Lennu 16.05.2012 23:40:43 | |
---|
Epämuusikko: Jumalauta! Vaadin duettoa nimimerkki Provincen kanssa, bändillä tai ilman. :----voivv no is any good musics maked anymore... |
Epämuusikko 16.05.2012 23:41:11 (muokattu 16.05.2012 23:43:17) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
KoskPaavo 16.05.2012 23:49:45 | |
---|
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Epämuusikko 16.05.2012 23:55:29 (muokattu 17.05.2012 00:19:24) | |
---|
KoskPaavo: Eiks ne oo kuitenkin Stadista, vähän kunnioitusta, pliis. Tuo kuva siis symboloi sitä minkälaisia tuntemuksia tuon Muunarin esitys mieleeni tuo. + minkäänlaista kunnioitusta asuinalueen perusteella ei tipu, Stadi tai Sevilla. ++ läpänheittoni ei missään missään missään nimessä kohdistunut Baroniin! peace. Se olkii vitsi/provo Olen varovainen. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
KoskPaavo 17.05.2012 00:11:34 | |
---|
Epämuusikko: Tuo kuva siis symboloi sitä minkälaisia tuntemuksia tuon Muunarin esitys mieleeni tuo. + minkäänlaista kunnioitusta asuinalueen perusteella ei tipu, Stadi tai Sevilla. Se olkii vitsi/provo , kyllä sä sen tiesit. Mä oon maalaisjuntti ja tiedän tuon bändin "jutun-tason". "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
BassoSisko 17.05.2012 09:52:43 | |
---|
pava: ..ei kun säästöt pöytään ja matkustat etelä-espanjaan yökerhoon kuunteleen ammattilaista eka kertaa elämässäs??? Etkö sä muuten saa yleisöä? Hax pax max deus adimax. AAH |
Ukko 17.05.2012 10:17:26 | |
---|
Master-x: pava: Oo ny vaikka kuinka saatanan pätevä muusikko tahansa, mutta et sä tekstin lainaamisessa ole kovin hääppönen... tuli vaan mieleen... ei mulla muuta... Mä olin joskus 16-18 vuotiaana mielestäni aika kova soittaja. Luulot johtuivat siitä että kaveripiirissäni ei kukaan muu soittanut kitaraa ja olin taidoiltani senvuoksi ylivertainen heihin nähden. Tietysti kuuntelin paljon musaa ja opettelin biisejä mukana soittamalla. Mutta kun ei ollut äänitettä mistä olisi voinut verrata omia "taitoja" ja etenkään, kun ei ollut itsekritiikkiä vertailemiseen niin minkäs teet. Siinä vaiheessa kun tuli hommattua äänitysvermeet niin tuli kuvioihin mukaan myös se itsekritiikki. Eikä hirveesti hymyilyttänyt. Eikä hymyilytä vieläkään. Jos olis hyvä ope ja aikaa 8 tuntia päivässä treenata johdonmukaisesti niin jotain vois oppia. Aika monelle karaokelaulajallekin vois suositella em. mukaista ymmärryksen kehityskaarta (vähän itsekehuja mukaan) sensijaan että ollaan ainutlaatuisia kykyjä. COVS jäsen nro 6 |
friikki 17.05.2012 11:10:02 (muokattu 17.05.2012 17:59:36) | |
---|
Ukko: Master-x: Aika monelle karaokelaulajallekin vois suositella em. mukaista ymmärryksen kehityskaarta (vähän itsekehuja mukaan) sensijaan että ollaan ainutlaatuisia kykyjä. Tämä pätee kyllä moneen muuhunkin... Mitä enemmän opiskelee sen paremmin tiedostaa omat rajoitteet/puutteet. Tarpeeton uhoaminen on minun mielestä aina merkki siitä että muutamat treenit ovat tainneet jäädä väliin ja kehityskaari on vasta toukka-asteella. Näillä mennään..... |
rintapek 17.05.2012 17:51:02 | |
---|
Mun täytyypi totuus tunnustaa, et mä en tota Pavan linkkiä edes kuunnellu. Siit huolimati mä väitän, et mä soitan sähköpannuja huomattavasti inhimillisemmin kuin ainoakaan rytmikones. Ja jos tualla oli Elvistä, Jaakko Teppoa tai Tuomari Nurmiota tarjolla, ni mä en vedä hyvin, mut joka vetää mua paremmin vetää sit jo tosi upeasti. One kind of music only - the good kind |
