artope 18.11.2011 08:17:33 | |
---|
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
tope2 18.11.2011 13:28:09 | |
---|
Kyllä se on poijjaat sillä lailla, ettei niille keikoille oo pakko lähteä edelleenkään.. Markkinat ja bisnes on mitä on ja siihen pitää vaan sopeutua tai vaihtaa alaa. |
kouho 18.11.2011 18:44:25 | |
---|
Ei oo pakko töihinkään mennä. |
Lennu 18.11.2011 19:50:52 | |
---|
kouho: Ei oo pakko töihinkään mennä. Ala-asteen liikunnanopettaja sanoi, että pakko ei ole muuta tehdä, kuin kuolla. Se vaan voi olla lähempänä, jos et hiihdä muun luokan mukana. Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia. |
EP 18.11.2011 19:56:21 | |
---|
Lennu: Ala-asteen liikunnanopettaja sanoi, että pakko ei ole muuta tehdä, kuin kuolla. Se vaan voi olla lähempänä, jos et hiihdä muun luokan mukana. Jeps! Taisipa siinä olla kunnon auktoriteetilla varustettu ope! |
Timi 18.11.2011 20:26:47 | |
---|
artope: Tässä sitä Trio Forresteria aidoimmillaan... http://www.youtube.com/watch?v=iIAxG3cQ4D8 Voihan vinde.Yhä edelleen elän mielessäni orkesterin kulkua.Kohti hienoja keikkoja.Silleen ko katsoin ohjelmaa.Jotain tuttua tuli esille.Mutta silleen suoranaista kusetusta ei meillä.Lukuun ottamatta erinäisiä liksaan liittyviä kikkailuja.Ei ole ollut juurikaan.Tosin joskus.Kun olin semmoisen tunnetumman bändin rumpalina.Oli mielenkiintoisia ja yllätyksellisiä keikkamyyjän virityksiä.Hei!Ko meette Köpikseen ni soittakaa laivalla joku setti.Ni ei tarvi maksaa lipuista! Vaikea.Mutta varma! |
Lennu 18.11.2011 20:32:38 | |
---|
Timi: Voihan vinde.Yhä edelleen elän mielessäni orkesterin kulkua.Kohti hienoja keikkoja.Silleen ko katsoin ohjelmaa.Jotain tuttua tuli esille.Mutta silleen suoranaista kusetusta ei meillä.Lukuun ottamatta erinäisiä liksaan liittyviä kikkailuja.Ei ole ollut juurikaan.Tosin joskus.Kun olin semmoisen tunnetumman bändin rumpalina.Oli mielenkiintoisia ja yllätyksellisiä keikkamyyjän virityksiä.Hei!Ko meette Köpikseen ni soittakaa laivalla joku setti.Ni ei tarvi maksaa lipuista! Ei jumalaare :--D Saanko lainaa viimeisen allekirjoitukseen? Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia. |
half 18.11.2011 20:35:27 | |
---|
Lennu: Ei jumalaare :--D Saanko lainaa viimeisen allekirjoitukseen? Oon mäkin mennyt Ruotsiin keikalle ja soitettiin setit laivalla mennen tullen. Toimisto kai kuittasi matkat sillä. Yhtä tango Paavoa säestettiin sillä reissulla. http://fb.me/QvZyMv3g |
EP 18.11.2011 20:44:45 | |
---|
Lennu: Ei jumalaare :--D Saanko lainaa viimeisen allekirjoitukseen? Onhan näitä juttuja.. eräs tamperelainen tsto aikanaan oli buukannu päällekkäin ja tokaisut sitten soittajille puhelimessa jotenkin niin, että: "kierrelkää siellä kuppiloita ja kysykää pääsiskö soittamaan" : ) Viihdyttäminen on rankkaa, kyllä siihen pittää jonkinlainen kutsumus olla.. |
Ukko 18.11.2011 20:47:57 | |
---|
COVS jäsen nro 6 |
Ukko 18.11.2011 20:49:54 | |
---|
Lennu: Ala-asteen liikunnanopettaja sanoi, että pakko ei ole muuta tehdä, kuin kuolla. Se vaan voi olla lähempänä, jos et hiihdä muun luokan mukana. Muut ei ole pakollisia kuin kuolema ja verot pl. jälkimmäisistä virulaiset lähetetyt "työntekijät". COVS jäsen nro 6 |
Timi 18.11.2011 21:09:19 | |
---|
Lennu: Ei jumalaare :--D Saanko lainaa viimeisen allekirjoitukseen? Totta mooses saat.Ei nykyään bändit voi kuittaa matkojaan esiintymällä laivalla?Silleen yllärinä?Kun kuitenkin laivalla on tiukasti duunattu ja sovittu ohjelmapaketti.Alan amattilaisten kanssa. Vaikea.Mutta varma! |
Timi 18.11.2011 21:17:44 | |
---|
