voisin saada uutta näkökulmaa biisin, jos satun joskus vetämään.
Humppajyrä
EP
02.12.2016 00:44:44
Tankero: Kerrotko miten käsität sen?
Voisin saada uutta näkökulmaa biisin, jos satun joskus vetämään.

En, ajattele itse.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)