isojussi 17.05.2012 22:15:04 | |
---|
pava: ...en tiedä mistä on nykyään kyse??.. mutta oon päässyt arvoon arvaamattomaan..oon lämppärinä "staroille" kesän lavoilla ja aloitan juhannuksena jani jalkassen kanssa siitä jatkan simo silmun kanssa?? tietty omat keikat päälle... Jos ny tässä ruvetaan droppaileen ja ukeltaan, niin tänään olin puikoissa, kun sovittamani bigbandversio Simojoen Pekan Gospelmessusta sai kokolailla täydelle kirkolle maailman ensi-iltansa. 20-miehinen bändi ja 8-henkinen kuoro. Oli kieltämättä "aika" hieno fiilis. Niin siis tohon droppailuun piti sanomani, että kerrankin meillä tolla bändillä oli väliaikaohjelmana Danny... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 17.05.2012 22:20:33 | |
---|
KoskPaavo: Niinpä,,, ja parin kappaleen otsikot ovat väärin kirjoitetut. Hehee... "Moondans" ... "Moliendos".... Mulla olis samat karaoketaustat noista Fly me to the moonista ja Moondancesta Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
baron 17.05.2012 23:11:48 | |
---|
pava: ...en tiedä mistä on nykyään kyse??.. mutta oon päässyt arvoon arvaamattomaan..oon lämppärinä "staroille" kesän lavoilla ja aloitan juhannuksena jani jalkassen kanssa siitä jatkan simo silmun kanssa?? Oon mäkin ollut samalla stagella mm Pelle Miljoonan, Erja Lyytisen, Jean S:än, Halvatun pappojen, Stadin juhlaorkesterin ym kanssa (en samaan aikaan mutta ennen tai jälkeen) mutta ei ne musta sen parempaa soittajaa oo tehneet. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Epämuusikko 18.05.2012 00:03:44 | |
---|
Siskoni oli katsomassa Simo Taikuria HETKINEN, EIHÄN MINULLA OLE SISKOA. Viesti lähtenyt kaikille. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Anonymous-jazz 18.05.2012 01:17:44 (muokattu 18.05.2012 01:18:04) | |
---|
isojussi: Hehee... "Moondans" ... "Moliendos".... Mulla olis samat karaoketaustat noista Fly me to the moonista ja Moondancesta Jostain EWF:stä saattaa olla myös samantasoisia 3 markan miditaustoja karaoke puolella. Siinä on jo sellaset soundit, että EISSSSSS "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
tarmo 18.05.2012 08:20:37 | |
---|
|
Ukko 18.05.2012 17:31:50 | |
---|
isojussi: Niin siis tohon droppailuun piti sanomani, että kerrankin meillä tolla bändillä oli väliaikaohjelmana Danny... Kevyttä kevyttä. Meidän bändillä on ollut lämppärinä (siis lämppärinä) itse Rehu Piikles. Vetäkää siitä. COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo 18.05.2012 18:59:32 | |
---|
Ukko: Kevyttä kevyttä. Meidän bändillä on ollut lämppärinä (siis lämppärinä) itse Rehu Piikles. Vetäkää siitä. Syvä kumarrus. "Kovetum pualoone ehtoo"- "A Hard day`s night" "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Ukko 18.05.2012 20:15:03 | |
---|
KoskPaavo: Syvä kumarrus. "Kovetum pualoone ehtoo"- "A Hard day`s night" Muista pyytää multa nimmari. COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo 18.05.2012 20:17:14 | |
---|
Ukko: Muista pyytää multa nimmari. Oon minäkin säestänyt Suomen Mr Cannonia. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Ukko 18.05.2012 20:23:22 | |
---|
KoskPaavo: Oon minäkin säestänyt Suomen Mr Cannonia. Sit me vaihdetaan nimmareita. Ja kumpikin jää voitolle. COVS jäsen nro 6 |