Viihdyttäminen on rankkaa, kyllä siihen pittää jonkinlainen kutsumus olla.. Mittään rankkaa ole!Seon verissä!Ja kivaa. Vaikea.Mutta varma! |
EP 18.11.2011 21:24:54 | |
---|
Timi: Viihdyttäminen on rankkaa, kyllä siihen pittää jonkinlainen kutsumus olla.. Mittään rankkaa ole!Seon verissä!Ja kivaa. Juu ei ei, mutta on siinä se toinenkin puoli. Muistan kun keikkapakussa jäädyttiin -30 asteen pakkasessa ysitien varrella (eikä ollu ainoo kerta ees), mutta keikalle vaan oli päästävä silloinkin hinnalla millä hyvänsä ..ja päästiihän sinne! |
half 18.11.2011 21:27:19 | |
---|
EP: Mittään rankkaa ole!Seon verissä!Ja kivaa. Juu ei ei, mutta on siinä se toinenkin puoli. Muistan kun keikkapakussa jäädyttiin -30 asteen pakkasessa ysitien varrella (eikä ollu ainoo kerta ees), mutta keikalle vaan oli päästävä silloinkin hinnalla millä hyvänsä ..ja päästiihän sinne! Häh, teitte siis silloinkin keikkaa hinnalla millä hyvänsä. Alle tessinkin, prk. Iso J where are you ? http://fb.me/QvZyMv3g |
EP 18.11.2011 21:32:00 | |
---|
half: Häh, teitte siis silloinkin keikkaa hinnalla millä hyvänsä. Alle tessinkin, prk. Iso J where are you ? No mä olin silloin ihan poikanen, mistään tesseistä ..enkä tisseistäkään, vielä mitään ymmärtäny. Mutta muistan että tuntu se palkkio ihan mukavalta nuorelle miehelle! |
Timi 18.11.2011 21:54:49 | |
---|
EP: Mittään rankkaa ole!Seon verissä!Ja kivaa. Juu ei ei, mutta on siinä se toinenkin puoli. Muistan kun keikkapakussa jäädyttiin -30 asteen pakkasessa ysitien varrella (eikä ollu ainoo kerta ees), mutta keikalle vaan oli päästävä silloinkin hinnalla millä hyvänsä ..ja päästiihän sinne! Heh!Kun joku menee keikkamatkalla pieleen.Kokemusta lienee kerääntynyt noistakin jokusen verran.Niin määränpään kuin auton hyytymisen sekä soittajan.Saati koko bändin keikka ihan väärässä genressä.Se on paha paikka.Meinaan että silloin palaute on rankkaan.Vaikka ei se ole sun syy! Siperia opettaa! Asiasta toiseen.Otetaan taas! Vaikea.Mutta varma! |
KoskPaavo 18.11.2011 22:47:02 | |
---|
Timi: Viihdyttäminen on rankkaa, kyllä siihen pittää jonkinlainen kutsumus olla.. Mittään rankkaa ole!Seon verissä!Ja kivaa. Niinpä, se "kutsumus "on esiintymishalu. Mä oon tuota funtsinut ihan pirusti ja päätynyt jotenkin semmoiseen tulokseen että esim. mä aloin bändisoitot 1971 ja ammattisoitot 1976 niin niitä esiintymistilaisuuksia missä itteään sai esille, oli vallan pirusti. Siis kun 11 kk vuodessa /22 keikkaa /kk "tuo itseään esille" niin se puoli tulee ainakin 3-4 vuodessa tyydytettyä. Mulla ainakin meni noin,ja sen jälkeen vasta aloin etsiä muuta motivaatiota tuohon juttuun, mulle se oli treenailu päivisin, toisilla se oli dokailu, urheilu yms. Nykyään kun ei ole tuota (tod.näk) tervettä narsisminpurkuhommaa (siis jumalattomasi keikkoja) niin lähdetään halvemmalla ja vaikka ilmaiseksi keikoille. Tää ei oo provo eikä kenellekään tarkoitettu suoraan , mä oon eläkkeellä , mun esiintymisvietti asteikolla 0-10 on 2. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
baron 18.11.2011 23:27:34 (muokattu 18.11.2011 23:28:52) | |
---|
Timi: Juu ei ei, mutta on siinä se toinenkin puoli. Muistan kun keikkapakussa jäädyttiin -30 asteen pakkasessa ysitien varrella (eikä ollu ainoo kerta ees), mutta keikalle vaan oli päästävä silloinkin hinnalla millä hyvänsä ..ja päästiihän sinne! Jees: Oltiin pikkujoulukeikalla Merimelojien majalla ja kaksi viikkoa aikaisemmin tilattu tilataksi teki keikan jälkeen oharin ja ollaan 20 asteen pakkasessa soittimet lumessa ja mietitään miten päästään Itä-Helsinkiin? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EP 18.11.2011 23:33:38 | |
---|
..viinako täällä haisee? : ) |